/spanien/barcelona/forum/3544.aspx/spanien/barcelona/forum/3544.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zyzz
2014-12-13 18:01
Så tråkigt att vi inte får värva på år och dar också. Det betyder att LE kommer fortsätta vara tränare och att Messi kommer vara typ 30 år innan det blir någon förbättring i laget. Med andra ord. Barca är slut...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonismo*
2014-12-13 18:01
Xavi: We played a Good game, but thé ball didnt want to go in Luis Enrique: We need to analyze this game and improve for the next game Alves: If u don't belive in us go home. Suarez: We played a good game but the ball just didn't go in... the goals will come surely Pedro:.Great game but unfortunately we were unlucky. pity loss Det här kommer vi troligtvis få höra efter denna matchen. Jag som vanligtvis har sömnproblem var tvungen att rycka upp mig för att inte somna under matchens gång...
Barcelona KiNg-PuYi
2014-12-13 18:00
Hämta Klopp skit snabbt!!!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-12-13 17:57
Förlåt men var är du Vampiro och målet du pratade om???

Du får förklara för oss varför målet aldrig kom..
:-)..
Barcelona 100% AntiMadridista
2014-12-13 17:57
Jag trodde verkligen på LE kan vara pga att han var en av mina favoriter när han var aktiv fotbollsspelare men han har bevisat att han klarar inte av att vara tränare för Barca. Jag hoppas att vi får en ny tränare som inte har nåt med Barca att göra. Helst nån från att annat land. Den nya tränare måste sälja några spelare som Alves, Pique, Iniesta, Pedro... dessa spelare har varit grunden till Barcas storhet under 2000 talet och vi kommer alltid att älska dom, men nu är det dags för de att lämna plats för andra spelare. Barca måste köpa minst 3-4 mittfältare så fort de kan börja köpa spelare. Vårt största problem är våra mittfältare. Hade vi haft bra mittfälte så hade våra anfallare och backar spelat bättre. Det lag som har bästa mittfältarna kommer att vara bäst, inte de som har bästa backarna eller bästa anfallarna.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-12-13 17:55
Goodbye, goodbye goodbyeeeeeeeee...

Dissade min polare för den här matchen..
Barcelona Andreas-
Som Zamboza påpekar är 4 poäng ingenting. Problemet är ju att det inte finns ett skit som tyder på att vi kommer närmre, känns snarare som att Real drar ifrån o kommer 15-20 poäng före oss.
Barcelona Lionel Messi n10
Vi måste bara få bort Enrique det är så enkelt han är en usel tränare och jag har inte sett en ända förändring sedan han tog över utan jag har bara sett individuella prestationer av spelarna. Enrique förmedlar ingen motivation ingen förändring därav alla våra spelare är helt loja.
Barcelona Barcadinho.
grande jw - du kör med Bendtner och jag nöjer mig med Tello. Vi pratar samma språk.

Fan orkar inte med fotboll idag, ska gå till en kompis o dricka kaffe och njuta av deras lilla unge istället,
Barcelona Bentley King
Ja det va en dålig match. MEN ni överdriver när ni säger att ligan är över! Det är inte över förens det är över. Ni som klagar på LEs taktik och på vissa spelare har helt rätt! LE har blivit räddad av Messi och Neymar alldeles för många gånger och idag kunde Messi inte rädda honom. Det finns många professionella analytiker som sett igenom LEs konstiga taktik, och om han ska fortsätta att vara envis, ja då kan man väl säga att ligan är förlorad.
Barcelona Barca-nist
2014-12-13 17:54
När en domare gör som de försvarande lag vill så är drt svårt att spela fotboll.

Han höjde ribban på smällar och fula tacklingar
Barcelona zigazaga
2014-12-13 17:54
När det står 0-0, så måste man överraska. Barca gör fel i att hålla sig till sin filosofi vid sånna situationer. Då måste man hitta på någonting annat, spela ett annat spel, varför envisas man med att spela på samma sätt för att skapa nåt? Skapade man det idag i andra halvlek? Så länge inga överraskningar kommer så kommer inga mål. Tråkigt, men sant.
Barcelona Zamboza
2014-12-13 17:53
4 poäng efter real är egentligen ingenting, men med dagens barca känner man ingen optimism. Frågan är om inte LE bör stanna kvar till 2016 när denna madridista styrelsen lämnar. LE är ingen favorit, men känns onödigt att ta in ny tränare till nästa säsong med tanke på hur impotenta styrelsen är.
Barcelona Vampíro
Äh, det är bara att acceptera att de här matcherna kommer bli allt fler under närmsta åren. Jävligt trist men jag har svårt att se detta laget, med denna tränaren, den här ledningen och den här truppen ska kunna slåss med de allra bästa. Vem vet kanske kan det vända under våren men det ser mörkt ut just nu. Finns ingen röd tråd utan saker och ting händer lite random bara. Det är som att se en nån få cancer, man kan inte göra nått utan det är bara att stå vid sidan och lida. Blir lite throwback till tidigt 2000-tal, man vet inte vad som väntar inför varje match. Ibland kan det explodera och se fantastiskt ut för att andra gånger se ut som idag där man kan tro att alla spelare käkat McDonalds inför matchen.
Barcelona Barca-nist
Flopp för Barcelona. Flopp för ligans domare. Flopp på alla gnälliga små pojkar här inne som inte kan hantera poängtapp.
Jag är ingen fan av LE men han lär få kritik oavsett hur han ställer upp av vissa här inne.

Många som behöver en kallare dusch än dagens regn.

Alves totalt värdelös på exakt Allt
ALBA behöver lite diciplinstraffas.
Pedro behöver träna med B laget om hans ålder tillåter.

Flera som spelade bra men inte tillräckligt för att vinna
Domaren är fan med på dagisnivå
Barcelona Liunil Masse
2014-12-13 17:52
Det är den här jävla sektfotbollen som vi måste släppa. Vill se att vi ibland ger bollen till motståndaren och sen kontringar dom men icke. Tre säsonger nu och man har fortfarande inte lärt sig att ändra spelsätt. Fan är detta? Har vi ens en tränare? Jag ser inget nytt? Kan ngn förklara för mig varför vi aldrig tar in en världsklass tränare utan det ska alltid caea orutinerade idioter som inte kan något. Fucking marseille tar in Bielsa och vi tar in Lucho, vilket jävla skämt.
Barcelona Andreas-
Det mest tragiska är att det när det känns som att vi är i form, det är då Messi öser in mål.

Ta bort Messi så har du ett lag som missar CL. Sjukt.
Barcelona Neymar N11
En sak är garanterad efter kvällens match att det blir inga titlar den här säsongen. Vill inte snacka om domaren ikväll då vi vet vilken nivå domarna i la liga håller jämför med PL. Det ända man kan göra som fan är att vänta till 2016 tills det blir ny president och en ny tränare förhoppningsvis.
Barcelona Barcadinho.
2014-12-13 17:51
Att spelarna ska kosta 80 milj euro - vad fan är det för summor. Vem är värd så där mycket pengar. Ingen. Tello skulle kunna göra samma jobb.
Den här överhypad ekonomin som styr summorna i fotbollen suger fet och det är vi som ska betala notan för eller senare.
Barcelona Rambla~
2014-12-13 17:51
Två bortkastade poäng mot det här skitlaget som har fucking Cosmin Contra som tränare. Det räcker så...

Jävla skitspel och taktik. Fatta nån gång att det inte alltid går och spela sig igenom i mitten med trianglar. Det säger allt när LEs plan B är att skicka upp Pique i anfallet på slutet. Han ska väl symbolisera vara vår Crouch antar jag.

Nä fy fan, den här klubben lär sig aldrig att försöka spela sig fram till mål på andra sätt.
Barcelona grande jw
2014-12-13 17:50
Värt att lägga hela sin transferbudget på Suarez som kommer vara slut som fotbollsspelare och stappla fram med rullator innan han ens lär sig Barcelonas spelstil. Man dregglar med när man ser namnet i startelvan men i praktiken hade fan Bendtner gjort ett bättre jobb.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
En match har vi fart och fantasi och sen har vi en sån här tempofattig match, blir inte klok på dr hyde och dr jekyll matcherna fan.
Barcelona Barieta
Det var ingen som räddade Enrique idag
Barcelona DM1982
2014-12-13 17:49
Dålig laginsats överlag, inget snack om det, men jag måste lyfta fram Suarez igen. Vad gör den killen i laget egentligen? Vad var det som var värt 800 miljoner? Antingen är han inte bättre än så här eller så används han totalt fel. Även om han används fel så ska det inte se ut så här dåligt, hans touch är förskräcklig.

Nu ska han inte få ta på sig skulden för den här fadäsen till match men det hade varit kul om han klev fram och visade lite klass. Det som han har visat har inte varit godkänt.

Ligan är långt, långt borta för Barcelona.
Barcelona jawwa
2014-12-13 17:48
LE silken jävla junior,,, roma insåg sitt misstag snabbt frågan är om barca kommer göra det, tveeeekkk
RedemptionMn
Grattis till Real Madrid. Vi får vänta tills 2016 innan Barca blir ett lag som man kan räkna med.

Barcelona Potosi
Som jag sagt, Neymar är kung och bäst i världen. Eller ja, efter Messi.
Barcelona Corazon
2014-12-13 17:47
Zero tituli
Barcelona Corazon
Zero tituli
Barcelona koeman92
Wohoo! Bye bye Liga
Annons: