/spanien/barcelona/forum/3796.aspx/spanien/barcelona/forum/3796.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar N11
2014-10-23 19:18
Valdes is already in Manchester. He will sign a contract at Man United if he passes the medical tests he will undergo in coming days. [md]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Krabban94
2014-10-23 19:01
Blir intressant om han skriver på, hoppas han kommer tillbaka till sing toppform. De Gea är dok svår att bänka...
Barcelona zick9
2014-10-23 18:50
United bekräftar
Barcelona NoGo™
2014-10-23 17:47
Official: Man United have offered former Barcelona keeper Victor Valdes (32) to complete his rehabilitation from a knee injury in Manchester
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-10-23 17:40
Kollade genom lite bilder på dagens träning i FC Barcelonas hemsida.

Fastnade på den här bilden. Det är en duell mellan Suarez på ena sida vs Mathiue och Masken (de starkaste spelarna vi har).

Vad tror ni?
Kom Suaez förbi båda Mathiue och Masken?? :-)..

Jag tror det :-)..
Barcelona SoM_Un
2014-10-23 17:37
grande jw

jag tycker att ronaldo ser ut som en transa....behöver inte vara barnsligt för att man tycker att ser ut om en vaxdocka elr nåt ska du bestämma åt folk om vad dom tycker haha:D no hard feelings bro. men njut av partyn el clasico istället!!

när hela världen o alla svenskafans forums snackar skit om våra barca spelar, kallar dom dvärgar, oskulda pojkar, smutsfilmare. fula åsnor bla bla bla bla...om vi inte ska få uttrycka oss i vårt egna forum o börja driva om andra spelare vart ska vi annars göra det...tycker du att folk är barnsliga o omogna iignorera inlägget bara. låt folk njuta o dela med sig haha säger det igen no hard feelings min vän=)
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-10-23 17:35
knoxxx

CR7
Barcelona DM1982
2014-10-23 16:22
Intressant statistik mellan Messi och Ronaldo.
Barcelona NoGo™
2014-10-23 16:10
Spokesperson FIFA: "Luis Suarez can play official games for Barcelona starting on 25 October. His ban ends on 24 October at midnight." [dpa]

note: real madrid-controlled media had in past days started a campaign claiming that suarez' ban would only end on sunday #fcblive

Hahah....
Barcelona Nemesis 10
2014-10-23 15:48
grande jw

Helt rätt, vissa inlägg här inne angående Ronaldo är pinsamma att läsa. Stor anledning till varför jag skriver mycket mindre här än vad jag gjorde förr.
Barcelona knoxxx
2014-10-23 15:45
Grande JW

Tack! Åsikter som dina behöver vi verkligen fler av här inne.

Egentligen är det helt sjukt att vi får uppleva en tid där både Messi och Cristiano finns. CR9 är en helt makalös spelare, fullkomligt fantastisk. Ödmjukheten är förvisso under all kritik, där är han fullkomligt vidrigt, men att han är en helt makalös spelare råder det väl inga tvivel om...
Barcelona grande jw
2014-10-23 15:26
Riktigt låg nivå på forumet just nu. 3 dagar före El Clasico och forumet som ska handla om fotbollslaget i mitt hjärta, FC Barcelona, diskuterar istället om Ronaldo och hans utseende.

Ungefär 50% av första sidan här innehåller nedtryckningar mot Real och främst Cristiano. Någon snackade om mindesvärdeskomplex hos Real Madrid? Ju mer killen presterar och faktiskt för en gångs skull kan mäta sig med Messi på riktigt så haglar glåporden mer än någonsin. Är det verkligen dom som har mindesvärdeskomplex då?

Penaldo
Barbie Ken
Crynaldo
Vaxdocka

Är ni 5 år eller? Kom igen nu. Bättre kan ni.
Barcelona Pepsi Garderoba
2014-10-23 14:32
@Barcelonistas:
Han är "lika snygg" som Barbie Ken.
Barcelona Neymessi
2014-10-23 14:24
Julia

Förra gången skyllde Ronaldo och Ramos förlusten på domaren... Fina representanter för " gentlemanna klubben" dom där två.
Barcelona Julia
2014-10-23 13:30
barcastuff: Iniesta: "Cristiano crying about calendar? Calendar is what it is...We have also played games fewer days of rest, you have to adapt. Haha!
Barcelona Barcelonistas
2014-10-23 13:22
Backis - snygg? Killen ser ut som en vax docka.
Barcelona A good coach is everything!
2014-10-23 12:39
Vi vinner på lördag om LE gör sin hemläxa för jag tror fortfarande på att vi har övertaget mot Real. Dom har fortfarande alla förluster i ryggmärgen. Många av dessa spelare har förlora mot oss med 5-0 och 2-6 och hade en period med många matcher mot oss utan vinst! Sånt där sitter kvar ! Men det betyder inte att vi kan slarva som vi har gjort tidigare. En sak som vi bruka slarva med är deffensiven! Ytterbackarna främst Alves eftersom han knappt gör nytta där uppe måste vara på deras positioner mycket oftare än va han är nu! För ett Barca i ledning är nästan omöjligt för Real att kugga på! Sen har vi el pistole som kan hoppa in på bänken som också sätter skräck. En masken mot Busi för att stabilisera lite och vi vinner med ett par bollar utan stress!! Slut skyll på Alves det inte han som formar laget. Han slipper nog gärna defensiven om tränarna inte kräver det. Det är LE som formar laget som måste se till att deffensiven funkar !!!
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2014-10-23 12:33
@Zamboza:

Snubben som är både rik, snygg, vältränad och framgångsrik bör la inte behöva mer tid för att återhämta sig ? Eller var det fullbokat hos frisören?
Barcelona Krabban94
2014-10-23 12:21
@Barcelonistas:

Messi har ju själv sagt till klubben iaf att han vill inte att det blir nån stor sak, han bryr sig nog inte om rekordet utan han vill nog bara vinna på lördag och i framtiden!
Barcelona LeoMessi
2014-10-23 12:21
Barcelonistas Antagligen för att Messi inte har bett om att göra något speciellt för honom om han slår rekordet. Hade varit andra bullar om det var herr jag-vill-inte-ta-emot-guldskon-i-samma-ceromoni-som-suarez-eftersom-jag-inte-vill-dela-på-rampljuset
Barcelona Barcelonistas
2014-10-23 12:15
Spokesman ESP federation: "Messi tribute if he breaks Zarra's Liga goal record? We didn't consider it. No one asked us anything." [dpa] 10:46pm - 22 okt 14 Hade det varit Ronaldo så hade det varit en konsert på planen. Men nu är det Barca och Messi då är det ingen som bryr sig.
Barcelona BARCA-més que un club
2014-10-23 12:07
Jag hoppas på Gud att Messi stänker ditt sina 2 mål på lördag på Bernabeu och blir la ligas bästa målskytt genom tiderna , och sen att få se Penaldos face hade varit Priceless .!!!
Barcelona Zamboza
2014-10-23 11:51
@Pep G:

Då har dem något att skylla på i vanlig ordning. Börjar dem redan darra?
Barcelona Barcelonistas
2014-10-23 11:44
Smogen - jag ska vara helt ärlig nu jag tycker inte det är någon big deal ifall man vilar 2 dagar elr 3. Detta är inte korpen spelarna tjänar mer pengar på 1 månad än vad jag kommer göra under hela min livstid. Även då Barca drabbades så gnällde jag inte. Jag tycker det hela blir så komiskt när Real ska börja gnälla ( som vanligt) hela jävla tiden. Det gnälls på domaren, man går ut via hemsidan och lägger upp en video på hur blåst domaren är. Mindervärdeskomplexet blir bara större och större. Domaren,domaren,domaren.. Kan det inte vara så att det andra laget faktiskt är bättre?
Barcelona Smogen
2014-10-23 11:30
äsch...kommer ihåg att detta med spelschemat hände oss för några år sedan. Det ska sägas att det gnälldes något helt jäkla enormt här inne på forumet. Det var för 1000gången det slutliga beviset på hur korrupt LaLiga var. På just den här punkten är vi ibte ett dugg bättre än la putan...
Barcelona Barcelonistas
2014-10-23 11:25
They dont call him crynaldo for nothing! Att komma med ursäkter redan nu haha så patetiskt. Har vi kunnat spela ett jävla Clasico ( är det för mycket begärt) utan att Reaö spelarna ska gnälla på allt till höger och vänster. Domaren,Spelschema....
Barcelona Barcelonistas
2014-10-23 11:25
They dont call him crynaldo for nothing! Att komma med ursäkter redan nu haha så patetiskt. Har vi kunnat spela ett jävla Clasico ( är det för mycket begärt) utan att Reaö spelarna ska gnälla på allt till höger och vänster. Domaren,Spelschema....
Barcelona LeoMessi
2014-10-23 10:29
Neymar11 Haha hade vi köpt tex Roberto för 38 miljoner så hade jag också desperat försökt övertyga mig själv om hans stora betydelse i laget haha. Dom köpte Isco för en mindre summa och han är 10 gånger bättre! Khedira är vanligtvis ganska bra, hans passningsspel och bollbehandling kanske inte är av högsta klass, men han vinner mycket boll och stör väldigt mycket sitt Box to Box spel. Men nu har han varit skadad länge och knappt fått speltid, så det blir intressant att se om dom vågar ställa upp med honom.
Barcelona Neymar11
2014-10-23 10:18
Leomessi Det värsta är ju ändå priset haha, dom gör allt för att höja honom för att kunna försvara priset. Bäst var det när dom trodde att Illarmendi räddade deras mittfältskris. Dom har ju näst intill möt svaga lag sedan atletico matchen förutom villareal (som borde ha vunnit) Nu kommer dom bli tvungna att spela Khedira (som inte ens vill vara kvar) på mittfältet
Barcelona LeoMessi
2014-10-23 10:13
The reporter Haha han är definitivt inte sämre än Illaramendi! Båda är ganska kassa dock:) Fast ingen härinne påstår att Roberto är nästa xavi, tillskillnad från Puertan där dom försöker övertyga sig själva att han är nästa xabi.
Annons: