/spanien/barcelona/forum/3656.aspx/spanien/barcelona/forum/3656.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Krabban94
2014-11-29 12:26
@Vampíro:

Istället vill man värva in Asensio, finns ingen logik i en Asensio värvning, vem lider av det? Munir, Adama, Deulofeu eller nån annan? Köp in en förbannad mittback om man nu får tillstånd till det! Kan inte vara så otroligt svårt...
Barcelona Vampíro
2014-11-29 12:19
Luis Enrique wants to sign defender to replace Vermaelen, but club not willing to spend. Options: Laporte, Miranda, H.Moreno, Fontas [sport] Hmm, får deja vu känsla från förra året.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andresito
2014-11-29 12:15
Vill passa på att gratulera vår fina klubb på 115-årsdagen. Klubben må vara lite sjuk för tillfället, men när vi fått bort virusen Barto och Zubi så kommer det inte finnas några gränser för oss. Även 4 år sen den där matchen, matchen som man kan kolla på flera gånger om, 5-0 mot Real Madrid.
Barcelona Barca Barca
2014-11-29 12:02
@KiNg-PuYi:

Detta är bland dom största skämten. Ännu en gång tar Perez till alla metoder för att marknadsföra sin klubb. Hur blir det med presidenten som kommer ta över efter Perez ? Varför skall det reta muslimer i diversa länder ? Om det är så att muslimer stör sig så mycket på det korset hade hälften av europeiska klubbar inte haft muslimska supportrar. Jag har muslim vänner som håller på real Madrid vare sig dom har med korset eller inte. Perez är en hal jävel och gör allt för pengar, han snackar bara skit och hittade en anledning att sälja bort korset för ett antal miljarder, som han måste betala till banken efter att han satt klubben i stora skulder på att investera för att vinna CL bucklan efter 12 år. Pinsamt. Klubbar har börjat sälja sina själar på riktigt, och det handlar inte bara om Real Madrid, det handlar även om oss, snart måste vi också börja sälja oss för att hänga med, vad ska vi börja med ? Camp nou blir Qatar nou ?
Barcelona Neymar11
2014-11-29 10:57
Bentley king Det är så det fungerar med sponsorship, winwin för bägge ska det vara. Inte tror du att något företag satsar miljoner på en klubb för nöjets skull va Men däremot så är vårt avtal påväg att ta slut, sen att blunda för att det har gjort oss gott är fel. Det ska endast klandras på ledningen för Qatar har uppfyllt sin del av kontraktet. Att ledningen har fuckat upp alla våra pengar vi har fått med idiotiska värvningar är något helt annat
Barcelona the cameroonians
2014-11-29 10:55
Läser på Sport.es att ledningen vill göra förändringar i organisationen som sysslar med kommunikation. Detta efter att publiken buade ut Barto och Zubi under videohälsningen till Messi efter Sevillamatchen.

Normalt innebär detta att ansvariga direktörer kommer att få se sig om efter andra arbeten. Åter igen försöker ledningen tvätta sitt samvete rent genom att låta andra ta smällen för deras ofullkomlighet och brist på popularitet.

Det är absurt hur mycket Barto skyddar sig själv och Zubi, i hans värld har de aldrig gjort något fel. Självkritik verkar inte vara något som existerar.

Om de verkligen brinner för klubben och dess välmående är der dags att börja rannsaka sig själva och bjuda in till dialog med fansen i stället för att gömma sig bakom lögner och rökridåer.

Nermonteringen av Barcelona som institution är i full gång, det är bara fansen som kan få stopp på detta. Jag hoppas därför på nya busvisslingar och fler missnöjesvisningar mot ledningen framöver. Samtidigt hoppas man ju att samma fans fortsätter stötta LAGET i såväl med- som motgång.

Tots units fem Forca - tillsammans är vi starka. Utan Barto & Zubi är vi det ännu mer.
Barcelona Bentley King
2014-11-29 10:47
Jag vet att min hjärna arbetar lite för långsamt men nu har jag insett att Qatar har köpt upp Barcelona utan att någon vet om det genom Rosell & co. Nu vet man vilka som egentligen tar dessa dumma beslut de senaste åren. Barto och Zubi kan inte vara sååå jävla efterblivna. Qatar har köpt upp Barca och vill använda varumärket för sin egen vinning och får det att se ut som att de pumpar in pengar i klubben medans de egentligen suger ut allt som går att suga ut. It all makes sense now!
Barcelona Neymar11
2014-11-29 10:41
Varför skyller ni på muslimerna?! Dom har ju inga som helst problem med korset i vår emblem! Utan Perez visar för dom hur desperat han är efter pengar genom att t om ändra på klubbens emblem för lite mer pengar.
Barcelona Krabban94
2014-11-29 10:40
@Mäktiga Messi:

För att man har Perez... Perez har större påverkan i Spanien än en oljeshejk från Arabemiraterna.
Barcelona Mäktiga Messi
2014-11-29 09:57
fy fan va pinsamt av real madrid att sälja sin själ till en av världens största diktaturer. varför säljer man inte bara klubben till någon rik oljenörd som psg o city har gjort ? det är lika bra att göra det
Barcelona LeoMessi
2014-11-29 07:26
King puyi Herregud vad löjligt! Man kanske ska inte satsa på att bli stor på något ställe där ett kors på ditt emblem är allt som krävs för att inte bli omtyckt. Men dom gör som dom vill, verkar inte vara någon som har ställt det kravet ens haha
Barcelona KiNg-PuYi
2014-11-29 05:57
Absolut inget illa om muslimer och vill absolut INTE blanda in religion i det här. men en VISS KLUBB är bara fööööör rolig hahahaha snacka om att sälja sin själ för några extra slantar...jag förstår reklam på tröja, shorts, strumpor. men det här tar priset... LAGET MED SÅÅÅ FIN HISTORIA, DEN HEEELIGA KLUBBEN HAHA.. ett skämt!... btw hälften av mina vänner är musilimer så återigen no hard feelings respekt för alla religioner o åsikter... =) visca barca!
Barcelona AndreD.
2014-11-29 05:16
zick9 Ställer samma fråga till dig som tycker att Fabregas och Pique var bra förra säsongen ;)
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-29 04:59
Zlatan Ibrahimovic (PSG): "Describe Iniesta in one word? Magic. Xavi? Perfect. Messi? Genius." [psg tv] Barcelona wants to renew the contract of Rafinha (21) soon. Current deal until 2016. No problems expected, clauses in previous deal. [md] Carrasco (agent Montoya): "English, Italian, German and Turkish clubs called us. But we're now first awaiting new meeting with Barça." [ec]
Barcelona zick9
2014-11-29 02:21
@Decinho - Josep Guardiola #4:
Han har ju spelat skitmycket när han inte har varit skadad. Av 10 matcher där han har varit tillgänglig har han startat exakt hälften av dem. Ibland undrar jag om folk på forumet ens kollar på Barcelonas matcher...
Barcelona Leo y Cesc
2014-11-29 00:43
"But the mentality here is not to be worried about that. Even less being obsessed with that. "When I see these two names, Cesc Fabregas and Eden Hazard, I think clearly they don't think about it. They think about the team, about playing well and trying to win matches." /Mourinho om guldbollen. Gubben vet vem som är besatt av detta pris.
Barcelona Leo y Cesc
2014-11-29 00:37
@barcastuff: Rio Ferdinand: "Big congratulations to Messi. The magician. The artist. The genius. 27 year old, breaking the CL record. I love him."
Barcelona Smogen
2014-11-28 22:55
Ronaldo-Messi- Ronaldo-Messi- Ronaldo-Messi- Ronaldo-Messi- Ronaldo-Messi- Ronaldo-Messi- Ronaldo-Messi- Ronaldo-Messi- Ronaldo-Messi- Ronaldo-Messi- Ghaaa.....Sluta! Snälla! Jag skiter verkligen i det! Dom är kanske världens genom tideena bästa fotbollspelare. Vem som är bäst kanske kan få vara en smaksak!?
Barcelona Leo y Cesc
2014-11-28 22:30
Ändå grymt hur Ronaldo genom att gråta i media fått hela Real Madrid och Perez att böja sig ner på alla fyra och suga av honom. Messi har aldrig någonsin haft några kampanjer eller Barcelona. Han bevisar på plan och gråter inte till sig priser. Han visste att Ronaldo redan vunnit men ändå gick dit. När Ronaldo visste att Messi var given guldbollen så gick han inte ens på galan. Detta med guldbollen har överdrivits rejält och aldrig någonsin skådat under mina 26 år dessa kampanjer för ett individuellt pris. Ronaldo tog det till nya höjder.
Barcelona Decinho - Josep Guardiola #4
2014-11-28 22:29
@Maestro Xavi:

Håller med!
Jag tycker faktiskt det är märkligt att Rafinha inte fått mer speltid. Han är väl den mittfältare tillsammans med Mascherano som presterat jämnast?
Barcelona Bentley King
2014-11-28 21:21
[QUOTE=Maestro Xavi]Rafinha är inte så sålig faktiskt. Jag tror att han kan bli något stort. =) [/QUOTE] Vi får bara hoppas att klubben inte gör samma misstag som de gjorde med hans bror. Han kan bli en riktig stjärna. Drömmen hade väl varit ifall Thiago av någon konstig anledning kommer tillbaka och vipps så har vi världens bästa mittfält igen
Barcelona DM1982
2014-11-28 20:50
@English_AS: Barça poised to scupper Madrid's bid to land Asensio, whose transfer to the Bernabéu has still not been completed. More on that to follow.
Barcelona Barcelonistas
2014-11-28 20:44
Barca Barca - att Messi inte slagit Zarras rekord än.
Barcelona Barca Barca
2014-11-28 20:40
@Barcelonistas:

Vad har Zarras dotter sagt ?
Barcelona Maestro Xavi
2014-11-28 20:20
Rafinha är inte så dålig faktiskt. Jag tror att han kan bli något stort. =)
Barcelona MUNIR-ADAMA
2014-11-28 20:19
Såg en lista i fotbollskanalen som en annan hemsida gjort det innehåll de mest överskattade spelarna där har de Reus med wtf liksom
Barcelona Barcelonistas
2014-11-28 20:13
Messi surpassed Zarra's Liga goal record having played 2300 minutes (almost 26 games) less than Zarra [via @_Futbolero_ @InfostradaES] Zarras dotter kan ta och .... Min ..... Undra vad hon har och säga nu?
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-11-28 19:38
@Cule4life:

Jag förstår precis vad du menar och jag har sett det på Suarez, han är som bäst när han får vara lite fri och ta eget ansvar. Men det han gör nu gör han också jääääävligt bra måste jag säga. Han hotar djupet hela tiden och det tar som fan på försvararna när de vet att killar som Xavi, Messi, Neymar också finns i laget och vill gärna leka med den dom med. Han gör det riktigt jobbigt för dem då backlinjen inte vet om de ska falla eller stöta. Sen gör han det riktigt bra i 1 mot 1 och vinner både närkamper och boll. Han är nästan alltid spelbar, både för korta och längre passningar och söker sig till lägen så fort han kan. Lite otur med avsluten men jag han har visat ett gott smakprov under sin första månad.
Barcelona Barcelonistas
2014-11-28 19:26
Man förlänger omröstningen hade man inte gjort de hade Messi vunnit... Messi kan bjuda på den märks hur desperat killen varit när han står och gråter för ett pris. Så glad och känslig var han inte när han vann cl? Elr när han torska med 5-0 mot Barca?
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-11-28 19:26
@Diar Shekha:

Vill herr carlo att Messi slutar spela fotboll, sisådär 8 år för tidigt, eller vad fan är det frågan? Vilket jävla gangsterbeteende det ska vara från Real Mindervärdeskomplex
Annons: