/spanien/barcelona/forum/3717.aspx/spanien/barcelona/forum/3717.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zyzz
2014-11-05 21:57
Helt otroligt...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2014-11-05 21:57
Suarez va gör du
Barcelona 1.70-ligan
2014-11-05 21:56
Offensiven är lite väl trubbig .. För fan suarez!
Barcelona Vampíro
Jävla nolla!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
VARFÖR gick vi inte in med denna aggrisivitet i första?
Barcelona Vampíro
2014-11-05 21:55
Suárez har problem med bollkontrollen. Bollen flyger som om det vore mathieu.
Barcelona Potosi
2014-11-05 21:52
Den där El Ghazi är född 95, helt sjukt bra.
Barcelona Barcelonistas
2014-11-05 21:51
Intensitet vet Enrique vad de betyder?
Barcelona J.Gamper
2014-11-05 21:51
Bättre spel nu indeed.
Barcelona Smogen
2014-11-05 21:50
Stream någon TACK`?
Barcelona Vampíro
2014-11-05 21:50
Haha hur kan han fortfarande inte slå inlägg? Träna!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-11-05 21:49
Mycket bättre spel. Vi utmanar iaf deras försvar. Bra rörelse
Barcelona Vampíro
2014-11-05 21:48
Rakitics sista passningar har vart bedrövliga ikväll.
Barcelona Barclasico
2014-11-05 21:45
haha Ter Stegens Passningar är KLASS!
Barcelona Zamboza
2014-11-05 21:44
Det finns ff tid kvar till korrigeringar i laget, men som någon nämnde så verkar LE vara alldeles för envis. Han skulle ex kunna spela in Adriano som hb så vi slipper den usle Alves. Låt masken lira i mitten tills busken kommer igång och framförallt låt Suarez spela centralt med en släpande Messi. Det kommer dessutom inte vara autobahn för motståndarna då Adriano täcker upp högerkanten rätt bra i defensiven. Jag hade gärna sett Bartra-Mathieu som mittbackspar. Skiter i vad folk säger om Bartra då allt ät bättre än att starta med Pique som bara verkar vara glad med sin tillvaro.
Barcelona Júnior.
J.Gamper

Jag säger inte emot men det är spelarna som ska göra jobbet på planen, inte Enrique.
Barcelona Júnior.
Edit: Dubbel.
Barcelona Kalixavi
2014-11-05 21:43
Undrar vad Lagerbäck går på.
Barcelona Bentley King
2014-11-05 21:42
Som jag sa innan matchen så ligger problemet hos mittfältet och inte försvaret eller anfallet. De ger dålig understöd till försvararna och de ger dåligt me understöd till anfallarna. När Barca var som bäst var då vi hade världens bästa mittfält som skapade magi framåt samtidigt som de länkade bra ihop med resten av laget. Taktiken som Lucho har använt så här långt passar verkligen inte med det spelmaterialet vi har. Han använder Rakitic och Suarez helt fel! Med de spelarna vi har ska vi egentligen köra över vilket lag som helst!
Barcelona Potosi
Vi har tur att inte Pique spelar, hade stått 3-1 Ajax vid det här laget.
Barcelona Barclasico
Daaamn, så ni tjejen på läktarn som kameramannen fokuserade på henne i minst 1 minut? ngn som vet vem det är?, kanske en kändis?
Barcelona Barcelonistas
Junior - ska man spela ett spel som går via omställningar så är spelet utan boll otroligt viktigt. Du måste vara aggressiv, du måste sätta press och springa.

Spelarna går nu på planen det här är långt ifrån omställningsfotboll.
Barcelona FCB_Messi
2014-11-05 21:40
Domaren är också helt vilsen .. Blåst 13 frisparkar och delat ut 6 kort .. Då vet man vad man ska tippa på nästa gång han dömer en match iallafall $$$
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2014-11-05 21:40
Ingen idé att kritisera Suarez, felet ligger hos Enrique som spelar världens kanske bästa striker som ytterlöpare. Han skall vara så nära mål som möjligt, inte vid sidlinjen. Samma visa med Henry. Barca envisas att köpa spelare med top-kvalitet men utan att ha en vettig plan för dom och få ut max av deras kapacitet.
Barcelona J.Gamper
2014-11-05 21:39
@Júnior.:

Vi har ingen bollinnehav för att vi är så dåliga.
Barcelona Vampíro
2014-11-05 21:39
Skillnaden är att Tata hade stora triumfer i Sydamerika och han var en etablerad tränare. Vad har LE åstadkommit? Fiasko i Roma och kom i mitten av tabellen med ett mittenlag i La Liga. Är långt ifrån såld.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-05 21:38
Jag log inte ens när det blev mål.
Men när jag såg Messi's glädje log jag.

Varför?? Är det för att jag enbart hejar på Messi??

Nej, så är inte fallet.
Jag blev glad för att Messi är den enda som försöker vinna den här matchen.
Var små irriterad i början av matchen när han passa fel och så men när han förlorar boll gör han det när han försöker sig på farliga passar.

Vad har den där odugliga Alves för ursäkt??? Tjonga bolljävlen!! Passa inte Suarez när han har på sig två spelare.

Varför måste vi envisas med att rulla från målvakten när vi inte kan hantera det spelet längre?? Variera er lite.

Vår mittfält blir uppätna av självaste Ajax alltså.
Våra spelare flyger höger och vänster som om de vägde 30 kilo var.
Tränar de aldrig på gym??

Domaren ger gul kort för allt??
Barcelona Himne del Barcelona
Neymar, Messi och Suarez i samma anfallslinje och ändå skapas det knappt något framåt överhuvudtaget. Jag har förståelse för att det kommer att ta tid för trion att spela ihop sig, men det är faktiskt under all kritik såhär långt.

Sen är jag faktiskt besviken på Rakitic som jag förväntade mig skulle ta tag i mittfältet och slå de rakare och öppnande passningarna. Tyckte det såg bättre ut i början av säsongen. Men han spelar ju bara korta alibipassningar och verkar rädd att ta egna initiativ. Här måste man också ha förståelse för att det tar tid att anpassa sig. Han är en spelartyp som Barcelona behöver. Men vill se mer initiativ från Rakitic sida.
Barcelona jawwa
Lucho är helt klart zubis hund som i sin tur är undercover spion åt madrid. Sällan har så många människor tagit så många felbeslut under en sån kort period. Inavlade sekt ledning. Mår sjukt illa av detta
Barcelona Barclasico
2014-11-05 21:37
Spelarna verkar inte ha någon respekt för tränaren.. kolla bara hur de spelar, Så jävla nonchalanta
Annons: