/spanien/barcelona/forum/3745.aspx/spanien/barcelona/forum/3745.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messo
2014-11-01 18:45
@tikitaka:

bet365, kanon bild...sänder alla la liga matcher och många andra
Barcelona Barcelonistas
2014-11-01 18:42
91 mål på ett år det ska bara inte gå... Helt sjukt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-11-01 18:40
@Messo:

Nej...
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-01 18:34
@Vampíro:

Håller med dig där till 100%. Han sprang på djupled i varje anfall men visa ville inte förlora bollinnehavet. Minns också att han gjorde fina löpningar för Messi när han gjorde 91 mål på ett år??

Kolla vilka löpningar han tog för att öppna ytor till Messi.
Jag hävdar ändå att han platser mer i Arsenal än hos oss.
Blir glad att det går bra för honom..(Killen slet som ett djur för laget)
Barcelona Andrés V
2014-11-01 18:33
Fan att vi sålde alexis, vilken spelare! Men aja vi har ju Pedro
Barcelona Messo
2014-11-01 18:30
Även Pedro hade varit i skytteligatoppen i England...
Barcelona tikitaka
2014-11-01 18:29
Hej, jag har enbart en Android lur till mot förfogande ikväll. Någon som vet om man kan kolla på matchen ikväll på luren? Tack!
Barcelona SoM_Un
2014-11-01 18:27
Messi - GOL!GOL!GOL!

absoulut inte.. men hade du lyssnat noggrant o följt barca ordentligt o nya eran som pantade ledningen o vår nya tränares ide av fotboll där det ska gå mer framåt o spela en snabbare fotboll...o sen släppa spelare som alexis o cesc. säger ju en hel det både om dig o ledningen=) förstå vad folk menar istället för att leka rolig bakom en dataskärm=)

en annan sak vad har mittbacksfråga med alexis o göra??? haha nu får du mig att skratta o säger allt om din läsförståelse...

nu ska jag göra allt enklare för dig gossen... JAG ROTERAR HELLRE MED ALEXIS ÄN MUNIR O PEDRO...förstår du nu vad jag menar eller ska jag försöka underlätta det ännu mer för dig?
Barcelona Vampíro
2014-11-01 18:05
Jag har alltid gillat Alexis men han platsar bättre i Arsenal då de anpassar sitt spel lite efter hans styrkor, något han aldrig ens kunde drömma om i Barça. De spelar lite rakare och han ligger bra i sin fria roll bakom en striker. Tycker inte man kan klaga på att han såldes då han trots en fin sista säsong aldrig skulle få ut mer än 75-80% av sin kapacitet i Barcelona. En fantastisk spelare men ingen som riktigt stack ut i Barças spel.
Messi - GOL!GOL!GOL!
2014-11-01 17:58
@SoM_Un:
Du menar att Alexis Sanchez är svaret på alla våra problem? Precis som de tre säsongerna han var i klubben? Hahaha. Tack för skrattstunden men lättlurad är man här inte. Med Neymar, Messi och Suarez har vi knappast problem med målskyttet och det är inte heller anfallsförmågan som är lagets problem. Problemet är mittfältet och försvaret där Iniesta, Pique och Busquets (bl a) utvecklats till lata medelmåttor samtidigt som att vi springer runt med en yr Mascherano som mittback sedan Guardiolas sista säsong. Notera: Mascherano är en 174cm kort ursprunglig mittfältare som chansbryter när han känner för det.
Barcelona SoM_Un
2014-11-01 17:50
alexis uppe i andra plats i skytteligan...hoppas verkligen LE o zubi njuter av deras pedro o munir
Barcelona SoM_Un
2014-11-01 17:46
Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)

vem minns inte alla dessa sömnlösa nätter
Barcelona Sentuary
2014-11-01 17:45
Sälja Cesc och Sanchez, ha kvar Pedro och Roberto, ett stort what the fuck
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-11-01 17:38
@jawwa:
Nuvarande ledningen får Gasparts ledning framstå som bra och ni som minns den tiden vet vad jag menar
Barcelona SoM_Un
2014-11-01 17:36
jawwa

vår ledning är smygmadridistas tyvärr. vi får hålla ut till 2016
Barcelona zick9
2014-11-01 17:35
Vi sålde Cesc och Alexis, de två bästa spelarna i PL just nu.
Barcelona Barcelonistas
2014-11-01 17:31
Har Penal satt en straff igen?
Barcelona SUPERBUSQUETS
2014-11-01 17:31
Hur tror ni vi starta idag ?? Själv tycker jag att det e dags att spela in Bartra! Samt spela in elvan . Bravo, Alves Bartra , matheu, Alba, masherano rafinha, rakitic, neymar, Messi , suarez!
Barcelona jawwa
2014-11-01 17:27
Vilken värld vi lever i, spelare som sanchez och abidal är oönskade medans pedro och roberto kritar på livstidskontrakt
Barcelona SoM_Un
2014-11-01 17:24
hhahaha alexis
Barcelona SoM_Un
2014-11-01 17:22
saka aldrig i mittt liv mer betta på arsenal herregud vilka sopor
Barcelona Vampíro
2014-11-01 17:20
Har sett Vermaelen i tillräckligt många matcher gör att se hans enorma brister speciellt i positionsspelet, något även de flesta Arsenalfans kan bekräfta. Han är en sån spelare som gärna springer upp för att chansbryta och lämmar enorma hål efter sig. Inte den smartaste försvararen direkt. Även om man bortser från hans insatser mot Barcelona så hjälper det inte hans case. Han blev väldigt ofta bortgjord mot de bästa anfallarna i såväl PL och CL. Men visst han får gärna motbevisa mig om han nu blir spelklar den här säsongen. Vem vet kanske har han utvecklats enormt under sina skadeperioder. Föga troligt.
Barcelona zick9
2014-11-01 17:20
@Neymar11:

För helvete, han har missat en straff men gjort 11 mål och 11 assists på 12 matcher. Om det är dåligt så vet jag inte vad som är bra...
Barcelona DM1982
2014-11-01 17:12
[QUOTE=petersays]Vilket mål av James. De som dömde ut honom som flopp efter försäsong å två matcher får nog krypa till korset. Visst, inte värt summan. Men flopp? Inte då. Han börjar bli en bra poängspelare i såväl liga som cl. [/QUOTE] Det är meningslöst att diskutera om James är en bra värvning eller inte mitt under säsongen, det får man summera efteråt. Det som är helt säkert är att han är en prestigevärvning dom kostade alldeles för mycket. Lite som David Luiz, bra back men inte 500 miljoner bra.
Messi - GOL!GOL!GOL!
2014-11-01 17:10
Hänger inte med nu. Jag klickade på Les Rambles men har hamnat på Puertan. Ska kontakta redaktionen och se vad det är för tekniskt fel som uppkommit.
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-11-01 17:09
Aja, nu försvann en bit av sista stycket i inlägget men summeringen var iaf att vi trots vår faktiska underlägsenhet gentemot Real hade ett bra grepp om matchen under stora delar av första halvleken samt att målen Real gjorde var tack vare våra misstag. Det finns vissa ljusglimtar, exempelvis anfallastrion, och säsongen är inte körd bara för att vi förlorade den här matchen. Real förlorade förra året båda ligaklassikerna men vann CL. Vi har en del problem som vi måste rätta till men utöver det så tror jag det kan bli en bra säsong ändå.
Barcelona Thierry Henry
2014-11-01 17:05
@petersays:

Det är nog ingen som hävdat att han är en dålig spelare. Inte för att vara sån men hur svårt är det att göra en massa poäng i den formen Real är i för tillfället? Killen kosta drygt 800 miljoner. Krävs mer än att han sak göra lite poäng här och där mot Granada och Elche för att han inte skall betraktas som flopp för mig

Han ser ut som en 400 miljoners spelare max såhär långt. Alltså dubbelt så dålig som sitt pris.

Barcelona Potosi
2014-11-01 17:01
James är redan bra men det viktiga är ju att han är så ung. Det kan seriöst bli en kanonvärvning. Vilken start han fått. Kul för Real, mindre bra för oss! :(
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-01 17:00
@petersays:

Han är riktig bra..
Många här inne är bara avis.
Barcelona petersays
2014-11-01 16:57
Vilket mål av James. De som dömde ut honom som flopp efter försäsong å två matcher får nog krypa till korset. Visst, inte värt summan. Men flopp? Inte då. Han börjar bli en bra poängspelare i såväl liga som cl.
Annons: