/spanien/barcelona/forum/3780.aspx/spanien/barcelona/forum/3780.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2014-12-09 21:39
Rambla~

och då blev dessutom Abidal helt felaktigt utvisad i den matchen, efter att Anelka FILMAT! Det är närmast sjukt hur många som väljer att totalt ignorera den incidenten. Man ser det man vill se.
Barcelona DM1982
2014-12-09 21:38
Rött och straff är ett jäkligt hårt straff, har för mig att de tänker se över det. Som reglerna ser ut nu så var det en helt korrekt straff, inget snack om det.

Barcelona enkos
2014-12-09 21:37
tredje straff för penaldo mot ludogorec på två matcher...
Barcelona Barcadinho.
2014-12-09 21:36
Väl förtjänt ledning av Basel. För nån anledning så gillar vi hemma Basel. De har väl varit med ett tag nu och bjöd på flera skrällar under åren-

Ok,plus att det är rätta färger och Joan Gamper kopplingen :-)
Barcelona Rambla~
2014-12-09 21:35
Det som är mest irriterande är inte att de får en massa straffar, ofta för patetiska filmningar. Det skiter jag i, orkar inte bry mig. Utan det är att de nästan helt undslipper gnäll och kritik från massan. Vi vet alla hur det hade låtit om Barca ens fått hälften av alla billiga straffar Madrid får. Fy fan alltså, det hade varit ett sådant gnällande från alla svenska barcahatare, slickande Zlatan dyrkare och svenska journalister. Jag menar, ni minns alla det raljerande efter semifinalen mot Chelsea vi fick höra i minst två säsonger efteråt. Det från EN enda match och om eventuella straffar det andra laget INTE fick. Kan ni då föreställa er gnället och kritiken om vi fått straffar Madrid får?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2014-12-09 21:34
Den situationen där Neymar blir fälls ska lätt vara straff. Så Penal har domarna att tacka!
Barcelona Messidinho_10
2014-12-09 21:31
Hur i helvete kan man få så många straffar med sig??? Själv minns man knappt när Barca fick det senast...
Barcelona Barcelonistas
2014-12-09 21:31
Ronaldo har den här säsongen fått 10 straffar fattar ni hur sjukt det där är? Vill inte ta ifrån han något men flytt har han allt haft på sin sida. Det är just dom straffarna som gör att han leder skytteligan i Spanien med så stor marginal.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-12-09 21:25
Är nyfiken om Ronaldo är nära att slå något rekord när det kommer till slagna straffar en säsong. I ligan har han 7 straffar på 14 matcher ( eller? ), ett snitt på 0,5 /straff per match. Bara nyfiken hehe, bryr mig egentligen inte om honom eller hans straffar för den delen, men detta börjar bli extremt haha! Hoppas förövrigt Messi har lite show imorgon och tar oss till första platsen. Otroligt orolig över hur vi kommer prestera, kan gå lite hur som helst !
Barcelona Smogen
2014-12-09 21:22
Tänk om Barcelona fått så många straffar som Real får med sig. Hur många har dom fått hittills? 10? 11? Jösses vad det skrivit och skrikigts om UEFELONA!
Minns jag rätt har vi fått 1 straff i år. Men det är klart, det kommer bli som vanligt, när det börja pratas för mycket om detta i Spanien så får domarna order om att kompensera Barcelona lite. Bara att vi kommer få straffar när det står 3-0 till oss och är avgjort, så blir statistiken lite jämnare i slutet av säsongen.
Barcelona Barcelonistas
2014-12-09 21:21
Jag har aldrig tidigare sett en spelare få så otroligt mycket straffar med sug helt sanslöst. They dont call you penaldo for nothing!
Barcelona Andresito
2014-12-09 21:21
För er som inte såg situationen och som uppenbarligen är upprörda över att Ronaldo än en gång gör ett straffmål. Ludogorets-spelaren tog med handen på mållinjen, solklar straff.
Alternativet hade kunnat vara att låta spelet gå då Bale ändå gjorde mål, då slipper man visa ut en spelare från det sämre laget och punktera matchen.
Barcelona Barcelonistas
2014-12-09 21:20
Haha straff igen?
Barcelona Rambla~
2014-12-09 21:20
Kan någon ge en begriplig förklaring till varför Viasat väljer att visa Madrids helt ointressanta match som 1 av 4 matcher på sina ordinarie kanaler? Den gäller inte ett skit och det är troligen bara madridfans som väljer att titta på den. Det finns flera andra matcher som både gäller gruppseger och som är mer intressanta än den matchen. Det säger jag inte bara för att jag är barcafan. Idioter!
Barcelona Federer - köp en back, tack
2014-12-09 21:19
Någon som vet hur många straffmål Ronaldo har gjort denna säsong? Måste ju vara över 10.
Barcelona II Barça II
2014-12-09 21:17
Det finns ett rekord som Messi aldrig någonsin kommer att kunna slå, och det är antal straffmål. Då Ronaldo gör minst ett straffmål per match, så är han nog etta på den listan för all evighet! Det börjar ju förfan bli patetiskt!
Barcelona Leo y Cesc
2014-12-09 21:13

Helvete vad Ronaldo gör straffmål varenda match nu, finns det något odds ens att tippa på när det gäller straffar för smutsen?
Barcelona BARCA-més que un club
2014-12-09 21:12
Solklar straff till ludogrets va gör domaren friar klart korrupta skit domaren Real och Perez köpt allt mutat allt
RedemptionMn
2014-12-09 21:12
Tyvärr försöker UEFA och La Liga göra all i sin makt för att se till att Real Madrid vinner den här säsongen. Hur många straffar har inte Real Madrid fått med sig i år? Ingen slump att en viss spelare kallas för Penaldo...
Barcelona Zyzz
2014-12-09 21:07
Vad pysslar Liverpool med? De är ju helt slut!
Barcelona FC Barcelona #10
2014-12-09 21:07
Jobbigt för ett Liverpool som inte direkt har haft målskyttet på sin sida..
Barcelona Neymar N11
2014-12-09 21:06
Liverpool i underläge hemma på Anfield mot Basel
Barcelona Zyzz
2014-12-09 21:05
Penaldo missade precis öppet mål mer eller mindre! Detta efter att någon tjomme på puertan precis skrivit att han gör mål på allt XD .....
Barcelona FC Barcelona #10
2014-12-09 21:04
1-0 Olympiakos, uppförsbacke för Malmö!
Barcelona BARCA-més que un club
2014-12-09 21:03
Penaldo strikes again Där förstörde domaren hela matchen som vanligt får Real serverad allt röd kort piss domare
Barcelona Gonzalez_Barca
2014-12-09 21:03
PENALDO! Haha Andresito jag var tvungen..
Barcelona Andresito
2014-12-09 21:00
Snälla, säg inget nu grabbar, vi har hört det så många gånger förr..
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-12-09 20:39
Abidal mot Malmö på tv6!

ABIII!!
Barcelona A good coach is everything!
2014-12-09 20:03
Kan någon vettig person förklara för mig varför inte Montoya kan få spela!! Snubben är lika snabb som Alves och en bättre defensiv. Bra inlägg, hyfsad teknik, stark.. Minns när jag såg Montoya spel första gången i el clasico och han drog till ett skot från sisådär 20-30 meter o ribban. Kom ihåg att jag då tänkte yes äntligen en back från Masia som vi verkligen kan va stolta över! Jag men är det bara jag som ser en jävla potential i denna kille !!
Barcelona Puyii
2014-12-09 19:31
Hade velat testa masche som högerback. Tror att han hade gjort det bra och dessutom får man se bättre inlägg
Annons: