/spanien/barcelona/forum/3652.aspx/spanien/barcelona/forum/3652.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
viccc
2014-11-25 15:48
Är det här skämt eller varför finns det ingen stream till U19 matchen??? måste väll fan sända matchen är endå UCL.. fruktansvärt dåligt
Barcelona MUNIR-ADAMA
2014-11-25 15:39
Kan någon förklara för mig varför city fansen har i svenskafans tycker att ligan är viktigare än Champipns league de är de enda fansen jag har sett som tycker så
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barieta
2014-11-25 15:04
Hoppas verkligen Suarez får sätta en boll ikväll, han är värd det och behöver det
Barcelona Barcelonistas
2014-11-25 14:52
Va e oddsen på att Penal får straff i mon?
Barcelona Deli.Z
2014-11-25 14:49
Har för mig det var bojans pappa som hämta in yaya, borde anställa han igen, istället för zubi....
Barcelona LeoMessi
2014-11-25 13:08
Smogen Asensio ser jag inte som den största förlusten ändå, vi har ändå spelare som samper, halilovic, suarez och sist men definitivt inte minst TRAORE! Fortfarande imponerad över att han har gjort 60 fler dribblingar än tvåan asensio haha!
Barcelona Bentley King
2014-11-25 13:08
Snälla sluta oroa er över vilka Real Madrid köper. Vi har La Masia, om vi inte kan visa förtroende för våra talanger så kan Barcelona lika gärna skrota skiten och börja köpa småpojkar utifrån. Så som det ser ut just nu så har vi rätt så många talanger som ser väldigt lovande ut och jag tror knappast att alla kommer få plats i framtiden. Oroa er inte, vi är Fc Barcelona, vi kommer alltid att bajsa ut de bästa stjärnorna
Barcelona Smogen
2014-11-25 12:42
Martin Ödegaard och Asensio sägs båda gå till Real för småpengar. Samtidigt på golfbanan njuter Zubi av Barcas transferförbud.
Barcelona Vampíro
2014-11-25 12:29
TV12 ska tydligen börja visa en La Liga match i veckan, lördagsmatchen kl 20:00. De byter bort det mot Paris matcher som ska visas på cmore. Även nästa el Clásico i mars verkar sändas på TV12 vilket är bra nyheter.
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-25 11:48
Vizzla Tänk om någon hade velat betala 15 miljoner euro för Vermaelen.
Barcelona Neymar11
2014-11-25 10:07
Det stämmer, figo har rekordet just nu. Så känslan när han tar rekordet från det svinet kommer vara oerhört skön
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-11-25 09:43
Jag minns inför förra säsongen hur svenska journalister sa att Neymar aldrig kunde lyckas i Barca för Messi tog för mycket plats.. Undra vad de säger nu när de två tillsammans är den mest lyckade duon i världen. När Messi samma år tillsammans med Neymar slår rekordet som världens bästa målskytt genom tiderna fortsätter de att snacka om hur han styr klubben och tränarna.

Läste någonstans att Messi är 6 assist från att bli bästa framspelare i La liga genom tiderna? Någon som kan bekräfta detta? Isåfall kommer han i slutet av säsongen vara bäst målskytt och framspelare genom tiderna.

Men men, Messi kommer aldrig bli riktigt uppskattad i Sverige förens han mött "Stoke en kall novemberkväll".
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-11-25 09:37
Tänk om någon hade varit villig att betala 30milj euro eller mer för Pedro...Känns inte troligt att han kommer upp i storform hos oss, En ny miljö kanske hade gynnat båda parter?. Dax att ge plats åt Adama och även Deulofeu så får de kriga om speltid.

Fan att vi förmodligen inte blir av med Sergi roberto till nästa säsong (Iaf en utlåning) Spelare som Halilovic, Suarez, Och Samper borde alla tre gå före den sopan i truppen.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-11-25 09:32
Det är så kul när svensk media försöker måla ut Messi till någon slags diktator i Barca. kommer ni ihåg när Zlatan bojkottade Aftonbladet? Nuförtiden skiter alla svenska journalister på sig så fort dom får några ord med honom, vita som spöken väntar de på zlatans reaktion efter att de darrande lyckats få ur sig en fråga. Inte ens don Corleone hade den här makten i en påhittad film. Seriöst, man känner den spända stämningen hela vägen från TV-rutan och skäms för deras skull. Ändå har de mage att driva hatkampanj mot den bästa spelaren genom tiderna som också råkar var en av de mest ödmjukaste. Lilla Zverige kommer föralltid att ha mindervärdeskomplex...
Barcelona Andresito
2014-11-25 08:19
@LeoMessi:

Adama är lika mycket katalan som Zlatan är svensk. Han är född och uppvuxen i L'Hospitalet som ligger i Katalonien :)
---------

Asensio kommer passa bra där i Barcagänget i Real Madrid. Lär väl hänga med bland annat Isco och Modric.

Om jag inte missminner mig så hade Mallorcas president lovat honom att han skulle få lämna för en viss summa. En summa som Barca var villiga att betala, och man hade samtidigt även spelaren ombord. Presidenten blev dock för girig och begärde mer, vilket gjorde att Barca drog sig ur. Marco själv blev besviken för att presidenten hade ljugit för honom.

Och nu kan Real ro hem honom medan vi sitter med handen i byxan i väntan på att transferbanen upphör.
Barcelona zick9
2014-11-25 05:26
Analys kring Messis och Suarez positioner.
Länktips: wp.me/p4CZHx-1ru
Barcelona Liunil Masse
2014-11-25 02:59
Hämmas ska det självklart stå haha.
Barcelona Liunil Masse
2014-11-25 02:52
LeoMessi Håller med dig fullt ut. I det nya kontraktet som han skrev på så ska han alltså automatiskt bli uppflyttad till A-laget nästa säsong vilket är nice. Problemet är väl att anfallet är vår starkaste lagdel så oroad är man om han kommer få tillräckligt med speltid nästa säsong. Kanske är en utlåning en lösning så hans utveckling inte hämnas?
Barcelona LeoMessi
2014-11-25 02:08
Liunil Masse Haha Adama är ett jävla odjur!! Går fan inte få stopp på den där oxen :) Han har mognat riktigt mycket den här säsongen, han har större variation i sina dribblingar och han har förbättrat bollkontrollen något otroligt. Om Adama inte får en chans i a-laget eller om någon annan prioriteras före så är jag helt hundra på att det handlar om rasism! Kan du fatta om Adama var katalan?? Han hade fucking varit i a-laget nu! Med att någon annan prioriteras före så menar jag någon annan ungdom som spelar på hans position. Han är överlägset bäst i B-laget, just nu så håller dom kvar sig i segundan tack vare Adama, som bär hela offensiven. I mina ögon så är han redan mycket nyttigare och bättre än Deulofeu.
Barcelona Liunil Masse
2014-11-25 01:57
Only Adama Traoré (91) has completed more dribbles than Marco Asensio (30) in the Segunda this season. 91!!!! Ej normalt någonstans.
Barcelona Barcelonistas
2014-11-25 00:52
Med tidernas största förnedring syftar jag på 5-0 mot Real Madrid.
Barcelona Barcelonistas
2014-11-25 00:26
Baha - finns mycket att välja på. Tidernas största förnedring någonsin, Erik niva sa det var den bästa klubblags prestationen någonsin. 2-6 borta mot Madrid? Elr vad sägs om 4-0 på 1 halvlek mot Bayern? Lyon i åttondelen 5-2... Finns många godbitar.
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-24 23:49
Ibrahimovic: "The Arsenal game where I scored twice was crazy. In the first 25 minutes, the intensity was so high I almost couldn't breathe" Ibrahimovic (PSG): "I had a fantastic time at Barça. We were the best team in the world, absolutely no doubt about that." [via md] Det var vår bästa match och den bästa fotbollsmatchen jag har sett i mitt liv. Arsenal hade bara tur att det inte blev 8-0.
Barcelona Barcelonistas
2014-11-24 22:53
"Sjukt hur många mål Ronaldo har gjort mot Barca ändå på så kort tid. Nytt land, ny kultur, nya lagkamrater osv ändå har han hunnit med allt detta(Se länktips) mot ett Barcelona som var överlägsna Real när han kom till oss... Jag verkligen njuter." Fel fakta gång efter gång inne i la puta. Ronaldo gjorde inte Jack shit mot Peps Barca. 5 mål på 13 matcher Ronaldo var en stor flopp på den tiden. Pique och försvaret hade honom i ett askfat. Ronaldo var alltid värdelös när han ställdes mot Barcelona. Glöm inte semifinalerna 2008 mot United. Var Ronaldo ens på plan? Det ända jag minns var att han missade en straff. Finalen i Rom 2009 så faila han igen. Nej Barcelona vara ronaldos stora mardröm när dom var som bäst.
Barcelona DM1982
2014-11-24 22:48
@*hjärta*Stay calm, fake left and see you later:

Han kommer troligen även hitta botemedlet mot AIDS eftersom han forskar kring det på sin fritid.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-11-24 22:36
@koeman92:

Japp, dessutom är han också en av dem spelare som släppt in minst mål
Barcelona koeman92
2014-11-24 22:33
Enligt Real Madrid TV är Cristiano Ronaldo La Ligas största målskytt genom tiderna..
Barcelona Maestro Xavi
2014-11-24 22:32
@Liunil Masse:

EXAKT där halilovic och denis suarez spelar, nej, dessa två ser mycket bättre ut i mina ögon
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-11-24 21:24
Vore kul om ronaldo börjar få problem med målgörandet och messi börjar näta ca 2mål per match..Ojj ojj vilken panik han hade fått..

Ronaldo gör sällan mål i viktiga matcher. Han har ett ganska smalt register men han är en komplett målgörare (Messi är en komplett spelare, Det är skillnaden)
Barcelona Barcelonistas
2014-11-24 20:53
Om det finns någon rättvisa så ska Neuer vinna då Ronaldo föra året vann guldbollen på ett smutsigt sätt. Det vet vi alla inklusive han själv.
Annons: