/spanien/barcelona/forum/3694.aspx/spanien/barcelona/forum/3694.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-08 17:02
In med Neymar och Suarez. Vad ska vi göra nu? Som sagt vi startade dåligt och det ser inte ens nära ut. Alla försöker sig på att dribbla.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Vi har nu 45 minuter på oss att göra 2 mål på Almeria med spelare som Neymar, Messi och Suarez på topp. Ett sammanlagt värde på kanske 2,5 miljard.
Barcelona Barcelona10Messi
Adriano. Alves light. Fy fan va urusla backar.
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-08 17:01
Lucho gör det med Barca hab lyckades göra med Roma. Sugen på Europa League och bye bye u åttondelen i CL grabbar?
Barcelona Vampíro
2014-11-08 17:00
Rafinha, så mycket talang och han används som en vattenbärare.
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-08 16:59
Om Messi älskar klubben säger han antingen jag eller ledningen. Det här måste få ett stopp och åsnorna måste bort.
Barcelona Barclasico
2014-11-08 16:58
Munir ut, Suarez in
Pedro ut ,Neymar in
Barcelona Rambla~
2014-11-08 16:58
basaric Du skyller inte på de unga spelarna men ändå raljerar du om dom nu återigen? Ehh okej. Varför ens nämna dom om det nu är ledningen det är fel på? Makes no sense.
Barcelona DM1982
2014-11-08 16:57
Suarez och Neymar in. Lucho ska ha cred för att han fattade att han failade hårt med första halvlek och gjorde något åt saken snabbt.

Men det skulle aldrig behövt hända från första början, mer än nybörjarmisstag.
Barcelona Vampíro
2014-11-08 16:57
Suárez borde stannat i Liverpool, han hade allt där. Hur dum är han som tror kunna lyckas i Barça? Kolla bara på den långa listan dyra anfallare som floppat. Men men fortsätt springa på högerkanten.
Barcelona Andresito
2014-11-08 16:56
Många spelare som inte har några roller i elvan. Rafinha är en alibispelare utan dess like, och då menar jag inte kvalitetsmässigt. Han har inte fått någon roll i dagens elva, enda LE har sagt (om något) är: "spela typ som Iniesta, du vet".
Barcelona DM1982
2014-11-08 16:56
@Vampíro:

Håller med. Skulle nästan vilja att han drog så att vi får se honom spela med bra medspelare och en tränare som vet vad han gör. Han slösar bort sin talang när han spelar med det här laget nu, helt otroligt. Skulle vara kul att se honom i Bayern, vilket lag det skulle vara. Inte för att det är dåligt nu heller å andra sidan.
Barcelona Neymar11
2014-11-08 16:55
Äntligen!! Precis vad jag hoppades på innan matchen, underläge och direkt dubbelbyte. Hoppas du har lärt dig nu Lucho
Barcelona Barcelonistas
Enrique är så otroligt dålig fy fan, jag vet att hat är ett starkt ord men jag kan inte ljuga. Jag hatar Lucho och han måste bara bort från den här klubben.
Barcelona BARCA-més que un club
Bara inse sanningen detta barca har nått sitt slut ,
lider med Messi som får stå ut med denna klubb och baj's ledning
han förtjänar bättre öde!!!
Barcelona Rambla~
Andreas- Well well...
Barcelona basaric - "el guaje"
Rambla~

Jag skyller inte förlusterna på dom unga spelarna. Jag skyller på ledningen och tränaren.

Tycker du att Sergi Roberto varit bra under hans år i Barcelona? Bartra har gjort några ok matcher och hade kanske kunnat bli något med en bättre partner bredvid sig, men inte i dagens Barcelona. Rafinha är uddlös. Munir gjorde ett mål för tre månader sedan men har varit bedrövlig efteråt när han fått chansen. Sandro är ingen spelare för Barcelona.
Barcelona Port Olímpic.
2014-11-08 16:54
Jag tycker verkligen synd om Suarez som har kommit till klubben i en tid då man spelar oerhörd statisk fotboll. Det är en spelare som behöver fart och fläkt och bollar att jobba på. Bland det värsta jag sett är i el clasico, då vi hade multibla chanser att kontra men när busken eller annan spelare väljer att promenera upp med bollen istället för att skapa ett övertag. Då blev det så tydligt att något är så grundläggande fel i de instruktioner som spelarna får!
Barcelona Andreas-
2014-11-08 16:53
Rambla Nej, Mourinho är. En människa som pissar på allt vad kultur är. La Masia är verkligen något man pissar på. Nät det går bra kan man glädjas åt det men i såna här tider är det bara en skam för denne klubb. Punga ut miljarder på mittfältare o backar så fort chansen ges.
Barcelona A good coach is everything!
2014-11-08 16:53
Jag mår illa!! hur många är det som tycker att LE och Zubi och hela bunten är katastrof?

Seriöst vi måste göra något, kan vi göra något vad som helst skriva en protest lista, demonstrera utanför camp nou snälla jag kan inte se mitt Barca förstöras på detta vis!!
Barcelona Rambla~
2014-11-08 16:52
basaric Nej, det räcker så. Jag tvivlar på att du blir klokare av det. Döma ut unga spelare när ett lag inte fungerar alls är det klassiska.
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-11-08 16:51
Det här är riktigt illa. Inte bara lite halvdåligt som det vart som sämst de senaste åren utan vi är just nu på samma nivå som lag som Almeria. Ingen vilja, inga maxlöp, ingen fantasi, ingenting. Med denna intensitet är det självklart att Almeria med ett aggresivt presspel och några snabba på topp kan göra mål. In med Suarez och Neymar i halvtid, allt annat är skandal.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
@basaric - "el guaje":

Ironi....
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Istället förr att se höjdpunkter från våra senaste matcher slår jag över till Cmore-Kids i halvlek.

Om jag ska vara helt ärligt ser jag ingen skillnad på vårt spel och barnprogrammet. Slarvigt, lojigt och nästan lite skrämmande roligt.
Barcelona >The Reporter<
2014-11-08 16:50
Tycker ni verkligen Munir är bra?? Kycklingen!. Chelseas reserver är Schuurle och Willian. Våra är Pedro och Munir
Barcelona BARCA-més que un club
@Andresito:

Insåg han det nu denna *efterblivna *tränaren tfiiiiiiiiii
Barcelona Vampíro
Barcelona föetjänar inte att ha Messi i sitt lag. Jag hade inte klandrat honom om han lämnade in en transfer request. Klubben har slösat bort några av hans bästa år då de inte ger laget en chans. Istället så nöjer man sig med medelmåttighet.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-11-08 16:49
Lätt att peka på Messi som kommentatorerna gör, men det han försöker göra är att hitta sina lagkamrater men ingen löper utan boll utan bara stirrar och hoppas han gör 8-9 spelare. 2 byten på direkten tack och ta tag i matchen LE!
Barcelona Barcelonistas
2014-11-08 16:48
Vampiry - glöm inte ANALYZE...
Barcelona basaric - "el guaje"
2014-11-08 16:48
Rambla

Utveckla gärna.
Annons: