/spanien/barcelona/forum/3738.aspx/spanien/barcelona/forum/3738.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2014-11-01 22:08
@Culee:

Han var ett monster och Barcelona borde ha gjort minst tre mål. Men sådan är fotbollen, om man inte sätter sina chanser så blir det inga mål.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-01 22:07
@Alltid en legend, Puyol .:

Jag skulle gå ännu längre och säga hoppas vi förlorar ytterligare två matcher till. Varför?? Ju, så att visa spelare tas bort från startelvan tänker jag då.
Men inte ens om vi förlorade 8 matcher i rad efter varandra är jag ändå tveksam till att de skulle bänka eller visa spelare skulle få spela på sin rätta position..
Barcelona Smogen
2014-11-01 22:06
Alltid en legend, Puyol .

Den förhoppningen har jag tyvärr haft i snart ett år....
Barcelona Heisenberg
2014-11-01 22:06
Med facit i hand så kan man snart säga att Pep-eran var lika bra för oss som den var dålig, för den har helt tagit över alla beslut nere i Katalonien. Precis allt man gör är något tafatt försök till att gå tillbaka till det som en gång varit medan alla andra klubbar går framåt.

-Pep var en egen spelare som hade tränat B-laget, därför måste precis alla tränare i framtiden ha gått samma väg.

-Laget var fullt av egenfostrade spelare, därför ska vi slänga upp nya kontrakt till precis alla som kan visa att de är födda i Katalonien.

-Tiki-Takan var ny och överlägsen, därför ska den genomsyra varenda moment under en match.

Det är seriöst under all kritik hur folk högt upp i hierarkin kan vara så intellektuellt hämmade att de inte förstår att den perioden aldrig kommer kunna komma tillbaka som den var. Hur fan ska vi kunna utvecklas som lag när vår styrelse håller oss tillbaka?
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-11-01 22:05
Allt känns skit just nu! Men det kan vara så att detta är precis vad som behövs, förra säsongen gick det riktigt bra under en längre period. Sen när vi förlorade kom det som en chock för laget.

Kanske är det bästa att vi får stryk nu två matcher irad så att SPELARNA inser att något måste göras.
Barcelona Liunil Masse
2014-11-01 22:05
Var fan är montoya!!!? Alves fel att celta gör 1-0... Helt sjukt hur han ens får spela, bidrar inte med ett skit förutom att lämna ett stort jävla hål i försvaret.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Culee
2014-11-01 22:03
Men Celtas målvakt gjorde det faktiskt mycket bra mellan stolparna de kan vi inte ta ifrån han.
Barcelona Smogen
2014-11-01 22:03
Funderar allvarligt på att hoppa över årets säsong, pallar inte att offra massa värdefull helgtid på att lete rötna streams. Detta för att sen se en match där spelarna inte bryr sig nämnvärt om dom vinner eller förlorar, och då tjänar dom alla förmodligen mer på att spela den enda matchen än vad jag gör på flera år.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-11-01 22:02
Det som stör mig mest är att man inte studsar tillbaka efter en dålig match, roliga bilder på träningen men när det vankas match ser allt så jävla stelt ut. Som jag skrev tidigare " Barca just nu är som en maträtt som inte har alla ingredienserna intakt, man har slängt in lite random saker och hoppas det går vägen"
Barcelona Messidinho_10
2014-11-01 22:01
Vi har tappat vår spel. Detta system funkar inte. Jag är inte van att se Barca spela så här. Det känns för en man show hela tiden.
Barcelona Andreas-
2014-11-01 22:01
Tiki Takan har förstört Suarez också. Vart är alla som tyckte jag klagade på spelet i inledningen av säsongen? Man såg ju lång väg att det var åt helvete. Vi behöver en ny spelmodell. Trodde aldrig jag skulle säga det här men in med Mourinho. En tränare som pissar på allt vad som varit, hur det har sett ut tidigare. En tränare som har stake att få bort den största sjukdomen från föreningen sen 1899 - bolltrilandet...
Barcelona BARCA-més que un club
2014-11-01 22:00
: jonis

Klockren inlägg
snacka om att det har blivit tråkig och följa dagens tragiska Barca spel.
Barcelona El Conejito
2014-11-01 21:59
Kommer ihåg när en viss LION påstod att allt var "sopan Alexis" fel och att allt skulle lösa sig om suarez kom. LOL
The Maestro!
2014-11-01 21:59
"Nolito has been involved in more goals than any other Spanish player in La Liga this season (5 goals & 5 assists)"

Han får gärna komma tillbaka till oss.
Barcelona Zyzz
2014-11-01 21:58
Om Valencia och Sevilla vinner sina matcher så ligger vi 5:a..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. EURO LEAGUE-KVAL HERE WE COME!!!!!!
Barcelona Pep G
2014-11-01 21:58
Mycket bra match av Celta. De spelade riktigt bra och spelade ut oss med 1 touch och skapade riktigt fina spelsekvenser som Guardiola hade varit stolt över. Alla våra 3 förluster har sett likadana ut och vi är inte spelmässigt bättre. Det är bara att gratulera Celta som gav oss en läxa i lagspel och att man kan spela bättre än man tror med rätt plan, taktik och moral på plan utan de bästa spelarna i världen.
Barcelona Mido
2014-11-01 21:57
Det här är resultatet av mycket usel ledning,, våra värderingar isomras var usla, kortsiktiga lösningar,, jag har aldrig LE som spelare och framför allt som tränare... Jag vill ha en tränare med framgångar inom europeisk fotboll... Jag vill inte ha nån som kan klubben, och ingen utanför Europa... PEP KOM TILLBAKA...
Barcelona jonis
2014-11-01 21:56
Jaha då kör vi igen..Neymar, Messi och Suarez i samma lag. Ojojoj, det är väl vad varenda supporter bara kan drömma om? Nu är det verklighet för alla Barca-supportrar. Så...hur kan det se ut med dessa tre herrar på planen? Well, vi fick just se hur det såg ut, och hur det kommer att se ut tills tränarbytet sker (hoppas man). Suarez, världens bästa striker (med Liverpool förra säsongen), vad gör han på en högerkant egentligen? Han ska vara i mitten, i MITTEN! Men då är frågan, hade han varit mer effektiv under kvällens match eller hade han fortfarande bidragit med sina 32 misslyckade (och en lyckad tunnel) skottfinter innan avslutet? Något säger mig att han slagit vad med någon om att han kan göra identiska mål som i Pool-tröjan. Börja med att göra de enkla tack. Btw ni som påstår att Ronaldo gör enkla tap-in mål, inser ni nu hur viktiga de egentligen är? Detsamma gäller Messi och Neymar, varför skjuter de inte? Har de inte lärt sig att om man skjuter så kan det bli en eventuell retur som någon annan petar in? Nej, utan man ska göra det svåraste möjliga och försöka dra 3 spelare på en och samma fint. De passar istället för att skjuta, allt för att få öppet mål. Detta är en av anledningarna till att jag knappt prioriterar Barcas matcher, de spelar så sjukt tråkig fotboll! Varje gång tänker man: "Hmm men idag har de hemma mot ett inte så bra lag, kanske värt ett försök". Men ändå får man se samma tråk-fotboll varje gång. Nu är det bara att räkna ner de otroligt många dagarna då LE har gjort sitt. Samt att Laporta är mer än välkommen!
Barcelona Andreas-
Vem såg inte detta komma?
Barcelona Barca-nist
Skriv nåt vettigt eller skippa texta massa skit här tack. Vi ser mycket väl hur illa Barcaspelar. ni behöver inte sänka forumet på eran nivå.

Barcelona yeezus
2014-11-01 21:55
Odds på kommande citat av LE finns på bet365.

"Vi ska analysera våra misstag" ger 1.10 gånger pengarna
"Jag är nöjd med vår första halvlek" ger 1.15 gånger pengarna
"Vi får blicka vidare och se hur vi kan förbättras" ger 1.05 gånger pengarna

..

FC Barcelona är ett lag i spillror av sitt forna jag.
Barcelona Liunil Masse
Vi hade vunnit matchen om inte neymar, suarez och framförallt messi dribblat och passat i vartenda läge där man bara ska dunka in bollen....
Messi - GOL!GOL!GOL!
@Rambla~:

Alexis Sanchez som kan återupprätta hela klubbens stolthet med sin blotta närvaro.

Källa: några blinda naiva fanatiker här i forumet
Barcelona Smogen
2014-11-01 21:54
Önskar mest av allt att man hade kunnat hoppats på en förändring. En annan inställning till nästa match, eller att någon av spelare, publik eller ledning visat ett missnöje med dagens förlust. Men det vet vi ju, nu för tiden är sådana här förluster accepterade i Barcelona.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
Alla vi möter kommer ha övertaget då Barca just nu är som en maträtt som inte har alla ingredienserna intakt, man har slängt in lite random saker och hoppas det går vägen.

Man har hämtat in spelare som spelar en rakare fotboll som man vill ska spela ett annat spel, skrattretande hur usla ogenomtänkta alla beslut har varit under denna ledning. Pricket över i är att vi fortfarande inte spelar som en enhet där det är grov obalans, detta påminner mig om Real madrid ett lag med individualister innan Mou kom och fick dem att jobba någorlunda som en enhet.

Barcelona SoM_Un
vi är nya arsenal bara acceptera.. jag vill ha en förklaring från messi. jag är tacksam för allt han gjort men jag orkar inte höra mer barca har räddat mig o min familj o jag vill bara betala tillbaka på planen...vill höra nåt annat den här gången.
Barcelona Neymar11
Småbarn och fler småbarn, lär er ta förluster för det kommer i livet. All heder till celta Vigo som vågar spela på camp nou ; antar att mod. Gör sitt jobb och spärrar halva forumet
Mod.
2014-11-01 21:53
Tänk på vad ni skriver, det blir spärr om ni inte kan skärpa er. En del inlägg är på samma nivå som Barcelonas spel idag.//Mod.
Barcelona BARCA-més que un club
2014-11-01 21:52
Nu ska grabbarna in snabbt och twittra och facebooka så snabbt det bara går det är det dom är bra på ju.

alla spelare kan dra åt helvete så lång de bara går.

GLÖM alla titlar i år. vi är inte bättre än så Real kommer spräcka alla lag där ute tyvärr och dom vinner ligan och Cl tak o hej,
.
Barcelona Rambla~
2014-11-01 21:52
Inte ens en forcering klarade de av på slutet. När vi tom blir nollade på Camp Nou med Messi, Neymar och Suarez i anfallet. Vilka anfalllare ska vi nu värva?

Seriöst, LE har en filosofi och spelide som han vägrar ändra på oavsett hur spelet ser ut. Han tar den hellre med sig till graven, det såg man inte minst i Roma. Han vägrar att anpassa sig efter moståndaren, i ännu större grad än Pep. Han är alltså envisare än Pep. Detta är vad jag stör mig mest på i dagens Barca. Avsaknaden av viljan att ändra på saker. Vaför måste han vara så envis och tycka att Mascherano är den bästa mittback vi har? Han tycker verkligen det.

Nä fan, det här kommer bli en tung jävla säsong. Bara att ställa in sig på det. Jag blir förvånade om de klarar av att vända på detta och ta en seger på Ajax.
Annons: