/spanien/barcelona/forum/3606.aspx/spanien/barcelona/forum/3606.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BARCA-més que un club
2014-12-07 17:33
Psg kommer våldta oss vårt spel suger fett alltså tråk fotboll deluxe
Barcelona Baha - Pep G
2014-12-07 17:33
Ibland får man hopp av när man gör bra matcher men sen påminner Luis enrique oss om vilken medioker tränare han är. Ledningen vill man inte ens prata om.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ElRaval
2014-12-07 17:32
Man kan säga vad man vill om Lucho.

Men han har visat att han är beredd att lägga egot åt sidan och att han kan ändra på sin ursprungstaktik ifall det visar sig att den inte funkar.

Jag tycker vi har sett flera prov på detta den här säsongen. Att första halvlek kan vara fruktansvärt dålig men att vi spelar upp oss i andra.

Han löser detta i halvtid.
Barcelona Vampíro
Victor Sanchez spelar i Espanyol alltså. Pep-erans Sergi Roberto, totalt värdelös men fick ändå plats i truppen.
Barcelona BARCA-més que un club
poängtapp idag luktar det så brukar det se ut när vi släpper in mål sen stressar laget och kladdar för mkt på boll och bara rullar bollen runt i 90+ .

så trött på detta alltså spela rakare spel för h'elvete
Barcelona Andreas-
2014-12-07 17:31
Att Suarez skulle vara så här kass är dessvärre väntat. Vårt tiki taka är en cancer som förstör fotbollen o dess aktörer.
Barcelona Corazon
@Nr.9:

han borde göra det pepe och ramos hade gjort med garcia där till och med nacho kolla på reprisen hur han står rakt mot garcia vilket gör att det tar tre timmar för pique att vända sig mot ett ryck, ingen skyller på pique det är buquets som gör en idioti sak. men bra då vet vi att blir det en mot en mot oss så är det mål..
Barcelona Brassekonst
RIP Barcelona.
Barcelona WalterWhite
@Gabriel:

Påminner om Torres just nu. Liverpool-effekten?
Barcelona Rambla~
2014-12-07 17:30
Espanyol är medelmåttiga. Har vi problem mot dom hemma på Camp Nou är det tyvärr riktigt illa.
Barcelona Smogen
Lite roligt att om de flesta av oss hade fått bestämma så hade det varit Pique och Busquets som petats ur startelvan. Exakt de två som gör en urusel insats vid Espanyols mål.
Barcelona Gabriel
Suarez ser jätte tung ut i sitt löpsteg?
Barcelona Zyzz
Väck mig den dagen Ronaldo fintar bort ett helt lag så.
Barcelona grande jw
Man kan inte klaga på bussar när vårat spel är så långsamt att hela moståndarlaget hinner springa hem till eget straffområde innan vi ens kommit upp till mittplanen.

Det fanns ett klipp från någon av våra föregående matcher då man visade en kontring från egen planhalva 3v3 där vi skulle ruscha mot mål och det slutade med att domaren var snabbare ner i moståndarnas straffområde över hela planen än vad vi själva var.
Barcelona messileo
2014-12-07 17:29
Spelet ser inte så jäkla illa ut som ni vill få de till, måste jag erkänna! Men däremot måste den satsa lite mer på kontringar! Blixtra till lite Vafan!
Barcelona Gabriel
Shit Suarez är en katastrof också!
Barcelona Vampíro
Neymar vs Espanyol just nu.
Barcelona WalterWhite
2014-12-07 17:28
@Barieta:

Fegt och fegt, följer nog bara tränarens instruktioner. Antingen det eller bänken :P

Och så slår man en hörna.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-12-07 17:28
Om Messi fått likamånga straffar som Ronaldo och samtliga ramträffar fått imål hadr han gjott 13 (!) mer mål. Menmen, bra lag skapar sin tur, och vi är ej bra.
Barcelona Rambla~
2014-12-07 17:27
Din jävla ribba då!
Barcelona Baha - Pep G
2014-12-07 17:27
Messi är snäll, för snäll. Om Messi lämnar kommer jag inte gråta. Den här ledningen har slösat bort hans bästa år och förstört Barca. Vi har inte ersatt Puyol och vi är beroende av Iniesta och Xavi mer än någonsin. Samma mittfält och backlinje i 6 år.
Barcelona fc__Barça
2014-12-07 17:26
Varför står xavi där !?!?!,
Barcelona Vampíro
Fucking ribba!
Barcelona jawwa
Vi klagar på bussar, det är inget annat än barcas korkade spel som medför detta. Låt för Guds skull laget komma upp och straffa dem.... men nä nä bollinnehav är u det viktigaste
Barcelona Zyzz
Som vanligt...........ingen tur alls.
Barcelona A good coach is everything!
Heisenberg//
The cameroonians

Måste säga att jag INTE håller med om att Masken är vårt bästa alternativ eftersom han saknar postionspelet. Batra kunde få lira idag och gud vet att jag inte är någon vidare fantast av Batra men han har ett postion spel iallafall. Masken är ibland så högt upp och stöter och glömmer bort att han är mittback. Det oftast då vi får dessa jobbiga kontrings mål på oss där det blir 1 mot 1 lägen. Vi har förstört Masken minns han och Tevez i Westham vilken jävla dammsugare han var i mitten. Blev en aing sämre i liverpool pågrund av att Alanso oftast tog hans plats. Trodde han skulle bli enorm i Barca men hur ska han bli det när vi spelar han som back???????????

Jag hade bänka Busi idag eftersom det är en fysisk match, sen hade jag spela Masken i mitten. Sen låta Espanyol föra spelet lite.

Jag mena har vi inte lärt oss det går inte alltid att öppna upp en buss vi har snabba spelare som Neymar,Messi,Suarez dem behöver ytor. Spela med en defensiv mittfältare och straffa Espanyol, så man måste lira ibland..

Vi kommer fan förstöra Suarez och Nymar och Messi om vi fortsätter så här sanna min ord.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-12-07 17:25
Så står Xavi där när det är frispark..
Barcelona LeoMessi
2014-12-07 17:25
Självklart blir Messi kapat bakifrån när han håller på att komma till ett perfekt läge.
Barcelona 1.70-ligan
2014-12-07 17:24
Låt rakitic skjuta!
Barcelona Rambla~
2014-12-07 17:24
Kolla in deras backlinje när kameran är högt uppifrån och Barca spelar runt bollen på deras planhalva. De har 6 spelare på rad i en rak linje. Haha, lättare sagt än gjort att spela sig igenom där.
Annons: