/spanien/barcelona/forum/3732.aspx/spanien/barcelona/forum/3732.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar11
2014-12-16 22:05
Ska munir spela striker så får han fan hitta till gymmet. Han är för jävla klen i kroppen!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2014-12-16 22:04
Btw, får jag se denna uppställning någon dag då blir jag glad;

TerStegen

Alves Bartra Mathieu Alba

Samper Marscherano

Messi Iniesta Neymar
Suarez

På de sätt hade mathieu kunnat hänka alba lite för att göra vår vänstersida dödlig, marscherano droppar ner och samper får lite bollrörande så han kan leverera uppåt(gillar honom STARKT på detta), de 4 framåt behöver väl inte introduceras något direkt, ja jag föredrar också vårt 4-3-3 men hade tyckt att detta var en fantastisk uppställning att få se!
Barcelona Andresito
2014-12-16 21:56
@Barcelonistas:

Gör en City-profil och gå dit och diskutera istället. Det är bara du som ältar massa skit som de säger. Om det är så låg nivå där inne som du säger så behöver du inte dra med dig skiten hit.

Tack
Barcelona Krabban94
2014-12-16 21:56
Hyfsad stream
Barcelona Barcelonistas
2014-12-16 21:55
LeoMessi - ett ännu bättre exempel haha.
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2014-12-16 21:54
Finns det någon som har stream? trodde jag kunde se med mitt csports men tydligen icke..
Barcelona A good coach is everything!
2014-12-16 21:45
Montoya ???? Damn den där LE som sagt säger en sak men menar en annan.. Komigen Montoya visa den där amatören till tränare att han har feeel..
Barcelona LeoMessi
2014-12-16 21:41
Barcelonistas Haha det är en komplimang att säga dom är på samma nivå som o'reilly! Sean hannity är den man ska jämföra dom med :)
Barcelona Krabban94
2014-12-16 21:40
@Andresito:

Problemet är att Lucho inte har nån "orsak" att bänka Bravo, man kan inte skylla på Bravo då vi tappat poäng. Bravo har ännu inte gjort några misstag, så har svårt att se honom bänkas. Skulle även ha svårt att bänka honom om jag vore tränare då han inte klåpat än..
Barcelona the cameroonians
2014-12-16 21:40
@Barcelonistas:

I och med att Lord Douglas också börjar på bänken kommer det bli en lugn dag för målvakten, då är det bättre att värma bänk än att stå o frysa i vinternatten.
Barcelona Barcelonistas
2014-12-16 21:38
Varenda skitunge inne i Shitty forumet har sett Barcelona på plats. Förstår dom, på camp nou får man se riktig fotboll, man får se spelare som Messi,Iniesta osv. Lite komiskt ändå att många av dom varit på plats haha! Cityööö? Ett ihop köpt lag som har problem med att gå vidare från gruppspelet varje säsong. Hela shittys supporter skala är en stor sekt, dessa individer har lägre IQ än världens hardcore religösa personer som Bill o reilly.
Barcelona Barca Barca
2014-12-16 21:37
@Liunil Masse:

Paco var en av dom alternativen som tränare för oss. Det var Luis Enrique, Paco och så Zubis bästa kompis, Valvrede från Bilbao. Paco föredrog jag, då han är modig tränare med mycket passion, en offensivt lagd Simeone. Den tränaren om vann bollinnehavet mot oss :)
Barcelona papillon
2014-12-16 21:31
Ok för man läser på flera ställen att Reus är på väg till real, inget om Barca
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Andresito
2014-12-16 21:30
Det är nog dags för Lucho att börja rotera in MAtS i ligan. Några pissmatcher i cupen då och då är ingen tillräcklig förberedelse för City i CL.
Barcelona Barcelonistas
2014-12-16 21:29
Stegen börjar alltså på bänken? Fy! Ethiad? Va är det för fult namn på en arena?
Barcelona LeoMessi
2014-12-16 21:29
Liunil Masse Lucho favoriserar Munir, förklaringen är så enkel. Jag skär av min dase om inte Lucho hellre gör sig av med Adama än Munir. Inget illa om Munir, han är en stor talang men Adama är mycket bättre just nu. Munir behöver spela i segundan och möta mer jämlikt motstånd. Han behöver utvecklas, att låta honom spela en kvart var tredje match med a-laget hjälper honom knappast.
Barcelona Baha - Pep G
2014-12-16 21:27
[QUOTE=papillon]Någon som sitter på trovärdig info. angående Reus, blir det Barca eller real? [/QUOTE] Om vi inte får värva är det Madrid eller PL. Om vo får värva är sannolikheten högt att det kan bli Barca. Med Lucho ich Zubi i förarsätet kan vi inte känna oss fullt trygga med vilka spelare som kan anlända eller lämna.
Barcelona Andresito
2014-12-16 21:26
@papillon:

Finns knappast någon som kan svara på det, inte ens Reus skulle jag tro.
Barcelona Liunil Masse
2014-12-16 21:24
Varför får inte Adama spela? Vi leder redan med 4-0 och han har gjort sig förtjänt att starta en sån här match. Att Munir går före Sandro och nu Adama är så jävla irriterande. Den här Lucho gör mig mer o mer besviken för varje vecka.
Barcelona papillon
2014-12-16 21:20
Någon som sitter på trovärdig info. angående Reus, blir det Barca eller real?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona LeoMessi
2014-12-16 21:16
Helt fantastisk match mellan Valencia och rayo! Just nu leder rayo, 3-4 står det.
Barcelona Den vise mannen
2014-12-16 21:09
Montoya?????!!!!! Avskedsmatch?
Barcelona the cameroonians
2014-12-16 21:06
Masip
Montoya, Bartra, Masche, Adriano
S. Roberto, Samper, Iniesta
Rafinha, Munir, Pedro
Barcelona Corazon
2014-12-16 21:02
Real spelar en väldigt fin fotboll säg vad ni vill
Barcelona Liunil Masse
2014-12-16 21:00
Pacos Rayo leder över Valencia på Mestalla med 3-1 med en 3-4-3 formation. Grande Paco, en riktigt underskattad tränare.
Barcelona zick9
2014-12-16 20:42
Iniestas bästa säsong i karriären var 2012-13 så kom inte och säg att han har varit slut i två år.
Barcelona Federer - köp en back, tack
2014-12-16 19:59
@Andreas-:

Andreas skulle du kunna vara vänlig och länka artikeln?
Barcelona J.Gamper
2014-12-16 19:08
Med Iniesta tror jag att det är någonting mentalt och inte fysiskt.

Nån nämnde att han gick igenom ett missfall? Känns inte lika motiverad längre. Spelar inte med samma hjärta.

Kanske skulle en bra personlig tränare samt psykolog vara bra för honom.

Får vi honom i form till våren så kan mycket hända
2014-12-16 18:54
Yaoo läs om läs rätt!! Iniesta har vart JÄTTE viktig men inte den viktigaste. En stor jävla skillnad där. Han har vart bland dom bästa men inte den bästa!! Att ta upp massa saker han har gjort är bara onödigt och fånigt. För jag minimerar inte ett dugg hans betydelse! Men för mig var både Rivaldo, Dhinho viktigare i sina prime. Det jag ville komma fram till att dessa herrar fick lämna. Om Iniesta inte visar en uppgående trend så vips så ska han få lämna också. Vi kan inte ha en Iniesta kvar med den lönen som han har, och presterat dom senaste två åren. Svårare än så är det inte. Men Iniesta kommer komma på fötter igen, får vi hoppas för ingen vill se han lämna.
2014-12-16 18:54
Yaoo läs om läs rätt!! Iniesta har vart JÄTTE viktig men inte den viktigaste. En stor jävla skillnad där. Han har vart bland dom bästa men inte den bästa!! Att ta upp massa saker han har gjort är bara onödigt och fånigt. För jag minimerar inte ett dugg hans betydelse! Men för mig var både Rivaldo, Dhinho viktigare i sina prime. Det jag ville komma fram till att dessa herrar fick lämna. Om Iniesta inte visar en uppgående trend så vips så ska han få lämna också. Vi kan inte ha en Iniesta kvar med den lönen som han har, och presterat dom senaste två åren. Svårare än så är det inte. Men Iniesta kommer komma på fötter igen, får vi hoppas för ingen vill se han lämna.
Annons: