/spanien/barcelona/forum/3697.aspx/spanien/barcelona/forum/3697.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2014-11-08 16:16
LE asså... Värdelös tränare!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona MessiyoyO 10
Vi blir totalt utspelade! Vi jagar boll som hundar mot... Almeria...Almeria. Dem har redan fått 4 hörnor. Spelet blir bara värre och värre för varje match.
Barcelona Neymar11
Är rijkaard tillgänglig?! Haha
Barcelona Tiki-Taka
Bedrövligt spel av barca första 20! Almeria för spelet och har dem vassaste lägena!
Barcelona DM1982
Färgen passar in Barcelona bra, spelar som nackade kycklingar.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Vi kan inte ens få ihop tre jävla passar.
Va faaan är det här??????????

Varför tog ställer han med upp ny startelva varje jävla match??
Va faaan röker han på???????????
Barcelona J.Gamper
Ska vi alltså få bevittna det här spelet hela säsongen ? Vad har vi fans gjort mot klubben?
Barcelona Z_Z
2014-11-08 16:15
Usel start så här långt. Almeria dominerar oss och snart kommer ett mål från en fast situation.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-11-08 16:12
Bästa med kvällens uppställning är ju att Barta får starta istället för Pique. Men ser bedrövligt spelmässigt.

Om vi ska vinna ikväll beror på om Messi fixar segern eller inte. Något annat vapen har vi inte för tillfället när Neymar sitter på bänken. Tragiskt..
Barcelona Vampíro
2014-11-08 16:12
Oj vad nära, två spelare helt fria på bortre stolpen.
Barcelona Andreas-
2014-11-08 16:07
Komiskt o se hur alla kovänder. När man kritiserade Lucho o hans sätt att ta sig an matcher efter poängtappet mot Celta o omgångarna innan så blev man attackerad här inne. Nu kryper alla till korset, hur i helvete kunde ni inte se detta komma? "Förändrat spelet" My ass. Majoriteten här inne borde ta det lugnt med drogerna. Messi löser det idag iaf!
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-11-08 16:06
Sådär farligt kan det bli om man faktiskt kontrar.
Barcelona the cameroonians
2014-11-08 16:05
Idag kommer vi att få förlita oss på fasta situationer och briljans från Messi, finns ingen rörlighet i laget när yttrarna ligger så brett som de gör för tillfället.

Nöjer med en straff i 42:a minuten, typ.
Barcelona 1.70-ligan
2014-11-08 16:04
LE verkar åtminstone ha pondus nog att bänka vissa spelare, men Busquets tex känns fortsatt orubblig som DM. När alla är friska känns nästan detta som vår bästa formation:

Bartra-Mathieu
Mascherano
Barcelona jawwa
2014-11-08 16:03
är det bara messi som har förmågan att passa en boll framåt i banan eller vad är det frågan om
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-11-08 16:02
Rotation är ett måste men det måste ske på ett genomtänkt sätt där rollfördelningen mellan spelarna fortfarande är tydlig. Lucho verkar bara rotera för sakens skull utan någon tanke på hur det ska gå till.
Barcelona Z_Z
2014-11-08 16:00
@Alvés - Por Que?:

Ett annat är att Bartra får fortsatt förtroende.

Men ja, offensivt är det ju ett skämt.
Barcelona MessiyoyO 10
2014-11-08 16:00
Sen är det rotationen bland målvakterna. Helvete, låt det finnas en förstamålvakt och en andramålvakt.
Barcelona Rambla~
2014-11-08 15:59
Är inte det röda stället bortatröjor i år?
Barcelona Gabriel
2014-11-08 15:58
Fy fan vad besviken jag är på Lucho. Trodde verkligen på honom som tränare för oss men för varje beslut han tar och för varje vecka som går så tappar jag bara mer och mer förtroende för honom. Killen roterar varje match, hur han han tänkt sig att vi ska klara av att spela ihop en första 11 som med tiden växer sig starkare när han hela tiden växlar spelare? När vi var som bäst med Pep och även med Rijkaard spelade vi alltid med samma startelva. Även de andra bästa klubbarna i Europa som Chelsea, Madrid och Bayern spelar i stort sätt med samma 11. Man ska bara rotera när det är högst nödvändigt, men inte varje helg som Lucho gör. Förstår inte hur han tänker. Vi köpet in Suarez för nästan 90m€ och han har varit borta i 2 månader och nu när han kommer tillbaka så bänkad han. Och Neymar då som varit vår bästa spelare den här säsongen bänkad också. Försöker förstå hur han tänket men det går verkligen inte. Vi har redan förlorat 2 matcher i rad och vi behöver poängen. Nej, jag kommer alltid att älska Lucho som den spelaren han var för han var en personlig favorit men som tränare blir jag bara mer o mer övertygad om att han är helt fel för oss. #besviken
Barcelona Rambla~
2014-11-08 15:57
Ja, fortsätt med dina underliga startelvor Lucho. Vi är vana nu.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-08 15:57
Munir och Pedro?????

Barcelona Alvés - Por Que?
2014-11-08 15:56
Ett bra beslut i elvan är åtminstonde att man slängde ut Alves, Adriano kan bara tillföra positiva saker från det vi har sett utav alves hittils.
Barcelona Vampíro
2014-11-08 15:54
[QUOTE=DM1982]Man köper spelare för 1½ miljard men de bänkas. Logiken är inte helt lätt att förstå. Nu har det gått en hel del matcher med Lucho som tränare och jag kan inte riktigt förstå vad han vill med laget. Nu ska han få en hel säsong på sig, annars är det lite väl orättvist, men jag kan inte se hur det här laget ska slåss på alla tre fronter. Ett lag som Barcelona ska vara kandidater till ligan, cupen och CL men som det ser ut nu så får väl laget skrälla lite med en cupseger. [/QUOTE] Välkommen till den mörka sidan. Det var på tiden. ;)
Barcelona AntoG
2014-11-08 15:53
HELVETE, SLUTA ROTERA OCH LÅT DEM BÄSTA SPELARNA SPELA! Bra att Adriano startar, enligt mig våran bästa ytterback efter Alba har alltid känts stabil varje gång jag sett honom spela! Och idag slår Messi rekordet har den känslan!!! #TeamBarca
Barcelona BARCA-més que un club
2014-11-08 15:51
HOPPLÖS TRÄNARE ALLTSÅ !!!
Barcelona SoM_Un
2014-11-08 15:47
Försöker verkligen vrida o vända för att förstå mig på LE. Men d går fan inte.

HJÄLP!
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-08 15:46
Madrid spelar samma startelva i copa, ligan och cl men det är just Barca som tröttnar i slutet av säsongen. Det är löjligt. För mig handlar det inte om trötthet. Om ditt lag spelar bra och är i harmoni och vinner matcherna lätt. Blir de fyllda av glädje och energi. Om ditt lag kämpar till sig segrar, ligger under ofta och när de vinner så vinner de inte övertygande. Det tömmer på energin och glädjen. Den negativa energin får en att tappa hoppet och lusten. Det gör dig mentalt trött. Det blev likadant under tito, tata och det kan ske under lucho. Delvis är det ledningens fel med. De måste värva klasspelare och ersätta spelarna med unga förmågor.
Barcelona DM1982
2014-11-08 15:46
Man köper spelare för 1½ miljard men de bänkas. Logiken är inte helt lätt att förstå.

Nu har det gått en hel del matcher med Lucho som tränare och jag kan inte riktigt förstå vad han vill med laget. Nu ska han få en hel säsong på sig, annars är det lite väl orättvist, men jag kan inte se hur det här laget ska slåss på alla tre fronter. Ett lag som Barcelona ska vara kandidater till ligan, cupen och CL men som det ser ut nu så får väl laget skrälla lite med en cupseger.
Barcelona Tiki-Taka
2014-11-08 15:40
Håller med Rafael117 påstående i twitter --- Lucho benches Neymar and Suárez before an international break, that’s insulting.

Förnedrande är ordet!
Annons: