/spanien/barcelona/forum/3564.aspx/spanien/barcelona/forum/3564.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-12-13 21:05
Zubi och Lucho kommer gå till historien med att förlora ligan redan i december, precis som Mourinho gjorde, och det med en av historiens bästa anfallstrio itruppen. Härlig merit att ha på sin CV.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2014-12-13 21:01
Jävla pinsamma kommentarer av Zubi. Man vill ju bara dö av skam. #JuntaDimision
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-12-13 20:39
Enda spelaren som hade ändrat spelsystemet som Lucho ville ha var Cuadrado..Men Ledningen vill hellre ha Suarez istället för att köpa Cuadrado och Benatia för samma summa.
2014-12-13 20:37
Neymar11

Vem ska vi spela istället för Alves då..Douglas....

Barcelona Zyzz
2014-12-13 20:32
Tänk alla som hämmas av snigelfotbollen som spelas i Barca. Suarez, Rakitic och forna spelare som Alexis etc. De är mycket bättre i andra klubbar med andra spelstilar. Tänk er då hur mycket bättre Messi skulle vara i en annan klubb! En klubb som han slapp bära på egen hand! Han skulle mosa allt som kom i hans väg.
Barcelona Barcanist
2014-12-13 20:20
@Song song:

Alla som lämnar Barca blir monster. Varför? För att i klubben är de fastkedjade i den djävulska skittaktiken som spelats 7 år i rad nu, och som är sönderläst. Se Tello, Song, Alexis, Zlatan, Villa (förra året i Atletico) osv. Vänta bara, när Pedro lämnar kommer även han att skina igen.
Barcelona grande jw
2014-12-13 20:10
"Barcas sporting director Andoni Zubizarreta was quick to offer excuses after the game as to why Barça had been unable to score in a match played under pouring rain in Madrid. "We struggled to adapt to the time [of the match] and the state of the grass, which was too quick and didn't help," Zubizarreta said. Haha asså jag orkar verkligen inte. Våran klubb är så pinsam. Kan vi inte ens spela match kl 16.00 på en lördag som hälften av alla klubbar i Europa gör? Man tjänar otaliga miljoner men kan inte ens anpassa sig till klockan 16.00? Eller vad snackar Zubi om? Jag vill bara gråta när jag tänker på vilka losers som sköter våran klubb. Allt från ledning till tränare. Ingen har koll på nånting överhuvudtaget.
Barcelona Baha - Pep G
2014-12-13 19:54
Målvakterna räknar jag inte ens då Valdes inte saknas så mycket. Douglas och Vermaelen räknar jag inte heller.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-12-13 19:49
@Baha - Pep G:

och två målvakter.

That's is.

Jag tittade här om dan på Barca's final mot Man U.
Som du säger..

Ta bort D.villa, Puyol, abidal och Valdes.

Det är samma, samma samma spelare..
Barcelona Baha - Pep G
2014-12-13 19:45
Det har gått 6 - 7 år och vi spelar fortfarande med samma lag. Det ända som har ändrats är att Neymar och Suarez värvats in.
Barcelona Gio Style
2014-12-13 19:45
@Song song:

De har redan bränt alla pengar på spelare som levererat 0 denna säsong.
Barcelona Song song
2014-12-13 19:43
@grande jw:

Dom ägs inte av en oljeschejk.
Barcelona grande jw
2014-12-13 19:40
Vi kanske borde sälja tillbaka Suarez till Liverpool?

Dom trodde att dom skulle klara sig utan honom. Men nu när dom fått bevisat för sig att dom inte ens är är top 10 i PL eller klarar sig förbi en skitgrupp i CL utan honom så kanske dom är tillräckligt desperata för att köpa tillbaka honom för 1.5 miljarder?
Barcelona Song song
2014-12-13 19:39
Alexis är het. 2 ass hittills. Han har blivit ett monster.
Barcelona Neymar11
2014-12-13 19:20
Alba, Messi & neymar har varit våra bästa spelare. Vi har verkligen nytta av hans lungor och fart, men hur lätt är det spela när du har pedro framför dig som är helt hopplös. Alba & neymar har fungerat i år
2014-12-13 19:20
Klopp får komma om han tar med Reus, Hummels, Gundogan, och Lucas. ;)
Barcelona LeoMessi
2014-12-13 19:19
Tack edgar Ié för att du dödar matchen totalt din jävla nolla..
Barcelona LeoMessi
2014-12-13 19:18
Tycker att Alba har varit bra den här säsongen, så att han inte är särskild "önskvärd" håller jag inte med om. Tror inte det är så många som tycker det heller.
Ronaldinho Gaucho
2014-12-13 19:17
Som tidigare sagt så är varken Alba eller Alves särskilt önskvärda i dagsläget. Vi klarar oss bättre med en trebackslinje och mer tyngd på mitten. Formationen mot PSG gav glimtar. Glöm inte att Pep's sista steg att utveckla laget var att etablera en trebackslinje. Han hann dock aldrig spela in den formationen.
Barcelona Neymar11
2014-12-13 19:14
Alves verkar vara skadad nu, och man ska aldrig hoppas på någon spelare blir borta en längre tid. Men jag hoppas Alves tvingas till "vila" säsongen ut!
Barcelona LeoMessi
2014-12-13 19:14
Bengt och Janne från Torsby IF hade fan gjort ett bättre jobb än Barca bs backar.
Barcelona Neymar11
2014-12-13 19:11
Förstör*
Barcelona Neymar11
2014-12-13 19:11
Suarez verkar ha fått Bale syndromet, riktigt värdelös i spelet men gör poäng här å där. Men kommer inte hänga ut honom än, fick cesc 3 år på sig att bevisa så ska suarez ha 5! Men det som förvånar en är att han är syd amerikan med 0 teknik. Satan vad han brister i det för oss, tyvärr så förstår han för många anfall. Att Neymars finurlighet och samspel med Messi saknades idag är givet men ingen ursäkt. Jag brukar stötta Lucho men att munir kommer in framför Rafinha (han var väl på bänken?) förstår jag inte. Ut med Xavi in med Rafinha och in med Messi centralt samtidigt som Rafinha tar högerkanten Munir har tyvärr inget att göra i a-laget just nu, har hellre sandro på bänken då han har fysiken för att stångas åtminstone
2014-12-13 19:09
@Kufi:

Jag tror inte att någon säger emot det.
Det som väger lite för honom är nog de där fyra månaderna han var avstängd av de som gillar mutor. Men där får han skylla sig själv..

Han får fan steppa ut snart..
2014-12-13 19:07
Lucho alltså.

Vi var bättre laget................................
Kan någon twittra till honom att han tränar numera FC Barcelona och inte Celta Vigo...
Barcelona Kufi
2014-12-13 19:06
När ska vi ta upp den stora elefanten i rummet när det gäller Suarez? Jag är börjar, Suarez är riktigt medioker som spelare i Barcelona, med det sjuka priset han köptes för så är det inget snack om saken att han är en stor jävla flopp HITTILLS.
Barcelona FC Barcelona #10
2014-12-13 19:04
@Ronaldinho Gaucho:

Hahaha....
Barcelona LeoMessi
2014-12-13 19:03
Dongou kvitterar! Lite utav ett viljemål från laget där
Ronaldinho Gaucho
2014-12-13 18:48
Offside. Eller inte.