/spanien/barcelona/forum/3748.aspx/spanien/barcelona/forum/3748.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2014-11-01 09:47
Jag stör mig inte på att Piqué var upptagen med mobiltelefonen under Espanyolmatchen. Tvärtom, om det innebar att han smsade med sin agent om en flytt från Barça tycker jag Piqué bör få fortsätta att ha sin mobil på stand by. Hoppas han lämnar. .
Barcelona Krabban94
2014-11-01 08:32
@Liunil Masse:

Du glömde Sergi Roberto ;)
Barcelona Pep G
2014-11-01 03:23
Om Nike inte kommer med fotbollsvärldens bästa erbjudande då vi är nikes största representat utåt kan de dra och drömma. Helst Adidas alla dagar i veckan. De hade gjort våra vackra färger en tjänst. Nike brukar skicka ut tröjorna på Paint utan någon tanke bakom om vad de egentligen vill göra. Ibland är vi helt rosa som cocktails som på rn möhippa och ibland är vi en sex on the beach i Orangegul.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Tiki-Taka
2014-11-01 02:06
Släng pique med huvudet före i januari! Får vi dem ryktade 30 miljoner euro så är det bara att tacka och ta emot! Detsamma gäller pedro!
Barcelona Pep G
2014-11-01 01:21
[QUOTE=Liunil Masse]Tycker ändå folk är lite för negativa här inne. Vi har en lysande framtid med Denis Suarez, Deulofeu, Adama, Halilovic, Samper, Grimaldo och Rafinha. Vi är Barca, vi föder stjärnor medan Real köper... [/QUOTE] Rafinha och Suarez kommer skickas iväg då vi har Roberto. King, Roberto.
Barcelona Liunil Masse
2014-11-01 01:08
Tycker ändå folk är lite för negativa här inne. Vi har en lysande framtid med Denis Suarez, Deulofeu, Adama, Halilovic, Samper, Grimaldo och Rafinha. Vi är Barca, vi föder stjärnor medan Real köper...
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-01 00:56
@Tito Vilanova:

Sluta, du gör oss deppig. Vi mår redan dåligt som det är.
Måste du gnida REUS mot oss också..

Det gör fan ont alltså!!
Lite synd om Dortmund måste jag säga..
Hur kommer det sig att de inte kan behålla sina bästa spelare???
Någon som är lite mer insett hur deras klubb fungerar.
Barcelona Leo y Cesc
2014-11-01 00:23
Man kan säga vad man vill om Pep men han insåg snabbt när det behövdes förändringar. Det talar sitt tydliga språk när han kom 2008 och rensade halva startelvan direkt. Han gjorde kanske också onödiga köp men han insåg sina fel och sålde dom. Han ville sälja Cesc och Pique, men ledningen sa nej. Han förstod där att han inte kunde tillföra mer till laget och gick vidare med all rätt.
Barcelona Tito Vilanova
2014-10-31 23:26
Fan vad dåligt jag hade mått om Reus en av mina favoriter drar till den mörka sidan i sommar. Då har dem de bästa spelarna i världen och som är i ung ålder
Kroos 24,james 23,isco 22,Varane 21,Bale 25 och Reus 25 medans vi står där med kuken i handen,transferförbud och xavi 35, Iniesta 31,Mathieu 31,Alves 32 och Mascherano 31.
Barcelona Vampíro
2014-10-31 23:16
Piqué har urinerat på FC Barcelona i flera år nu. Han bryr sig inte det minsta om klubben längre, dags att slänga bort honom likt det skräp han är. Luis Enrique och hans berömda nolltolerans disciplin verkar förövrigt vara en stor bluff. Han tycks inte ha några krav på truppen utan är nöjd med mediokra prestationer. Synd att Barça ska behöva fortsätta dras med detta.
Barcelona Pep G
2014-10-31 23:00
Ingen spelare vågade Andas framför Pep. Luis Enrique var en tränare som jag trodde skulle införa samma hårda regler. Fokuset ligger inte på det sportsliga tyvärr.
Barcelona Barclasico
2014-10-31 22:56
Barça might end their relationship with Nike in 2018. Adidas is monitoring the situation. Puma and Warrior are other kit options [md]

Aj då, så tråkigt!
Barcelona Sentuary
2014-10-31 22:21
Skrota Bravo också låt Ter Stegen stå, ung och mer potential, varför gör man så här mot killen..
Barcelona Pep G
2014-10-31 22:19
Så smutsig av pique dags för honom att dra. Pep gjorde rätt att vilja kasta honom. Enrique är en större loser om han inte straffar honom.
Barcelona Liunil Masse
2014-10-31 22:05
Vill att LE visar att han har balls och bänkar både Pique och Busquets imorn pga usel form. Bravo Alves-Bartra-Mathieu-Alba Rakitic-Mascherano-Xavi/Rafinha Messi-Suarez-Neymar
Barcelona Federer - köp en back, tack
2014-10-31 21:30
Haha vilka pajaser Pique och Pedro är. Ut med båda tack.
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-31 21:20
Pique ska UT med huvudet före ! Vilken skandal !!!!
Barcelona One_LionelMessi
2014-10-31 21:20
Jag är så sjukt trött på Pique som spelare och som person hur han beter sig... jag kanske får skit av vissa men samtidigt vet jag att jag är inte ensam om det! i min mening så var det hans fel att vi släppte in real i matchen med hans javla pinsamma straff.... stolpe är vad han är! sämst just nu...
Barcelona the cameroonians
2014-10-31 21:12
Men LE verkar inte ha något problem med Gerards beteende, tvärtom har han vid ett par tillfällen klargjort att han gillar mittbackens personlighet och vad den tillför till truppen.

Okej, Katalanska cupen är ingen jättegrej, men det visar klart och tydligt att det är just fokusering och inställning som är Piqués svagheter som människa och fotbollsspelare. Tyvärr avspeglar det sig rätt tydligt under matcherna också, där hans potential numera nästan aldrig nås.
Barcelona the cameroonians
2014-10-31 20:55
viccc

Japp, Piqué visade sig från sin riktiga sida...
viccc
2014-10-31 20:39
Någon som hört att Pique pratade i telefon på bänken mot Espanyol?
Barcelona Pep G
2014-10-31 20:33
Reus pratar om att lämna och att han inte är hundra på att stanna kvar i Dortmund. Vilken åsna till ledning vi har. De slarva bort Reus.
Barcelona Pep G
2014-10-31 20:33
- Gaspart: president for 4 years, 4 managers - Laporta: president for 7 years, 2 managers - Rossel/Barto: presidents for 4 years, 4 managers
Barcelona Neymar11
2014-10-31 19:23
@barcastuff: Song: "It wasn't that I was not playing at Barca because I'm a bad player. I wasn’t playing because they have the best players in the world" Helt dum är han inte
Barcelona Barcelonistas
2014-10-31 19:18
Va hände med kerisson?
Barcelona BARCA-més que un club
2014-10-31 17:53
Vermaellen 200 mil rätt ut i skogen , hur kan man köpa en så skadedrabbad spelare herregud fattar inte, undra när han blir spelklar om ens det.

denna ledningen ett stort skämt!!!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-10-31 16:32
Ni och era guldbollar.
Är jag den enda som vill ha titlar stället för dessa guldbollar.
Låt Ronaldo vinna guldbollarna tre år framåt och så att hans fans med två kilo vax i håret kan bli glada. Det viktiga för mig de kommande tre säsongerna är att vi börjar vinna tunga titlar.

Ärligt talat det här året förtjänar Ronaldo guldbollen men, men föra året var den köpt av Real bossen. Det var första gången man har öppnat en avslutad röstning. Varför gjorde man det? För Vem? Om de hade sagt ett år innan om en spelare presterar på toppnivå efter att röstningen är avslutad kommer vi att öppna luckan igen skulle det va ok för alla. Alla vet att FIFA korrupta. Alla vet om VM :et Qatar ska arrangera. Men vad fan kan vi göra åt saken.

Lägg inte mycket energi på guldbollen. Låt oss diskutera vems ide det var att köpa Vermaellen och Douglas (doggy)??

Jag kan fortfarande inte smälta det..
Jag kan bara inte..
Känner många arsenal fans. De skrattar åt vår ledning varje gång vi diskuterar fotboll. Hela världen skrattar åt oss.
Jag skäms..
Barcelona Frodo
2014-10-31 15:23
Damn, dessa Penaldodyrkande fjollor kommer som en tsunamivåg. Hur pallar man göra fejkkonton? Snacka om att kasta bort sina liv på ett sådant patetiskt sätt.
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-31 15:22
@barcastuff: Luis Enrique: "Controversial Liga awards? They should make the votes public. There should be nothing to hide..." #fcblive
Barcelona Neymessi
2014-10-31 15:08
Sen statistik hit och dit, fotboll är också en smaksak och beroende på vad för typ av egenskaper man uppskattar är ju en direkt orsak till vilka spelare man gillar.
Föredrar man spelare som förlitar sig på fart och styrka tycker man väl att Ronaldo är världens bästa och Bale är högt på listan han med.
Föredrar man däremot spelare som förlitar sig på teknik, finess och spelintelligens gillar man bollkonstnärer som Messi, Iniesta, Modric, Isco mer.

Annons: