/spanien/barcelona/forum/3703.aspx/spanien/barcelona/forum/3703.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-08 17:55
Inte ens en enda atom av min kropp blev glad när vi gjorde 2 an av Alba..

Inte nog med att vi har ett avdankat lag.
Måste tränaren vara också hjärndöd.

Jag är bara arg. Bara arg så att jag nästan är kapable till vad som helst just nu..
Vad är det här för jävla laguttagning när vi har förlorat två matcher i rad i ligan????? Den där Lucho har fan inte alla bollar i målet. Den Zubi förstör ens dag när man ser honom i TV rutan.

Någon som kan vara snabb med om vad Lucho har att säga efter matchen??
Jag slutar där..
Barcelona jawwa
2014-11-08 17:55
Jag börjar mer och mer tro på det faktum att busquets var bra endast pga xavi och iniestas höga prestationsnivå. Han är usel, vinner inga bollar, slår inga avgörande passningar och sölar ner spelet något otroligt. Med honom på bänken är mycket vunnet
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andreas-
2014-11-08 17:52
@Baha - Pep G:

Och veckan efter spöade Real med 5-0. 13-0 mot dem lagen blev 3-4 på några år.

Bra med tre poäng, resten är dessvärre en jävla katastrof. Man tänkte att vi var galna som gick för Koke i sommar, det galna var inte att vi gick för han utan att vi inte degade 2 miljarder. Vi har ligans sämsta mittfält utan snack.

Och ett värdelöst jävla spel. Vi får hoppas på topp 4 i år. Fantastiskt Enrique.
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2014-11-08 17:50
Enrique som riskerar tre säkra poäng idag. Tacka gudarna att vi trots allt kom undan med segern, märkligaste startelvan jag sett, petningar utan logiska anledningar.

Suaréz som gör skillnaden iaf, skönt det!
Barcelona Liunil Masse
2014-11-08 17:48
Skönt att vi vann till slut, kan vi sparka LE nu som är fullständigt värdelös innan han hinner fucka upp allt?
Ronaldinho Gaucho
@1.70-ligan:

Amen to that.

Busquets är så långsam att ögonen blir trötta. Kanske dags att ta extra löpträningar vid sidan av gruppen? Levererar han inte i sitt positionsspel och kan han inte uträtta väldigt kloka beslut med boll så förblir han värdelös. Xavi är betydligt mer aktiv i sitt deltagande och vill gärna ha boll. Det ser man på kroppsspråket under match.
Barcelona A good coach is everything!
Om Busi, Pedro, eller Munir sätter sin fot i startelvan nästa match så tänker jag skita i att kolla på den. Pallar inte längre!!!!!
Barcelona Andresito
2014-11-08 17:47
@IlTriplete:

Hur det än ser ut så kan man aldrig hoppas att ens lag ska förlora, helt obegripligt hur man kan göra det.
Knappast så att om Almeria vunnit, så hade ledningen avgått tillsammans med Luis Enrique, Klopp hade kommit in och vi hade vunnit trippeln i vår.

Någon måtta får det vara.
Barcelona DM1982
Bedrövlig match med en bedrövlig laguttagning. Lucho är så naiv så det blir löjligt.

Om man ska se lite positivt på det hela så finns det en styrka i att spela för jävla dåligt men ändå vinna. Tre pinnar är alltid tre pinnar men nu får Lucho sätta sig ner och verkligen fundera på vad han pysslar med.
Barcelona 100% AntiMadridista
Bara en spelare som får godkänt och det är Mascherano. Det gäller endast spelare som startade. Nr 5 och kaptensbindeln ska till Mascherano och inte Messi.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
På 3 år. Hur kunde det gå så fel?
Barcelona Krabban94
2014-11-08 17:46
Skönt med vinst, men jag är rädd för att många inte kommer se vilka otroliga problem man har match ut och match in oavsett motstånd.
Ronaldinho Gaucho
2014-11-08 17:46
Skönt med en skitseger. Strålande fotboll sista minuterna. Återigen kritisk mot att vi är så loja på att vara först på andrabollar. Kommer vi först där är halva matchen vunnen redan. LE kommer få sluta rotera efter denna match.
Barcelona Andresito
2014-11-08 17:45
Underbara löpningar av Neymar och Suárez som friställer Messi. Kul att se något positivt från matchen iallafall
Barcelona 1.70-ligan
Kommentatorn menar att det inte bara var bytena av neymar och suarez som matchen vände. Den stora skillnaden kom när busquets byttes ut mot xavi
Barcelona IlTriplete
AndreD Plastfans? Snarare du som är plast som blint gör exakt det ledningen vill alla fans ska göra. Folk är kritiska mot Barca 2014/15, inklusive mig. Vinsten förändrar inte ett skit.
Barcelona Neymar11
2014-11-08 17:44
Han kommer inte få göra mål haha
Ronaldinho Gaucho
2014-11-08 17:43
Rafinha visar kyla i rätt lägen. Dags att välja honom framför supertalangen Sergi Roberto?
Barcelona A good coach is everything!
Suarez måste få förtroende Suarez i sitt ess är utan tvekan topp 3 i världen. LE kan hänga sig själv om han bänkar Suarez igen

En aning skraj över att Messi ska förstöra lite för el pistole han verkar inte alls vara glad över något Suarez gör.

Säkert bara jag som överdriver angående Messi hehehe..
Barcelona Henrik Larsson 7
@Andre D Hahaha..håller fullständigt med! Tänkte mest på dagens match dock, och Mathieu är väl skadad!? Tycker också Piqué sett mer involverad ut än på länge (från bänken).. ;)
Barcelona Vampíro
2014-11-08 17:42
[QUOTE=Mido]Ni som klagar på vinsten,, visst har vi alltid haft det svårt mot Almeria borta? [/QUOTE] Nja vi har haft några riktiga överkörningar där under senaste säsongerna. 8-0 vinsten från 10/11 bl.a.
Barcelona fc__Barça
2014-11-08 17:42
Viccc Tycker du man ska hoppas på 5-1 seger när man ligger under med 0-1 i andra halvlek?
Barcelona Rambla~
2014-11-08 17:41
När man är helt ur form räknas bara de tre poängen. Hur spelet sett ut kan man lämna bakom sig och glömma bort. Messis kommande ligarekord har ju blivit någon slags jävla förbannelse känns det som. Spelar ingen roll vad han gör, bollfan vill ju inte in i mål. Det ska bli skönt när det är slaget och över.
Barcelona Mido
Ni som klagar på vinsten,, visst har vi alltid haft det svårt mot Almeria borta?
Barcelona AndreD.
@viccc:

Något fel om man hoppas på vinst? Varför ska man hoppas på förlust som vissa plastfans här inne
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-08 17:40
Tiderna vi vann Almeria med 8 0.
Barcelona Vampíro
2014-11-08 17:40
[QUOTE=Jawnt]Mathieu sämst på planen? Han gjorde ingen superinsats som vänsterback, dock skall du snarare skylla på Enrique som placerade honom på den positionen. Fransmannen har snarare varit en av lagets allra bästa spelare men vad skall man förvänta sig från sådana som du :) [/QUOTE] Vilken fantastisk tajming du har. Mitt under match leta upp inlägg från flera veckor sen. Men vad ska man förvänta sig från troll som dig. Gå tillbaka till bron.
viccc
2014-11-08 17:39
Fan vad väderlösa Barcelona har blivit .. Märks när folk sitter och hoppas på en kvittering sen vinst mot ett lag som Almeria, vår klubb är numera ett skämt :|
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-08 17:39
Suarez är för bra. När han vänder direkt med bollen med backen bakom ryggen.Han är galen bra. Älskar han. Jag är glad att vi vinner men missförstå mig rätt. Så länge det här spelet fortsätter kommer vi lida långt framöver. Dessa små slagen klarar vi men de stora slagen lär komma och ingen kommer vara glad över det. Och vi kommer inte alltid vända matchen som mot Celta. Vill jag ha Mourinho? Vem vill inte när man blir så frustrerad på allt man har gått genom sedan Rosell. Jag låter djävulen styra vår klubb och göra något vettigt än att vi fortsätter med det här cancer spelet
Barcelona Andresito
2014-11-08 17:38
Domaren är vår bästa spelare just nu.
Annons: