/spanien/barcelona/forum/3653.aspx/spanien/barcelona/forum/3653.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona zigazaga
2014-11-23 01:22
3 poängen i all ära, Messis hattrick och rekord i all ära, men kvällens höjdpunkt var när Barto och Zubi buades ut av publiken när deras fula trynen dök upp på Messis hyllningsvideo efter matchen. Jag njöt som mest då fan! :D
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2014-11-23 01:03
Koeman92 Där har du det.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2014-11-23 00:50
Har någon highlights med Ray Hudson från dagens match?
Barcelona koeman92
2014-11-23 00:50
Kan någon vara snäll och lägga upp en länk på när Bartomeu och Zubi busvisslades efter matchen? Missade det tyvärr :(
Barcelona Canaletes
2014-11-22 23:53
Tror ni det var medvetet bojkott av Messi att dissa median och inte prata med dom för all skit som ständigt skrivs om honom?

Förövrigt ett minnesvärt mål av många från Messi.
Tror fortfarande Cannavaro behandlas av skadan som uppstod.
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-22 23:46
Om Messi lämnar och det är Barto och Zubia fel förtjänar de bli lynchade old school style med giljotin. Låt deras huvud hänga utanföe Camp Nous portar för framtida ekonomer och advokater att inte leka Alan Balan som president.
Barcelona Leo y Cesc
2014-11-22 23:43
Här är hyllningsvideon som spelades upp på Camp Nou !
Barcelona Liunil Masse
2014-11-22 23:43
@Andresito:

Den här dagen kan inte bli bättre :D
Barcelona Andresito
2014-11-22 23:42
Var på plats på Camp Nou idag, vet inte om ni kunde se hyllningen av Messi efter matchen. Men jag kan berätta vad som hände iallafall. På tv skärmarna spelades en hyllningsvideo upp med spelare som Xavi, Iniesta och Busi som hyllade Messi. Sen kom Barto upp och fyfan vad det busvisslades i hela arenan, likaså när Zubi pratade. Lucho sa också några ord, men oväntat nog så jublades det när han kom upp. Tänkte bara säga att ledningen sitter jävligt illa till, och nu fick de det uppkört rakt i ansiktet när de satt på läktaren och fick ta emot busvisslingarna.
Barcelona Liunil Masse
2014-11-22 23:33
Det har blivit en självklarhet att Xavi-Rakitic är det bästa vi kan ställa upp med på det offensiva mittfältet denna säsong. Men hur blir det när Don Andrés kommer tillbaka? Han har inte alls varit sig lik denna säsong samtidigt som Rakitic och Xavi briljerar tillsammans. Jag gillar mixen av Rakitic och Xavi på mittfältet där den förstnämnda bidrar med fysik och kämpar glöd och den sistnämnda med bolltrygghet och ledarskap.

Själv tycker jag att Iniesta ska få nöta bänk som ett straff för hans usla inledning på säsongen och att vi fortsätter spela så här men känslan säger att Xavi kommer bli bänkad så fort Iniesta blir 100%...
Barcelona Vampíro
2014-11-22 23:31
Fb Messi: "When I scored this goal, I couldn't imagine I could break any record, let alone the one previously held by the great Telmo Zarra" Fb Messi: "I was only able to achieve this because of the support from so many people and I'd like to dedicate this achievement to you all." Fb Messi: "I would also like to dedicate this to the people who are no longer with us anymore. I will never forget you. Thank you everyone!" Sjukt att han redan som 27 åring har slått detta på förhand omöjliga rekord. Finns inga ord kvar att beskriva Messi längre. Skapad av Barça dessutom, i en värld där andra lag lägger miljarder i hopp om att få en sämre replica. Finns inte en chans att han lämnar sitt hem.
Barcelona basaric - "el guaje"
2014-11-22 22:56
Finns det highlights med Ray?
Barcelona Vampíro
2014-11-22 22:53
[QUOTE=Jawnt]Haha, älskar hur du går från OT då vi har gått lååångt ifrån Mathieu-debatten. Du har förlorat vid det här laget :) [/QUOTE] Uppskattar att du älskar mig. Har inte förlorat nånting, har flera gånger sagt vad jag tycker om ämnet men du får gärna ta upp det om sex månader mitt under en match igen.
Barcelona Mido
2014-11-22 22:38
Först och främst måste jag gratulera Messi till rekordet,, vilken bedrift, magi,, att man får uppleva det är bara magiskt,,, men jag måste hylla hela laget, vilken njutning,,,
Barcelona Leo y Cesc
2014-11-22 22:28
@barcastuff: Luis Enrique: "I never saw a player like Messi before, and I've seen many. When I see him in training, I sometimes think he's not human."
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-22 22:26
Jag är inte sentimental men jag måste erkänna att jag släppte en liten tår när jag såg den här videon med Ronaldinho.

Den ödmjukheten, den talangen han hade.
Det gör ont att man vet att han kunde fortfarande spela än idag med Barca om han var mer professionell hos oss.

Ack, Ronaldinho! Varför???
Det kommer aldrig komma en en annan Ronaldinho .
Barcelona Bentley King
2014-11-22 22:25
Apropå Rakitic, glöm inte att Modric va skit sin första säsong för Real. Kommer ihåg att min vän som är Real fan hatade honom och kallade honom för sämsta värvningen. Speciellt i Barca tar det tid att anpassa sig till spelstilen. Helt ärligt så har han gjort det bra hittills, bättre än vad jag förväntade mig faktiskt. Ha tålamod grabbar
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-22 22:23
[QUOTE=Liunil Masse]LE har gjort sin läxa. Xavi och Rakitic spela inte mer ut på kanten utan mer centralt och därför kunde vi etablera tryck centralt. Det gör också att Busquets inte blir ensam att försvara på kontringar i mitten. Härligt LE! [/QUOTE] Det var inte bara jag som märkte. Härligt. JordiPascualP: How Busquets improves when the AMs are closer. And how Messi finds friends to combine. It's no so difficult to do it well"
Barcelona Liunil Masse
2014-11-22 22:22
LE har gjort sin läxa. Xavi och Rakitic spela inte mer ut på kanten utan mer centralt och därför kunde vi etablera tryck centralt. Det gör också att Busquets inte blir ensam att försvara på kontringar i mitten. Härligt LE!
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-22 22:21
"@RafaelH117: Messi is embarrassed by being paid homage at the Camp Nou, he just wants to play football and that’s it." Ronaldo hade krävt Hollywood göra en film om honom annars skickar han Blatter och Perez på de. "@lucasammr: Camp Nou is starting to see this board for who they are. It took 4 years, but it's happening." Bästa nyheterna på länge. Ut med Zubi och stäm honom på miljonerna han gjorde sig av med på Song och de två andra.
Barcelona Rambla~
2014-11-22 22:15
Captain Kan dyka upp här.
Länktips: motdstream.com
Jawnt
2014-11-22 22:14
@Vampíro:
Haha, älskar hur du går från OT då vi har gått lååångt ifrån Mathieu-debatten. Du har förlorat vid det här laget :)
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-22 22:14
Bartomeu saying it's "normal" the fans jeered him, "due to all the legal problems we are having with FIFA and Masia". All your fault, bud. Barcastuff
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-22 22:13
Det var trevligt att se Messi Neymar och Suarez byta position mellan varandra. Vet inte om ni märkte det men Xavi och Rakitic spelade mer centralt, öven de byta position mellan varandra.
Barcelona Leo y Cesc
2014-11-22 22:08
Fint av spelarna !
Barcelona Barcadinho.
2014-11-22 22:05
Andra halvleken ikväll var den bästa halvlek den här säsongen. Samarbetet Neymar Messi var delikatess. Kan de inta funka så här oftare, vi njuter ju och laget vinner desutom. Vi snackade igår om spelare som skriver egna kapitel i fotbolls historia. Vi fick se ikväll en som har ett lååååångt kapitel och det roliga är att historian inte är slut än. Kul för dem som var på plats på CN ikväll.
2014-11-22 22:05
@Capitan \(^.^)/:

Spara den på favoriter. Bästa hemsidan som finns där ute..

Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-11-22 22:03
Rakitic kämpade och slet och var väl okej överlag..Men han måste lyckas med de svårare passningarna..jaja vi får väl ge han tid.

leyenda continua

LeoMessi!
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-11-22 22:02
Missade matchen. Någon som kan länka en sida där man kan se matchen igen nu direkt utan att behöva ladda ner? Tack på förhand.
2014-11-22 21:59
@Z_Z:
Den fick han kritik för.. Tro mig jag har varit allergisk mot Pique senaste tre år. Men han ska hyllas när han har spelat bra. Jag säger inte att allting är bra igen men han skötte sig överlag hela den här matchen. Vi får hoppas att det ger honom mer självförtroende. Jag hoppas bara att den där Lucho "inte" ställer upp med 8 nya spelare nästa match. DÅ bojkottar fan matchen.. Det såg rätt bra ut idag. Men de har inte bevisat jack shiiit. Det kommer mer matcher. P.s Såg ni?? Suarez fick två djupledsbollar idag. Den ena var för brant. Den andra bakade han av en fin assist till Rakitic. Suarez kommer att komma in sakta men säkert i laget. Roligt att se att Messi ler igen.. Den här rekorden satt djuuupt.. Vad länge han fick gräva.
Annons: