/spanien/barcelona/forum/361.aspx/spanien/barcelona/forum/361.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona S.Eto'o
4/19/2017 21:45
Hur ser ni på byte? Alla håller väl med om att MSN inte ska bytas ut och att Paco måste in Vem går bort? Alba? Iniesta (har redan gul) eller Rakitic?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
För att slippa huvudvärk så byte jag match efter när missarna börja komma från samtliga.

Kollar stället på Mon-Dort. Vilken vänsterback Mon har alltså. Den där Mendy är en kraftpaket med teknik, speed och jävla vänsterdoja.

Dembele= Iniesta's arvtagare om du frågar mig. Han fick inte börja matchen. Men så fort han kom in i 30 min. Han bara glider under alla och levererar den ena djupledsbollen efter den andra.

Frågar du mig? Jag skulle ta Dembele framför Dybala och Coutinho alla dagar i veckan.
Barcelona Legend Carles Puyol
Tycker fan SYND om Messi. Han spelar med dessa nötter. Messi tvingas göra allt själv. Ingen annan vill och Neymars beteende är bara pinsamt. Bete dig som en vuxen för helvete. Titta på Messi varje gång Messi får en tackling sen bara går han upp. Turin matchen dödar denna matchen.
Barcelona Soko
4/19/2017 21:44
Nu när det nästan är kört vill jag att spelarna inte skämmer ut sig, får röda kort eller skadar sig. Upp med huvudena och avsluta värdigt..
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
4/19/2017 21:44
Nope ut med rakitic och in med mascherano. Nu behöver vi en riktig bollvinnare och hans passningsspel och touch är bättre än rakitics ändå.
Barcelona Soko
4/19/2017 21:42
Rakitic ut och in med Paco .
Barcelona El_Jefe
4/19/2017 21:42
@Soko:

Och det säger väl egentligen allt om hur han vägrar blåsa något för oss.
Barcelona NJ111
4/19/2017 21:41
Rakitic fyller ingen funktion på plan. Ut med honom
Barcelona DM1982
Varför pratar Niva bara om domaren och Barças spelare? Det är ju inte så att Juventus spelare inte tjafsar med domaren, förstärker osv. Niva har tappat precis allt.
Barcelona L.A.M Nr 10
Vi spelar inte uselt idag, det är helt okej men det är knappast en matchbild brukar sluta i en 3-0-vinst för något av lagen. Snarare ganska jämnt. Vi förlorade naturligtvis dubbelmötet i Turin. Vi behöver ett mål innan 60e minuten. Sedan 2-0 innan typ 75. Självklart får vi inte släppa in något mål, då är det kört.
Barcelona Reymar
Messi som jag trodde skulle visa vägen har gått vilse och missar ett läge som han vanligtvis sätter alla dagar i veckan. Tack o hej!
Barcelona Barca4life98
4/19/2017 21:40
Effektiviteten är inte där. Tråkigt, MSN söker bara varandra som vanligt.
Barcelona Soko
Lagerbäck och Niva hyllar kvällens domare.
Barcelona grande jw
En halvlek som skriker frustration. Domaren hejar på tjuve, passningarna sitter inte riktigt så bra som dom borde, och förstatouchen är lite sämre än vanligt. Tycker verkligen inte Juventus är bra, men man måste göra mål för att gå vidare. Låter klyschigt men i Barcelonas fall så är de så jävla tydligt. Släpp in skitmål och missa frilägen.
Barcelona Carles5
Barca spelar bra och kommer till chanser. men Juventus är bra, kommer man förbi första pressen så står nästa gubbe rätt och den efter osv osv. det är svårt att komma igenom hela vägen mot detta lag. Tycker många underskattar Juve men det gäller att öka tempot och intensiteten i bollåtererövringen så att Juve inte hinner komma i position då kommer det bli luckor framåt. Märkligt att Messi blir överfallen och tack och lov klarar han sig men det såg riktigt otäckt ut när han landar med ansiktet ner i gräset och endast Neymar blir varnad? Pjanic borde nog blivit varnad då det inte ser ut som han försöker nå boll utan endast rubba Messi ur balans
Barcelona Legend Carles Puyol
4/19/2017 21:39
Vi är fan sämre än Juve. Juve lägger så mkt tid på försvarspel och vi gör inget bra. Lucho lämna redan nu tack. Ta ut Rakitic IN med Mashe. Vi måste visa INSTÄLLNING. Visa för helvete hjärta.
Barcelona 100% AntiMadridista
[QUOTE=Lionel12]Juventus ser mer ut som chelsea ikväll. Vem hörde direktör Niva säga Kjellini?? Haha [/QUOTE] Han är efterbliven
Barcelona gozo1
Domarn har varit rätt bra det är 2 frisparkar för Barca som han inte tog + nickduell där Messi fick sig en omgång
Barcelona Cule4life
4/19/2017 21:38
asså grabbar kan någon berätta för mig vad som fan händer !!?? Jag har aldrig kokat såhär mycket. Om vi blir nollade vet jag inte vad jag gör. Kastar nog ut tvn från fönstret. Vi kan inte bara förlora mot detta djävulska juve lag med deras präktiga fula leenden. Och denna domaren !! Seriöst....om du blir av med benet så får du ingen frispark. Han VÄGRAR ge oss frispark utanför straffområdet.

Spelarna måste visa mer hunger vilja och framför allt TRO. Passa med tro skjut med TRO. 100 tusen är på läktaren, Visa för fan vad ni går för, Juve har ingenting !!
Barcelona Lionel12
Juventus ser mer ut som chelsea ikväll. Vem hörde direktör Niva säga Kjellini?? Haha
Barcelona Bosketts
Nej, detta är inte domarens fel (även om han gärna får vara konsekvent (hur får inte x kort i samband med att han höfttacklar Messi i luften?)) utan vårar eget fel. Chanser finns det. Men det vill sig fan inte. Messi missar i stort sett aldrig den chansen han fick, precis som Iniesta i förra mötet.
Barcelona gozo1
Ta det lugnt Davids el va fan du heter ställer fråga olägligt . En fråga som kom upp eftersom dom sa det i studion.
Barcelona Kröjjff
4/19/2017 21:37
På tok för mycket fokus på domaren och då tänker jag i första hand på våra egna spelare.
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
4/19/2017 21:37
Messi måste ut till höger och komma in med fart. Messi felvänd stillastående är inte så mycket mot det här försvaret.
Barcelona Barca-nist
4/19/2017 21:36
Suarezs första touch är sista touch alltid.1 % mål resen fel
Barcelona Amo.38
4/19/2017 21:35
Så jävla tröttsamt med alla som skyller på domaren i den här matchen. Vi är inte tillräckligt bra helt enkelt. Ingen spelare som gör det där lilla extra för laget, Raketic, Alba och Suarez gör en direkt katastrofal halvlek. Suarez och Raketic bolltouch är under all kritik, de ser ut som riktiga amatörer. Så jävla besviken, samtliga spelare borde skämmas sett till deras lönecheck.
Barcelona Davids3
4/19/2017 21:35
@Smogen:

Ja det är han, men han ställde frågan lite olägligt, efter Neymars gula idag haha.
Barcelona gozo1
4/19/2017 21:34
Ja det fattar jag också att de är i ligan men jag undrar eftersom dom nämnde det. Så han fick 2 matcher avstängning mot Malaga. Fan va riggad Spanien är
Barcelona 100% AntiMadridista
Domarjävel...
Barcelona SUPERBUSQUETS
I andra halvlek Vänder vi på steken.
Annons: