/spanien/barcelona/forum/3707.aspx/spanien/barcelona/forum/3707.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-11-08 16:51
Istället förr att se höjdpunkter från våra senaste matcher slår jag över till Cmore-Kids i halvlek.

Om jag ska vara helt ärligt ser jag ingen skillnad på vårt spel och barnprogrammet. Slarvigt, lojigt och nästan lite skrämmande roligt.
Barcelona >The Reporter<
2014-11-08 16:50
Tycker ni verkligen Munir är bra?? Kycklingen!. Chelseas reserver är Schuurle och Willian. Våra är Pedro och Munir
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona BARCA-més que un club
@Andresito:

Insåg han det nu denna *efterblivna *tränaren tfiiiiiiiiii
Barcelona Vampíro
Barcelona föetjänar inte att ha Messi i sitt lag. Jag hade inte klandrat honom om han lämnade in en transfer request. Klubben har slösat bort några av hans bästa år då de inte ger laget en chans. Istället så nöjer man sig med medelmåttighet.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-11-08 16:49
Lätt att peka på Messi som kommentatorerna gör, men det han försöker göra är att hitta sina lagkamrater men ingen löper utan boll utan bara stirrar och hoppas han gör 8-9 spelare. 2 byten på direkten tack och ta tag i matchen LE!
Barcelona Barcelonistas
2014-11-08 16:48
Vampiry - glöm inte ANALYZE...
Barcelona basaric - "el guaje"
Rambla

Utveckla gärna.
Barcelona Rambla~
Ja Klopp är ju verkligen lösningen, lol.
Barcelona Barcelonistas
Haha att de fanns folk som på fullaste allvar trodde att Lucho skulle ta oss till Pep höjder... Om föra säsongen var dålig så vill jag inte ens beskriva den här säsongen.
Barcelona Andresito
2014-11-08 16:47
Suarez and Neymar warming up #fcblive

THERE IS HOPE
Barcelona IlTriplete
2014-11-08 16:46
Som fler sagt så är det synd om Messi.. Han är verkligen den enda som försöker göra någonting och jag tror att El Pasillo har rätt när han säger att vi utan honom hade varit mycket längre ner i tabellen. Han har räddat oss så många gånger med framspelningar och mål, han offrar sin favoritposition för laget då mittfältet suger och inte kan sköta några uppspel. Mascherano sliter också men just Messi förtjänar inte det här, inte världens bästa genom tiderna. Gå till Bayern, Leo.
Barcelona Vampíro
[QUOTE=AndreD.]LE be like efter matchen: "We have to be united, now more than ever" (classic Barcacitat) "We have to analyse things and what went wrong" "We played a very good game, only bad luck" [/QUOTE] Glöm inte: "We are calm, there are still many games to play"
Barcelona Rambla~
basaric Du är ute och cyklar.
Barcelona påfågeln
Skönt med Bartra och Mascherano där bak idag, känns överlag stabilt och det är knappast så att vi har något bättre att sätta där just nu. Messi slarvar på målet, sånt som händer. Oflyt att det inte blivit något mål. Saknar Valdes, han hade för vana att rädda extremt många sådana frilägen. Man märker också att backlinjen och målvakt inte är ihopspelad riktigt än, det kommer. Spela Bartra-Mascherano där bak flertalet matcher i rad nu bara. Det här vänder Barca i andra.
Barcelona påfågeln
Skönt med Bartra och Mascherano där bak idag, känns överlag stabilt och det är knappast så att vi har något bättre att sätta där just nu. Messi slarvar på målet, sånt som händer. Oflyt att det inte blivit något mål. Saknar Valdes, han hade för vana att rädda extremt många sådana frilägen. Man märker också att backlinjen och målvakt inte är ihopspelad riktigt än, det kommer. Spela Bartra-Mascherano där bak flertalet matcher i rad nu bara. Det här vänder Barca i andra.
Barcelona MessiyoyO 10
2014-11-08 16:45
Det är bland det värsta jag har sett Barca prestera någonsin. Det är löjligt. Inte ens två passningar i följd. Det är bättre organisation på en hönsgård. Lucho leker något han inte är. Han tror verkligen att det är så enkelt att spela mot dessa lag på bortaplan. Det är den totala motsatsen. Det är vinst i dessa matcher som man vinner ligan på i slutändan. Men nej nej, bänka våra miljardköp och spela våra b-lagspelare som är fullständigt usla i sitt spel. Dem löser det åt oss.

Forza Munir, Pedro & Lucho!
Barcelona BARCA-més que un club
Årets skämt till lag usch så besviken på klubben laget allt.

från har varit överlägsen bästa laget i världen till världens sämsta just nu vilket skit spel alltså detta är inte Barcelona alltså.

Le ut med huvud direkt
Barcelona jawwa
Ta in klopp låt honom ta med sig halva dortmund för dem behövs, hummels, gundogan, piezeck och reus hade alla varit bäst i detta pojkgäng.....
Barcelona basaric - "el guaje"
Han vilar alltså spelare efter att laget förlorat två raka matcher i ligan och några dagar innan landslagsuppehållet. På bortaplan mot Almeria. Vad vilar han spelarna till? Viktigare matcher som han ändå kommer att förlora eftersom laget inte är synkad? Sedan kan vi konstatera att Munir, Sergi Roberto, Bartra, Rafinha och Sandro inte har något att göra i Barcelona. Vi har haft svårt att få upp duktiga spelare nu på slutet. Efter att vi fått upp Busquets så är Thiago den enda som varit duktig, och honom sålde vi.
Barcelona Amo.38
Ett gäng skolpojkar som Zlatan skrev i sin bok. Inte en jävel har lite stake och grinta i sig , helt uddlöst och avdankat. Lucho vilket skämt? Måste säga det om dom två förra tränarna innan honom också med all respekt för Tito självklart men varför måste vi dras med dessa "B" tränare hela tiden? Ge denna trupp till en tränare av klass så hade den gjort under.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
Messi är världens bästa genom tiderna och klubbens största och den största i alla kategorier, samt min favorit spelare. Men för hans eget bästa och för klubbens bästa (ekonomiskt och för neymar) så borde han röra på sig. Testa en ny miljö, tillbringa dina bästa år någonstans du trivs! Det är ingen hemlighet att Messi inte trivs med den nuvarande ledningen. Jag vill han väl! Jag har förövrigt inga stora förhoppningar på säsongen eller något liknande. Tackar absolut inte nej till några titlar men jag är realist, vi är inte kandidater till någon titel i år. Vi får hoppas på den nya kullen av talanger som kommer fram om några år, samt vänta tills 2016 tills en ny ledningen styr klubben. Visca!
Barcelona Bentley King
2014-11-08 16:44
Den här styrelsen hänger på en rö tråd. Om vi har tur så avgår dessa parasiter efter säsongen och Barca kan börja om på nytt igen och på riktigt den här gången.
Barcelona AndreD.
LE be like efter matchen:

"We have to be united, now more than ever" (classic Barcacitat)

"We have to analyse things and what went wrong"

"We played a very good game, only bad luck"
Barcelona Lionel Messi n10
Allt är enriques fel om en tränare inte lägger ut sitt bästa lag och försöker verkligen vinna matchen då fattar jag inte vad du annars ska skylla på. Pedro är över och munir är ett mysterium att han spelar i a laget sämre spelare som spelat för Barca har jag inte sett. Ut med enrique!
Barcelona Barcadinho.
2014-11-08 16:43
Tillbaka till helvetet alltså och snabbt - fy vad spelet suger.
Barcelona Baha - Pep G
Har missat matchen på grund av jobb. Tack och lov för det. Kan intr gå genom det här skitet igen. Ny val nu tack. Dags och hänga idioten Lucho. hahaha
Barcelona jawwa
Hahahaha silken höngård denna klubb har gått och blivit, abidals uttåg la en förbannelse över detta lag....
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-11-08 16:42
Vilket fantastiskt lagbygge Zubi och Barto fixade till denna säsong. De lyckades nästan med det omöjliga, att dra ner ett Barcelona som redan inte plockat en enda titel på en säsong och göra de ÄNNU SÄMRE.

Glöm inte att vi inte kan värva på två fönster !!! :))))) JAA, det kan knappast bli sämre framöver.
Barcelona Barieta
2014-11-08 16:42
Neymar, Suarez på bänken.. det säger det mesta om LE
Barcelona Barcelonistas
2014-11-08 16:41
Lucho måste bort det här håller inte, detta är under all kritik.
Annons: