/spanien/barcelona/forum/3724.aspx/spanien/barcelona/forum/3724.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2014-11-01 15:22
@Rambla~:

Är också besviken om det om Montoya skulle stämma. Luis Enrique har också hintat i presskonferenser att det är upp till Montoya att kriga om en plats och att han själv inte har ansträngt sig tillräckligt. Jag hade personligen högre förväntningar på Montoya än så. Hoppades verkligen på honom.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-11-01 14:57
Tror knappast att Vermaelen var Luchos värvning. Han har ju varit en snackis varje fönster sen Pep-tiden. Det här är helt klart Zubis värvning, då han inkompetens och oförmåga att utföra sitt jobb, resulterade i en värvning av bottensskrapet.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2014-11-01 14:45
Angående Vermaelen så är det inte endast pga. skadorna han blivit petad. Han är känd för sitt rent ut sagt usla positionsspel, någon man sett flera gånger mot just Barça i CL. Så att skylla på skadorna är allt annat än sanningen då han är en ganska average spelare till att börja med. Sen att han endast kan lira ca 15 matcher/säsong är en annan femma. En väldigt underlig värvning hur som helst.
Barcelona Liunil Masse
2014-11-01 14:44
Någon här som vet något sätt hur man kan streama matcher från mobilen?
Barcelona Vampíro
2014-11-01 14:37
Barcelona want to offer Dani Alves (31) a one-year renewal. The right back is only willing to accept a renewal for two or three years. [md] Som sagt de är nöjda med medelmåttor i truppen.
Barcelona LeoMessi
2014-11-01 14:24
Angående vermaelen så är det enrique som ska klandras för det. Han ville ha honom och han fick honom. Zubi är bara dum nog och lyssnade på enrique i det fallet.
Barcelona Barcelonistas
2014-11-01 14:15
Vermalen var dock sjukt bra i Arsenal. Lyckas han komma upp till den nivån så har vi en riktigt bra spelare. Problemet e hans skador dock.
Barcelona Tiki-Taka
2014-11-01 14:12
Spelaren kostade 10 miljoner euro, ytterligare 9,5 miljoner euro beroende på CL titlar och hans prestationer. Som det ser ut just nu så kommer spelaren kosta oss 100 mille, kastade i sjön!
Barcelona Tiki-Taka
2014-11-01 14:11
Den där zubi borde ju hängas och spottas på, hur fan kunde vermaelen gå igenom läkarundersökningen och hur tänkte man när man värvade en spelare med en sådan skadehistorik! Längtar tills kukhuvudet zubi lämnar klubben!
Barcelona Gabriel
2014-11-01 14:09
Ingen vet varför vi köpte Vermaelen förutom Zubi. 20M€ kastade rakt i sjön!

Samtidigt köpte Bayern Benatia för 5M€ mer, haha.
Barcelona Neymar11
2014-11-01 14:04
Äntligen kan vi börja spela ihop ett lag, och äntligen kan börja kräva propaganda fotboll. Nu kan vi börja kräva 3-5 mål mot lag som celta Nu räcker det med rotationer, dem bästa skall spela och dem som får chansen ska göra allt i sin makt och försöka spela till sig en plats Är trött på att lirare som pedro, pique osv kan chilla när dem vet att dom får spela nästa match oavsett.
Barcelona koeman92
2014-11-01 13:54
@Alvés - Por Que?:

Det sägs att han har dragit på sig ännu än skada och kommer att vara borta längre än befarat.
Barcelona LeoMessi
2014-11-01 13:29
Bentley Tack för svar:) Får nog bli att dra till olearys, har för mig att jag har sett att dom har visat många av våra matcher tidigare.
Barcelona Bentley King
2014-11-01 13:21
[QUOTE=LeoMessi]Förresten vet någon något ställe i Göteborg som antagligen kommer att visa dagens match? Eller visar alla ställen endast match från PL och championship? Ska nämligen ut med en vän så vi tänkte passa på att se matchen i någon pub istället för att behöva ladda hem den i efterhand. [/QUOTE] O'Learys visar typ alla matcher som går att visa
Barcelona LeoMessi
2014-11-01 12:47
Förresten vet någon något ställe i Göteborg som antagligen kommer att visa dagens match? Eller visar alla ställen endast match från PL och championship? Ska nämligen ut med en vän så vi tänkte passa på att se matchen i någon pub istället för att behöva ladda hem den i efterhand.
Barcelona Alvés - Por Que?
2014-11-01 12:35
Någon som vet läget hos Vermalen? snart har halva säsongen gått och killen har inte spelat en minut.
Barcelona Rambla~
2014-11-01 12:28
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Han har ju varit småskadad sen första matchen han gjorde och tränat vid sidan om.
Barcelona Vampíro
2014-11-01 12:21
Montoya kan ju omöjligt vara sämre än Dani Alves, hur lat han än må vara. Tycker han åtminstone ska få en chans före den bedrövliga brassen. Men men det är bara att vänja sig vid den här truppen. Mascherano som mittback, Pedro och Piqué som viktiga pjäser och byta in Sergi Roberto vid underläge. Det är Barcelonas sanning säsongen 2014/2015.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-01 12:14
Rambla~

Nåt måste det vara.
Jag menar ju, det är inte så att han har större konkurrens i högerbackspositionen.

Det jag är lite mer nyfiken på är varför ä inte Douglas med, eller åtminstone uttagen så han kan hoppa in några minuter känna på lite matcher?
Barcelona Rambla~
2014-11-01 12:06
Det ryktas att Montoya är för lat och inte lägger ner 100% arbete på träningarna. Inte så konstigt då att han är petad ur truppen i så gott som varje match.

Lite förvånande och oroande nyheter när det gäller Montoya. Jag trodde inte det om honom, väntade mig mer.
Barcelona el Flaco
2014-11-01 11:34
Gustau Biosca, en av de legendariska spelarna som ingick i det berömda Barça de les 5 copes, har gått bort och det kommer säkerligen bli en tyst minut ikväll i matchen mot Celta. Det var planerat att Biosca skulle få en hyllning av klubben den kommande måndagen. Biosca blev 86 år gammal. R.I.P.
Barcelona Neymar11
2014-11-01 11:33
Så jävla bra Lucho
Barcelona the cameroonians
2014-11-01 11:05
Masip, Douglas, Monntoya, Vermealen och PIQUÉ blev inte uttagna till dagens trupp.
Barcelona el Flaco
2014-11-01 09:47
Jag stör mig inte på att Piqué var upptagen med mobiltelefonen under Espanyolmatchen. Tvärtom, om det innebar att han smsade med sin agent om en flytt från Barça tycker jag Piqué bör få fortsätta att ha sin mobil på stand by. Hoppas han lämnar. .
Barcelona Krabban94
2014-11-01 08:32
@Liunil Masse:

Du glömde Sergi Roberto ;)
Barcelona Pep G
2014-11-01 03:23
Om Nike inte kommer med fotbollsvärldens bästa erbjudande då vi är nikes största representat utåt kan de dra och drömma. Helst Adidas alla dagar i veckan. De hade gjort våra vackra färger en tjänst. Nike brukar skicka ut tröjorna på Paint utan någon tanke bakom om vad de egentligen vill göra. Ibland är vi helt rosa som cocktails som på rn möhippa och ibland är vi en sex on the beach i Orangegul.
Barcelona Tiki-Taka
2014-11-01 02:06
Släng pique med huvudet före i januari! Får vi dem ryktade 30 miljoner euro så är det bara att tacka och ta emot! Detsamma gäller pedro!
Barcelona Pep G
2014-11-01 01:21
[QUOTE=Liunil Masse]Tycker ändå folk är lite för negativa här inne. Vi har en lysande framtid med Denis Suarez, Deulofeu, Adama, Halilovic, Samper, Grimaldo och Rafinha. Vi är Barca, vi föder stjärnor medan Real köper... [/QUOTE] Rafinha och Suarez kommer skickas iväg då vi har Roberto. King, Roberto.
Barcelona Liunil Masse
2014-11-01 01:08
Tycker ändå folk är lite för negativa här inne. Vi har en lysande framtid med Denis Suarez, Deulofeu, Adama, Halilovic, Samper, Grimaldo och Rafinha. Vi är Barca, vi föder stjärnor medan Real köper...
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-01 00:56
@Tito Vilanova:

Sluta, du gör oss deppig. Vi mår redan dåligt som det är.
Måste du gnida REUS mot oss också..

Det gör fan ont alltså!!
Lite synd om Dortmund måste jag säga..
Hur kommer det sig att de inte kan behålla sina bästa spelare???
Någon som är lite mer insett hur deras klubb fungerar.
Annons: