/spanien/barcelona/forum/3612.aspx/spanien/barcelona/forum/3612.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar11
2015-03-09 22:49
Ser att Messi ytterligare en gång är i London och träffar på cesc, denna gången i sällskap av deco. Detta börjar ske mer frekvent
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2015-03-09 22:43
Äckliga Getafe ligger under med 0-1 men vänder till 2-1 på övertid...
Barcelona Rambla~
2015-03-09 22:41
Arsenal så mediokra, ändå har United sådana problem. Det säger allt om vilken form United befinner sig i.
Barcelona Gabriel
2015-03-09 22:39
Herregud, De Gea, vilken målvakt han har blivit den här säsongen. Ett monster mellan stolparna!
Barcelona Liunil Masse
2015-03-09 22:23
LeoMessi Lika korkat av Di Maria också haha. Alltså vad tänker man när man drar till detta United.... Cash is king?
Barcelona LeoMessi
2015-03-09 22:18
Såg valdes värma bänk precis:) Korkat val att dra till United, herregud alltså.
Barcelona Gabriel
2015-03-09 22:10
Andersito och Neymar11 Med det sagt kan vi inte vara helt säkra på hur det ligger till med Aurier. Jag läste dessutom för inte allt för längesedan att Aurier fortfarande är ett alternativ för klubben, det hade han ju inte kunnat vara om hans kontrakt redan varit påskrivet. Jag väljer iaf att inte helt och hållet stänga dörren för honom. Men det gäller att man börjar prata med han och hans agent redan nu isånnafall.
Barcelona Neymar11
2015-03-09 22:09
Andresito Känner man psg är rätt så är det ett sätt att gå runt reglerna. Har svårt att tro att Toulouse skulle gå med på ett sådant lån utan någon garanti
Barcelona Andresito
2015-03-09 22:06
Neymar11

Kan mycket väl vara så att hela lån-grejen är ett sätt att gå runt FFP.
Kan även vara så att man numera är försiktiga med vem man värvar, man lånar in honom med en köpoption för att inte behöva chansa och kasta bort pengar.

Svårt att veta dock..
Barcelona Andresito
2015-03-09 22:00
Gabriel

Rent tekniskt måste Aurier kunna skriva på för oss, han behöver förhandla fram ett kontrakt med PSG, vilket jag tvivlar på att de gjorde i somras bortsett från ett muntligt avtal som inte är bindande.
Men efter ett år i PSG så känns det inte så troligt att han går någon annanstans. Han har inte heller tagit en stabil startplats, men det kan bero på att han inte anpassat sig till klubben än.

Yedlin är väldigt orealistisk, förutom att han skrev på för Spurs nu i januari så är det ingen bra spelare alls. Han kan springa, that's it. Vet inte om det beror på pappersarbete eller något, men han har inte spelat en enda match för Spurs A-lag.
Barcelona Neymar11
2015-03-09 21:57
Gabriel Jag tror att kontraktet är redan skrivit men inofficiellt. Så psg "lånar" honom pga ffp men har redan köpt honom, enda som saknas är att dom ska göra själva betalningen och registrerar honom som psg spelare
Barcelona Gabriel
2015-03-09 21:52
Sen, hur troligt är det att PSG utnyttjar köpoptionen de har på Aurier? Han har ju knappast fått förtroendet den här säsongen liksom. De kanske inte alls är speciellt sugna på att utnyttja den optionen.
Barcelona Gabriel
2015-03-09 21:50
Det finns en sak jag vill få klargjort en gång för alla då jag inte riktigt förstått mig på vad som exakt gäller i frågan. Och det handlar om Aurier. Jag vet att PSG har en köpoption på honom, men vad är det exakt som gäller där? Måste Aurier skriva på ett kontrakt med dem om de bestämmer sig för att köpa honom? Eller är kontraktet redan påskrivet från Auriers sida sedan innan för att sedan lämna avgörandet i PSG's händer? För om valet ligger i Auriers händer finns fortfarande alla möjligheter till att värva honom. Annars har vi Mayke, De Sciglio, Jonhson, Coleman, Yedlin som realistiska alternativ. Det finns säkert fler.
Barcelona FCB_Messi
2015-03-09 21:48
Jag har upptäckt en högerback . Många kommer säkert skratta när jag säger vilken klubb han tillhör . Men han heter Bruno peres och spelar för Torino . Sjukt tekniskt och snabb som fan .
Barcelona Junta Dimision
2015-03-09 21:37
Jag gillar Nathaniel Clyne i Southampton väldigt mycket, engelsman som är född 1991. Tror han skulle passa in väldigt bra i vår spelstil då hans offensiva kvalitéer är väldigt bra, både med och utan boll. Vågar säga att han är den bästa högerbacken med Ivanovic denna säsong i Premier League, han är otroligt bra på en mot en situationer och väldigt bra på att läsa spelet. Sen ångar han på konstant i 90 minuter och är väldigt bra på att vårda boll. Men jag tvekar på att han lämnar Southampton som har ett ytterst spännande projekt på gång.
Barcelona the cameroonians
2015-03-09 21:36
Eftersom vår kära ledning gillar att spendera extrema pengar på Brassar så är det inte omöjligt att Dani Alves fortsätter i klubben.
Idag sa nämligen Rexach att man kommer ta tag i denna fråga efter el Clásico.

"the manager and the agent will have a sit down, offers will be considered and then a decision will be made"

Om man läser mellan raderna betyder detta att Lucho vill ha Alves kvar men ledningen kommer inte acceptera några extrema kontraktskrav.

Oavsett lär vi få vänta till 2016 innan någon ny spelare kan komma på tal.
Barcelona MUNIR-ADAMA
2015-03-09 21:25
Det bara att köpa Coleman från Everton
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-03-09 21:23
Brasiliens bästa högerback mayke borde vi ha köpt istället för Lord Douglas. Douglas är för bra för vår klubb. Vi kan inte behålla honom.
Barcelona Neymar11
2015-03-09 21:20
Han är ett fysisk monster som inte sätter några finger emellan vid dueller. 100% vilja men frågan om kan utveckla sin teknik och passningsspel
Barcelona Andresito
2015-03-09 21:20
Kolla länktips, det är bara till att välja och vraka.

Marknaden för högerbackar ser inte alls bra ut för tillfället.
Barcelona LeoMessi
2015-03-09 21:19
The cameroonians Var det inte han som skadade sig i katalanska cupen eller vad det kallas? Har sett lite av honom men jag måste säga att han såg ut att ha väldigt potential faktiskt.
Barcelona the cameroonians
2015-03-09 21:16
Om det inte vore för hans långvariga skada som hindrat honom i snart 10 månader så vore vår egen Elohor Godswill i Barca B en given kandidat till högerbacksplatsen.

Tyvärr lär han, precis som Grimaldo efter dennes skadefrånvaro, få svårt att komma tillbaka och utvecklas vidare. Annars hade han kunnat bli klubbens Abidal 2.0 - en flexibel spelartyp med härlig fysik och skönt driv.
Barcelona Neymar11
2015-03-09 21:14
Liunil Messi Ja just han, fruktansvärd stabil ytterback både offensivt och defensivt. Spelskicklig och skapliga lungor
Barcelona Capitan \(^.^)/
2015-03-09 21:14
Vilka högerbackar finns kvar nu på marknaden nu när Danilo är borta? Och nej, Ivanovic, Azpilicueta och Aurier räknas inte som realistiska alternativ med tanke på vilka grisklubbar som äger dem.
Barcelona Neymar11
2015-03-09 21:11
Nej för fan hahaha Amerikanen i gladbach
Barcelona Liunil Masse
2015-03-09 21:11
Neymar11 Mario Gaspar? Ja han verkar riktigt intressant. Kan ligan och kan köpas för ett relativt billigt pris. Vi borde hugga.
Barcelona Andresito
2015-03-09 21:10
Neymar11

Haha Johnson? Glen Johnson? Tar hellre Douglas om jag ska vara ärlig..

Barcelona Neymar11
2015-03-09 21:07
Eh vi har Alves ju, han får 2 års kontrakt och allt är löst. En Alves med framtiden säkrad och inte något mer att spela, hyper intressant Nej vi måste efter en högerback! Coleman, Johnson, darmian (stavning), Koke (Sevilla), gillar villareals högerback ingen aning om vad han heter dock
Barcelona Erik Satie
2015-03-09 21:06
Danilo har gjort sitt val. Låt honom sitta på bänken i real och se på när vi kammar hem titlarna!
Barcelona KiNg-PuYi
2015-03-09 21:04
Någon som hört nåt om vermaelen?....jag tror fan på killen han har sköna offensiva kvaliteer.
Annons: