/spanien/barcelona/forum/3740.aspx/spanien/barcelona/forum/3740.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-01-12 20:30
@Neymar N11:

Sjukt att Messi måste vinna VM för att bli bäst men det räcker för cristiano (p) att åka ut med huvet före, filma varenda jävla match, slå straffar och göra mål för att i övrigt inte göra ett skit förutom att vifta med armarna och svära.

Sen är det sånt jävla hyckleri bland fans, journalister och "tyckare" , Neymar som förmodligen är Messis arvtagare på fotbollscenen, hämmas för att han råkar falla lätt då och då medan cristiano (p) simulerar som om han trampat på en mina kommer undan med det och istället hyllas för sin fysik.

"Mest komplette" hette det för inte så länge sen. Komplett inkluderar vad? Kanske en komplett målskytt, men nästan knappt det ens. Hans frisparks statistik är ett skämt och knappt så han kan göra sin gubbe längre. bra skott men då gäller det att andra hittar sig till honom vilket han kan vara bra. Men komplett spelare kan han glömma då han saknar både passningspel, vision, bollkontroll etc.
Barcelona Andresito
2015-01-12 20:30
Släpp Ballon d'Or.
Uppmanar alla här inne till att kolla länktips och bara njuta.
Barcelona Erik Satie
2015-01-12 20:26
lugna er. Ronaldo har inte gjort ett piss sedan november. Han var bra [läs: gjorde många mål] september-november. Sedan dess har han inte gjort ett jävla skit. Messi är tillbaka 2015 och kommer vinna Ballon D'or igen.

Ronaldo har gjort 1 straffmål de senaste 5 matcherna...
Barcelona Nemesis 10
2015-01-12 20:26
Gabriel

Håller med dig helt o hållet, om det var nån guldboll Ronaldo verkligen förtjänade så var det denna, förra året var bara ren skandal efter framflyttningen av rösterna efter hans hattrick mot Sverige... Har aldrig varit med om nåt liknande.... Det kom till och med uttalande om att Fifa ändrade vissas röster men men det är ju Fifa så why not...
Barcelona Excellence
2015-01-12 20:24
Nu ska jag ägna tiden åt bättre saker än att grubbla över lobbyspelen för Ronaldos guldboll.

SÖUUUUUUUU!!!
Barcelona God is a five letter word - Messi
Alltså när man ser vilka vissa röstar på så vill man ju bara dö av skratt. Hugo Lloris röstade Benzema som #2. Jag vet att det handlar om att de spelar ihop men lite ärlig får man väll ändå vara? Herregud. Antigua and Barbuda röstade på Courtois som #1 hahaha
Barcelona Andresito
Alltid kul att hitta någon som är ute och cyklar, enligt St. Lucias coach är detta alltså världens tre bästa spelare

Coach, St. Lucia, Lastic Francis:

Goetze Mario
Costa Diego
Rodriguez James
Barcelona Canaletes
2015-01-12 20:22
@FCB_Messi:

Ponera det är killar istället tjejer.
Det här är Ronaldo och hans son när de äter frukost varje morgon.
Barcelona Excellence
2015-01-12 20:21
Zlatan har röstat: 1 Messi, 2 Neuer, 3 Ronaldo. Kung :D
Barcelona Nemesis 10
@Liunil Masse:
Hahaha nu när jag ser den där vinen gå på repris så kan jag inte sluta garva, vilken kille.
Barcelona basaric - "el guaje"
En sak till. Jag älskar hur man här i Sverige försöker smutskasta Messi och skylla på honom för att Zlatan inte lyckades i Barcelona. Det ska också ha lett till att dom två blev ovänner.

Ändå så röstar Ibrahimovic på Messi år efter år när det är dags att utse vinnaren av guldbollen.
Barcelona Barclasico
2015-01-12 20:17
Cristiano: “I hope to catch Messi next year, although it's something I won't lose sleep over.”
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
2015-01-12 20:17
Det är ingen idé att irritera sig att Ronaldo vann Balon D'Or, de flesta av oss visste redan sedan innan att han skulle vinna och trots att Messi är världens bästa fotbollsspelare så var det väl ändå just i år som Ronaldo bör få priset isånnafall. Däremot är hans vinst förra året det mest pinsamma individuella sportpriset som någon idrottsman vunnit i historien. Jag tycker att vi släpper galan nu och blickar framåt. Vi spelade en underbart bra match igår och lattjade med Atletico på ett sätt som Madrid inte ens kan göra i deras drömmar. Vi bjöd på ren och skär fotbollsunderhållning i den första halvleken och hade det inte varit för Mallenco så hade siffrorna runnit iväg betydligt mer. Dags att bygga vidare på det här. Neymar - Suarez - Messi hittar varandra bättre för varje dag som går, Piqué ser allt mer stabilare ut och spelet börjar komma igång på allvar. 2015 är Messis och Neymars år. Ta det lugnt culés. Madrid har haft sitt lilla roliga nu.
Barcelona Andresito
2015-01-12 20:16
Där kan man se vem som röstade på vem.
Barcelona Acrobat
2015-01-12 20:15
Alla vet att Ronaldo inte riktigt kommer i närheten av Messi. Ronaldo är en bra straffskytt. That's it! Ring mig när han vinner 4 Ballon d'Or i rad.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-01-12 20:14
Messi Legend

Penadlo Cry me River
Barcelona Erik Satie
2015-01-12 20:14
0 man of The match i slutspel i champions leauge (2014)
0 man of The match i VM
0 man of The match i El clasico
0 man of The match mot derby laget A.madrid
Sämst betyg i Real i Champions Leauge finalen
Ändå vinner han Ballon D'or...
Barcelona Liunil Masse
2015-01-12 20:12
HAHAAHHAHA jag kan inte andas asså. Fan sysslar han med HAHAAHAHA.
Barcelona Andresito
Så ja. Nu slipper vi tjatet om Ballon d'Or åtminstone i ett halvår. Skönt
Barcelona FC Tiki-Taka
@Neymars:

HAHAHAHA
Barcelona Junta Dimision
2015-01-12 20:10
För den som tror att Ronaldo är sportslig.
Barcelona Neymars
2015-01-12 20:10
Henrys ansikte säger allt haha
Barcelona the cameroonians
2015-01-12 20:09
Barcelona basaric - "el guaje"
2015-01-12 20:08
Cristiano förtjänar guldbollen. Men har två frågor. Varför utsågs James mål till det snyggaste och vad fan gör David Luiz i världselvan?

Iniesta borde inte heller ha kommit med.
Barcelona FCB_Messi
2015-01-12 20:08
Hade jag stått på scen med en Guldboll och min son hade kommit upp så hade jag lyft upp honom och pussat ihjäl honom . Det hade nog dom flesta gjort .. Vad gör Ronaldo ? Lägger en arm runt honom , ingen kram ens, som att han inte känner honom . "Ser du min son , pappa är bäst , se o lär nu"... Han är så sjuuuukt vidrig och en jävla diva är vad han är .
Barcelona Excellence
2015-01-12 20:07
Kunde dem inte lägga till en straffpunkt och ett mål till prisceremonin så att han kunde skjuta in guldbollen i mål?
Barcelona Andresito
2015-01-12 20:06
Ronaldo 37.66% - Messi 15.76% - Neuer 15.72%
Barcelona Barclasico
2015-01-12 20:06
Vem kom tvåa respektive trea?
Barcelona Neymessi
2015-01-12 20:04
Nu kallar dom på Puertan honom för den bästa genom tiderna... Och det från en klubb som har haft Zidane.
Barcelona DM1982
2015-01-12 20:04
Kan man vinna Guldbollen utan att vinna VM så kan man vara världens bästa genom tiderna utan att vinna VM. Case closed.
Annons: