/spanien/barcelona/forum/3621.aspx/spanien/barcelona/forum/3621.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-12-20 16:45
Pedro och Alba är matchens utropstecken.

Suárez kämpar och sliter, gör det väldigt bra i vissa moment för att sedan göra flera misstag. Vill sig inte riktigt, jag tror killen behöver två mål i någon match för att verkligen komma igång. Dock förväntar jag mig inte stordåd under hans första höst. Efter juluppehållet blir kraven dock högre.

Messi slår fina genomskärare men behöver bli lite mer involverad. Mittfältet är stabilt men behöver sätta fart framåt fler gånger. Rakitic missar ett par passningar men försöker åtminstonde sätta den i djupet, exempelvis på målet där han stod för en finfin assist. Montoya spelar som väntat bra och ska naturligtvis inte lämna men jag är rädd att det är försent.
Barcelona jawwa
2014-12-20 16:43
Första bästa högklassiska motstånd vi stöter på kommer vi åka med huvud före. LE har inte nog med att han inte tillfört något dessutom lycksts med bedriften att döda tikitaka.....amatör. Vi har knappt skapat en målchans mot cordoba på camp nou
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Corazon
2014-12-20 16:43
Jag saknar fc Barcelona
Barcelona LeoMessi
2014-12-20 16:42
Varför är spanska domare så otroligt snåla med tilläggstid? Man kan seriöst maska bort 17 minuter och i bästa fall så ger dom Max 3 minuter i tilläggstid
viccc
Spelet går så långsamt tura att det är Cordoba vi möter. .
Barcelona Neymar11
A good coach Tröga jävel har sagt att montoya är sämre än Alves & adriano samt Batra har inte nämnt Douglas någon gång dumbass. Sluta hypa en medioker spelare istället :)
Barcelona Vampíro
2014-12-20 16:40
[QUOTE=Baha - Pep G]Alves kant ör förbannad. Alla slår höga inlägg där. [/QUOTE] Du kan lägga David Beckham i sin prime där och bollarna kommer flyga åt helvete.
Barcelona A good coach is everything!
Neymar11 Kom inte hit och lek! Du sa att Montoya bokstavligen är sämst och är sämre Douglas och att Alves i dålig form fortfarande är 10 gånger bättre än Montoya. Det min vän stämmer inte. Du ville att han skulle säljas och att han skulle hålla käften.. Klart som fan jag trashar LE till skillnad från vissa andra så har jag faktist koll på annan europeisk fotboll än Barca. Jag vet att LE suger, tiden från Roma talar sitt tydliga språk..
Barcelona Neymar11
Vad fan är det med Alba, vilken teknik han visar upp
Barcelona Baha - Pep G
2014-12-20 16:38
Alves kant ör förbannad. Alla slår höga inlägg där.
Barcelona grande jw
2014-12-20 16:36
@barca_joe:

Vet du hur fysiskt jobbigt det är att ligga i försvarsläge som Cordoba gör i 90% av tiden och ständigt hålla position och jaga boll? Tro mig dom är helt slutkörda innan klockan når 70 minuter.
Barcelona Vampíro
[QUOTE=grande jw]Pedro ser riktigt bra ut. Älskar när våra gamla rävar ger en lite förhoppning om att dom kan uppnå gammal fin form. [/QUOTE] För att två matcher senare få en att slita ut håret igen hehe. Skämt åsido så brukar Pedro av nån anledning toppa formen runt december-januari, det har sett it så senaste åren i alla fall. Man får hålla tummarna att han kan hålla hela säsongen för i form så är han en bra spelare.
Ronaldinho Gaucho
Där såg vi Montoyas storhet genom att bli utspelad och ligga efter 15 meter.
2014-12-20 16:34
Jordi Alba ska alltid spela stor matcher..

Kan lova er att det hade sätt annorlunda ut om han inte hade bänkats i clasicot. T.om Matiue blev förvånad över att han fick lira istället för Alba..
Barcelona barca_joe
2014-12-20 16:33
Bristen på kreativitet hos laget är skrämmande. Bara Messi och neymar då han spelar som gör något konstruktivt... Fler måste ta ansvar och spela med högre tempo, tror fan inte Cordoba är trötta för 5 öre.
Barcelona grande jw
2014-12-20 16:33
Pedro ser riktigt bra ut. Älskar när våra gamla rävar ger en lite förhoppning om att dom kan uppnå gammal fin form.
Ronaldinho Gaucho
2014-12-20 16:32
Läcker sulfint av Pedro.
Barcelona Peshmerge - AS9
Snacka om att Pedro är liiite igång eller ?
Barcelona Neymar11
Pedro spelar bra Alba bra Suarez stångas Messi playmaker Rakitic köttar Montoya är inte bra men inte dålig heller, men sluta överdriv för att endast kunna trasha lucho. Dock så bör han stanna
Barcelona son of pep
OUF Pedro spela go fotboll idag asså!!
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-12-20 16:31
Fan har hänt med Pedro? Snubben lyser ju av självförtroende.
Barcelona Vampíro
2014-12-20 16:30
Jordi Alba är som vanligt bäst på plan.
2014-12-20 16:29
vad var det vi sa om Montoya och ni som sa att Montoya suger seriöst kolla på dagens match och säg om Alves är så mycket bättre.. Sist Montoya fick starta är nästan 1 år sen Montoya har knappt spelat match på flera månader innan copadelrey matchen. Montoya lirar ju inte med Barca B heller ändå så gör Montoya alltid en bra match snubben påminner mig mycket om Carvajal i Real. Gör inte så mycket väsen av sig men gör sällan misstag.. Men vi har en amtööör till tränare som tyvärr inte kan se vilka spelare som ska satsas på. Varför lirar Busi idag ??? Har den Busi någon slags patent på mittfältet. Batra ska lira idag med Pique och masken istället för Busi det är så solklart så det går inte.. Iniesta måste komma i form för det här duger inte, just nu men men jag ska inte klaga han är precis från skada.
Ronaldinho Gaucho
2014-12-20 16:29
@son of pep:

Besitter högst tempo i kroppen idag. De övriga har knappast vaknat.
Ronaldinho Gaucho
2014-12-20 16:28
@Rambla~:

... och så gnäller du själv. Tog du det personligt, eller? PM:a om du är skitnödig.
Barcelona Sentuary
2014-12-20 16:26
Tror ni Suarez har drabbats av Torres smittan?
Barcelona Rambla~
2014-12-20 16:26
@Ronaldinho Gaucho:

Kan du bara lägga ner ditt eviga gnällande någon gång? Så jävla urtjatat nu.
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-12-20 16:25
Tycker Suárez ofta gör det mycket bra som mottagare. Tex situationen med Montoya precis. Sådana situationer man inte riktigt kommer ihåg efter matcherna men uruguayanen är faktisskt betydligt bättre som target en både Messi och Neymar. Väldigt säker som felvänd och en bra uppspelspunkt.
Barcelona son of pep
2014-12-20 16:25
pigg idag Pedro, skönt o se
Ronaldinho Gaucho
2014-12-20 16:24
Vad var det jag sa om sopan Montoya? Långsam, trög, obeslutsam etc.
Annons: