/spanien/barcelona/forum/3534.aspx/spanien/barcelona/forum/3534.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar11
2014-12-15 23:22
Istället för att vi ska bete oss som dom så kan vi vända andra kinden till. Så slipper vi kladda ner det här forumet genom att lägga tid på att diskutera andra personer från ett annat forum. Ni nämner att deras artiklar är pinsamma men tydligen så lyckas dom träffa rätt och skjuter inte blint Dom kör sin grej vi kör vi grej, gilla olika var det va...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gio Style
2014-12-15 23:13
@Rambla~:

Även @FCBarcelonaFl finns
Barcelona Barcelonistas
2014-12-15 23:12
Han Måns i shitty forumet är oskuld, därav tar han ut sin frustration på FCB istället. Kan inte vara lätt och va Måns, säkert nån aökis som hänger på o learys. Sen är det stor skillnad på City fansen nere i England och dom där parasiterna inne i det där efterblivna forumet.
Barcelona Gio Style
2014-12-15 23:11
Tack för info grabbar.
Kan tycka att om de nu är så pro-Laporta så bör de såga ledningen med motorsågen betydligt oftare än vad man gör :)
Slå på stora trumman så ofta man kan.
Barcelona Rambla~
2014-12-15 22:55
@MessiStats Inte lika bra, inte lika frekvent med uppdateringar som barcastuff men alltid något. Fan, fortfarande nere @barcastuff? Lite jobbigt.
Barcelona AndreD.
2014-12-15 22:43
Någon som kan dela med sig en ersättare till Barcastuff?
Barcelona Rambla~
2014-12-15 22:41
Gio Det är MD Rosell och den här ledningen har i sin ficka. Inte Sport, även om också de har varit ovanligt lugna under den här "svåra" tiden klubben har befunnit sig i sedan Rosell drog. City-fansen? Seriöst, skämmes ta mig fan. Visar bara sitt låga IQ-medeltal med det beteendet. Pinsamt och inget att ägna uppmärksamhet på.
Barcelona the cameroonians
2014-12-15 22:31
@Barcadinho.:

Eusebio har matchat många olika spelare på det offensiva mittfältet och i mina ögon är Halilovic den som har förmågan att göra sin gubbe och skapa 2 mot 1 situationer samt bidra med kreativitet i allmänhet.
Då ska man ha i åtanke att han konkurrerar med spelare (Bicho, Cámara, Babunski) som är 2-3 år äldre och som har erfarenhet från Segundan sedan tidigare.

Tyvärr har B-laget precis som A-laget problem med spelidén, och det är tydligt att Alen ff har en del att jobba på anpassningsmässigt. Han är van vid en roll som nummer 10, nu ska han jobba mycket i defensiven eftersom mycket av uppspelen går via kanterna och i sin tur leder till boltapp.
Barcelona koeman92
2014-12-15 22:25
@Barcadinho.:

Det är engelska City fans.. vi snackar om fjortisarna i Sverige och Shitty forumet som började följa fotboll den dag då Mansour köpte City och pumpade in sina miljarder
2014-12-15 22:25
Gio Style

Nu skriver SPort inte så utförligt om varje punkt, men med tanke på att man angående Laporta mer eller mindre kräver hans återkomst så är väl det ett tydligt budskap vad man tycker om den nuvarande presidenten och ledningen.

Dessutom kritisrerar man ju agerandet på transfermarknaden vilket indirekt får sägas vara ett lika tydligt finger i ögat på både ledning, sportchef och tränare.
Barcelona Barcadinho.
2014-12-15 22:24
Gabriel - det är otroligt jäkla svårt att ta sig in i truppen i City (fråga Guidetti).
Så nån (lite) respekt bör klubben få.

(godnatt)
Barcelona Barcadinho.
2014-12-15 22:17
Varför bara negativ om city-fansen.
Jag var på matchen förra året, tyckte att city-fansen drog en skön stämning kvällen innan på La Rambla och ett par tim innan matchen hamnade vi med fyra city-supportar på samma matställe. Vi snackade Yaya (de älskar honom) och drog lite saftiga skoj mot United. Visst, mycket öl, men lagom vulgära.
Det är engelsmän grabbar, de dricker.
Barcelona Gio Style
2014-12-15 22:15
@the cameroonians:

Ingen motorsåg mot ledningen? De har Sport i sin ficka.
Barcelona Barcadinho.
2014-12-15 22:12
Ser du en ovanligt stor potential i honom, sticker han ut mycket jämfört med de andra i b-laget eller är han ungefär en i mängden?
Barcelona Gabriel
2014-12-15 22:10
Manchester City är som den eviga sidechicken som aldrig klarar av att bli the mainchick för att hon inte är tillräckligt bra, fin, attraktiv eller vad det nu än kan vara. Om en spelare har intressen och erbjudanden från klubbar som oss, Madrid, United, Chelsea, Bayern etc så väljer den spelare någon av de här klubbarna. Lilla City? Det är alternativet man väljer när man inte kan få något bättre. Ett duger i krig knull... oj jag menar klubb.
2014-12-15 22:07
@Barcadinho.:

Jag tror att det handlar om att spelare som Rafinha och S. Roberto ff går före och behöver speltid även dem. Det finns helt enkelt inte plats för honom nu, även om han garanterat inte gjort bort sig.

Dessutom tror jag även att LE vill visa respekt för motståndarna och inte spela ett helt B-betonat lag.
2014-12-15 22:02
Sport publicerar idag en artikel med med de 7 faktorer som tidningens läsare anser gör Barcelona till ett sämre lag idag än tidigare;

1. Ingen tydlig spelstil

2. Mätta spelare

3. Bristande sportslig planering när det gäller spelarköp

4. Lucho är inte rätt tränare

5. Saknaden av Laporta, eller snarare bristande ledning.

6. Defensiven saknar styrka

7. Anfallarnas oförmåga att göra mål, framför allt på bortaplan

Ja, det är väl bara att CO-signa.
Det finns mycket som kan och måste bli bättre och vissa saker är mer akuta än andra.
Barcelona Gabriel
2014-12-15 22:02
Lägg ingen större vikt på vad City fansen har att säga. Vad förväntar ni er egentligen? Kom igen. Vi är FC Barcelona, en av världens största och mest framgångsrika klubbar, få klubbar kan matcha våran storhet i framgång och historia. Real Madrid, Milan, Bayern München, Juventus, Liverpool och United är väl de enda som kan klassa sig i samma kategori som oss sett till det. Men lilla smågängs-city, vad har dem egentligen att komma med förutom deras oljepengar? Deras fans är medvetna om deras brist på historik och dragningskraft. Inte en enda spelare går ut och säger i intervjuer: "min dröm är att spela för Manchester City", och dem kommer aldrig heller att bli den klubben som får den kraften inom europeisk elitfotboll. Vi är inte bara 1 nummer större än dem, vi är 10 gånger större. Hur många av de bästa fotbollsspelarna visste ens vilka Manchester City var innan de fick deras shejk och började pumpa in pengar? Man trodde det bara fanns ett lag i Manchester, och för många fotbollspelare existerar det fortfarande bara 1 lag i den staden, trots Citys alla pengar. Så jag frågar er en gång till? Vad förväntar ni er egentligen från deras fans som började hålla på klubben 2011 och senare? Dem är innerst inne fullt medvetna om att de åkte ut fair and square förra säsongen. Hade det inte varit för domarna som de klandrar för deras uttåg ur turneringen så hade dem förlorat med ännu större siffror än bara 4-1 och det vet dem om, det är bara att kolla på highligtsen och alla felaktiga offsideavblåsningar vi råkade ut för. Men jag säger det igen, pay it no mind. Jag tar dem inte ens seriöst, och ni borde inte heller göra det för jag lovar er att varken Madrid fans, Bayern fans, United fans eller vad det än kan vara tar lilla City med deras legoknektar till spelare på allvar. Och sist men inte minst, fråga er själva det här: - Tror ni någon av deras spelare efter karriären kommer att säga "höjdpunkten av min karriär var när jag fick spela för City"... Haha näe, knappast. Kanske sånna som Milner då. Agüero, Silva, Yaya? Noway José!
Barcelona Baha - Pep G
2014-12-15 22:00
The probability for @FCBarcelona to get City
Barcelona Barcadinho.
2014-12-15 21:57
@the cameroonians:

Varför får inte Halilovic chansen ?
Den enda förklaring som jag har fått höra/läsa är att man inte vill påskynda hans utveckling Han är ung och kommit till ett nytt land.
Men har du/ni en annan förklaring? Jag frågar dig/er som följer b-laget noga.
Ronaldinho Gaucho
2014-12-15 21:41
City-supportrar aka plastsupportrar. Ingen visste ens vilka de var förrän 5-6 år tillbaka när pengar pumpades in.

Vill gärna se de påstådda svanhoppen, filmningarna och domarmisstagen.
Barcelona KiNg-PuYi
2014-12-15 21:22
Sånna snorungar som är skribenter i man city. Som gör hemsidan svenskafans till ett pinsamt skämt.... Att dom ens får skriva sånt skit får mig att må illa
Barcelona AndreD.
2014-12-15 20:55
@FCBarcelona4ever:

Kvartsfinaler lottas efter åttondelarna och semifinalerna lottas efter kvartsfinalerna. God morgon på dig.
Barcelona FCBarcelona4ever
2014-12-15 20:34
Är slutspels trädet redan klart i CL eller kommer det lottas igen efter åttondelen?
Barcelona Barcelonismo*
2014-12-15 20:25
Någon som vet vad det är för liten P-12a som sitter och skriver i City-redaktionen? Ställer SF inga krav på skribenterna i redaktionen eller kan alla överviktiga chipsätande wowspelare som fortfarande sitter i morsans vind i sin ensamhet också bli skribenter här på SF ? Trodde SF var en någorlunda seriös hemsida där man åtminstonde ställer lite krav på hemsidans skribenter..... ooh boy was i wrong
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-12-15 20:23
Looking forward to playing in the next round of the UEFA Champions League. It'll be really nice to face my friend Sergio Aguero as I always beat him at FIFA, but let's see what happens on the pitch.''

Messi på facebook, skön kommentar ;)
Barcelona enkos
2014-12-15 20:22
att påstå att ligan är över efter 15 omgångar är fel, ligan kommer inte att avgöra förrän sista omgångarna... bara 4 p efter när det är 69 p att spela för och Barca redan spelat bortamatch mot både Real och Valencia och Real inte haft ett enda toppmatch borta ... för mig är Barca fortfarande favoriter...
men jag menar att en bortamatch mot ett skit lag som Getafe inför 1000 åskådare och på en åker är inte som att möta City CL ..
Barcelona Barc6
2014-12-15 20:06
Enkos. På vilket sätt är de skrattretande? Båda matcherna är lika viktiga att vinna? Tack vare förlusten mot Getafe kan ligan redan vara över.. Sen att Barca spelar bra mot bra motstånd? Eller? Nej de tkr ja inte allt beror väl på formen ett lag är i.. Och i den formen Barca visar sig vara i just nu känns city ganska svår.
Barcelona Baha - Pep G
2014-12-15 20:05
Kan ni förstå vikten om city slåe ut oss i åttondelen? Zubis värvningar, Barto som inte är legitim som president, Enriques taktik och brist på spelidé. Dessutom förlora El Clasico på hemmaplan och inte ens vinna CDR och att vi får en transferförbud. Då mina herrar är den här inkompetenta ledningens tid räknad.
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-12-15 20:03
Dagen bästa!

Man city har totalt gjort 43 mål i CL.

Messi har gjort 75!!!

HAHAHAHHA
Annons: