/spanien/barcelona/forum/3624.aspx/spanien/barcelona/forum/3624.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liatzo
2014-12-03 21:22
Och MAtS i målet! Härligt!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2014-12-03 21:21
@barcastuff: Barcelona line-up (official): TerStegen - Douglas Bartra Mathieu Adriano - Rakitic Samper Iniesta - Rafinha Munir Pedro #fcblive Mathieu? Vår bästa mittback ska vila, inte spela borta mot Huesca i spanska cupen. Hade föredragit att Ié starta. Annars en bra elva. Dags för Lord Douglas att bjuda på lite show.
Barcelona the cameroonians
2014-12-03 21:19
Iago Aspas gör hat-trick för Sevilla på 3 minuter. Rekord? Hur som - hatten av!
Barcelona Maestro Xavi
Sergi roberto spelar inte! några här inne som jubblar?
Barcelona Neymar N11
Kommer att missa matchen ikväll då man ska börja jobba kl 07:00 imorgon. Hoppas att vi får med oss ett bra resultat till returen. Härligt att Iniesta är tillbaka. Visca barcaa
Barcelona the cameroonians
2014-12-03 21:17
TerStegen - Douglas Bartra Mathieu Adriano - Rakitic Samper Iniesta - Rafinha Munir Pedro

Stackars Montoya... Kul med Rafinha som winger och Iniesta tebax!
Barcelona Z_Z
2014-12-03 21:16
Barcelona line-up (official): TerStegen - Douglas Bartra Mathieu Adriano - Rakitic Samper Iniesta - Rafinha Munir Pedro

Klockren elva i mina ögon om man nu har tänkt att sälja Montoya i jul.
Barcelona L10
2014-12-03 21:04
zick9 absolut inte, jag ogillar han starkt bara
Barcelona Baha - Pep G
2014-12-03 20:58
[QUOTE=knoxxx]Baha - Pep G Monchi spenderar ju oftast inte stora summor på sina värvningar. Inte heller så köper han "klara talanger". Han köper ju nästan alltid bra, okända och billiga talanger. Håller med dig helt och hållet. Hämta in någon som tar med sig Monchi! [/QUOTE] Precis han är expert. Han kan talang och fotbollspelare. Annars hade han värvat keirrison som våra sportchefer gör. Tänk vad han hade åstadkommit med Barcas budget. Tyvärr kommer Laporta vinna för att han är oerhört populär. Benedito med Monchi lockar mig.
Barcelona zick9
2014-12-03 20:54
@L10:

Medgångare?
Barcelona J.Gamper
2014-12-03 20:40
Tråkigt att Adama inte spelar.
Barcelona knoxxx
2014-12-03 20:29
Baha - Pep G

Monchi spenderar ju oftast inte stora summor på sina värvningar. Inte heller så köper han "klara talanger". Han köper ju nästan alltid bra, okända och billiga talanger.

Håller med dig helt och hållet. Hämta in någon som tar med sig Monchi!
Barcelona L10
2014-12-03 20:00
Okej jag vill bara säga OM Sergio Roberto startar idag så kommer jag inte att kolla på matchen!
Barcelona Baha - Pep G
2014-12-03 19:55
Keirrison turns 26 today. Barcelona spent £11m on him back in 2009. He never played a game for the club in 5 years. http://t.co/DszDuuoBWB Våra sportchefer har aldrig varit bra. De har bara fyllt på positionen med folk som ingått i deras kampanj. Det är bättre att köpa dyrt och klara talanger som Isco än att köpa skit spelare för små summor. Min röst är på den presidenten som kan hämta Monchi med sig.
Barcelona Bentley King
2014-12-03 19:23
@SocialBarca_10: LFP won't withdraw Messi's yellow card, which he received for pointing out he was hit by a bottle in the game against Valencia. Disgusting.
Barcelona Z_Z
2014-12-03 19:20
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Är nån förvånad :/. Känns som att typ 3/4 av matcherna i cupen senaste säsongerna har gått den tiden.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-12-03 17:16
Jaha,,,,,

Vi spelar så sent som klockan 22:00---

Jaha
Barcelona Andresito
2014-12-03 16:27
@Corazon:

Där kan du kolla utan att ladda ner.

Skulle du vilja ladda ner så finns http://www.fullmatches.net/
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-12-03 15:41
Är det någon som kan en sida där dem säljer snygga svarta borta matchtröjan till ett bra pris? En av mina favoriter en av våra bättre borta ställ enligt mig :P
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-12-03 15:39
The full squad for the game is: Ter Stegen, Masip, Adriano, Montoya, Douglas, Ié, Mathieu, Bartra, Sergi Roberto, Samper, Iniesta, Rakitic, Rafinha, Pedro, Munir and Sandro.

Vill se denna elva:

----------------------TerStegen---------------
-Montoya------Bartra----Edgar----Adriano-
-----------------------Samper------------------
---------------Rakitic----------Iniesta---------
-----------------------Rafinha-------------------
--------------Munir--------------Pedro-----------

Douglas, Sergi roberto, och Sandro får hoppa in om inget oförutsett sker.
Barcelona Heisenberg
2014-12-03 15:33
Personligen tycker jag att förra årets borta tröja spelar i en helt egen liga när det kommer till bortatröjor, just för vad den representerar. Tycker spelarna såg stoltare ut på något sätt. Skulle till och med vilja dra det så långt att säga att den är i klass med de bästa hemmatröjorna. Efter den kommer dock den helsvarta. Det är bara vad jag tycker.
Barcelona Vampíro
2014-12-03 15:22
Rolig diskussion med tröjorna, jag håller definitivt med om att nästa års kit ser horribelt ut. Jag hade inte haft nått emot en ny sponsor som Puma, Adidas eller Under Armour för den delen. Både Man Utd och Arsenal har bytt från Nile och fått betydligt bättre deals. Annars är mina favoriter: 1. 2009/2010 2. 1998/1999 3. 2004/2005 4. 2006/2007 5. 2005/2006 När det kommer till bortatröjan så finns det bara en G.O.A.T. för mig och det är den blåsvarta från 04/05(länk). Tyvärr så användes den inte så ofta pga. likheten med färgerna men den är sjukt snygg.
Barcelona Andresito
2014-12-03 15:02
Lite om vad Sport Och MD skriver angående tröjan: Sport: A SHIRT THAT DIVIDES - "Widespread rejection by the fans against the proposed jersey for next season" - "22% of Sport readers like it, 78% don’t" - "The makers think it will be a success and Nike is already making them abroad" - "The majority of the directors are unaware of the new kit" MD: DISLIKE - "The publication of Barça’s first team kit for 2015-16 provokes rejection of the change and the horizontal stripes" - "8 out of 10 people on the internet asked by MD are against the controversial new kit" Till och med pro-Barca tidningarna skriver negativt om tröjan. Det måste gå att ändra designen fram till sommaren efter allt negativt som uppkommit. Förstår dock inte varför det inte blir en omröstning om att ledningen ska avgå, kommer inte på vad det heter. Det är väl typ 15% påskrifter från medlemmar som krävs för att det ska bli en omröstning, och sedan behövs 66% av medlemmarnas röster för att ledningen ska störtas. Ingen som orkar ta tag i det kanske.. Edit: Kom på vad det heter, vote of no confidence.
Barcelona AndreD.
2014-12-03 15:00
koeman92 Inte för att vara petig men vi hade blåa shorts 08/09 :)
Barcelona Corazon
2014-12-03 14:47
Boys kommer missa helgens match vilka sidor kan man ladda hem liga matcher ifrån. Tack för svar
Barcelona NoGo™
2014-12-03 14:27
ESP federation will not withdraw yellow card Messi got for wasting time after he got hit by bottle and coin during Valencia game. [cope]

Haha va ska man säga......
Barcelona Maestro Xavi
2014-12-03 14:15
puma tröjan var nostalgisk! Fin fint!
Barcelona J.Gamper
2014-12-03 14:11
Puma tröjan all the way
Barcelona Gabriel
2014-12-03 14:03
Årets tröja är absolut en favorit, varför kan man inte bara fortsätta på den inslagna vägen? Tycker förresten att det är sjukt fräscht med krage på tröjor, blir mer stilrent på något sätt, så det hade jag absolut velat införa på våra tröjor. Det blir alltid fail när det "kladdas" för mycket, en tröja ska hållas stilren, man vill kunna ha på sig den ute på sommaren inte bara för att visa att man är culé utan också att kunna känna sig fly och fräsch i den, att man har på sig en sexig tröja. Den känslan hade man aldrig kunnat få i nästa års upplaga, däremot i årets upplaga kan man det. Det är det viktiga tycker jag, en fotbollströja ska ses som fashion, man ska känna sig stilren när man har på sig den, inte som att man är en cirkusclown.

Jag rankar mina favorit tröjor så här:

1. 08/09
2. 03/04
3. 14/15
4. 09/10
Barcelona koeman92
2014-12-03 13:58
@Krabban94:

Japp.. Det hade vi även säsongen 08/09 samt säsongen 05/06. Tänker ni på samma sak som jag..? ;)
Annons: