/spanien/barcelona/forum/353.aspx/spanien/barcelona/forum/353.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Iniesta.70
2017-07-01 11:03
@Andresito:
Visst, jag är INTE nåt fan av Sokos åsikter eller överens om hans vision för Barca. Men. Jag skulle aldrig sjunka så lågt att håna nån för hens stavfel. Lågt. Men med 19 tumavtryck ( so far..) så verkar det vara vad "folk" vill läsa härinne. "Mer än en klubb"?
Barcelona Iniesta.70
2017-07-01 10:48
Barcelona Ribohn Fan
2017-07-01 09:57
Deulofeu i Barca eller inte. Han har ju spetskompetensen i sin snabbhets och är alltid ett hot mot en backlinje. Han har mognat i Everton och helst i Milan där han har fått mycket speltid. Han har fortfarande lite för mycket misstag i passningsspelet. Han har gjort sig förtjänt för en chans i Barca. Det som jag ser som ett jätte minus är att han är högerfotad. För mig ska han alltid spela på vänsterkanten och där spelar ju Neymar 90% av matcherna. Det är en vänsterfotad ytter vi behöver på högerkanten, för att vi ska få ett riktigt hot. Så jag ställer mig frågande om det är rätt för honom själv att komma till Barca. Han bevörer speltid.
Barcelona Ribohn Fan
2017-07-01 09:47
Tråkigt att denna spanska årskull inte fick med sig en enda titel under alla ungdomsåren. Med ett sådant talangfullt lag, men U21 året klart det bästa dem har gjort. Tycker att Celades har en allt för mycket Real inriktad taktik. Inte ta några risker, täcka ytor, vänta in motståndarnas misstag och kontra slå.
Innebär att dem inte släpper till så mycket chanser, men skapar för lite, med så många offensivt bra spelare.
Tycker också llorente och Saul(båda mycket bra fotbollsspelare) är för lika.
Hade varit bättre med Asensio och Ceballos central och haft ett hot till på högerkant igenom Inka Williams och flyttat Deulofeu till vänsterkant(han spelar på felkant i landslaget.
Detta hade enligt mig gett mer tyngd framåt.
Barcelona Soko
2017-07-01 09:40
@neymar JR || Cillessen #1:

Jupp det är roligt att komma till Camp Nou och torska mot Blomqvist och co.. Publiken bryr sig inte...
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-07-01 09:38
jupp det viktiga är att göra mål under en välgörenhet match... :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Soko
2017-07-01 09:24
@ElRaval:

Jag såg den. Ronaldinho var på spelhumör och delade på finter. Men när man inte gör mål eller bidrar till mål så ..
Kluivert var katastrof..
Barcelona Soko
2017-07-01 09:21
@Andresito:

RIP Tiki-Taka.
Barcelona Barclasico
2017-07-01 06:33
Deulofeu: "It's already decided. This year I will stay at Barça for sure. I am ambitious and I want to play with the best." #fcblive

Deulo blir Barca spelare nästa säsong, han blir inte såld. Sluta klaga, Ge han en chans en säsong. Han kommer explodera!
Barcelona Thierry Henry
2017-07-01 02:49
@Lion24:

Jag har sett Delofeu flertalet gånger i Milan föregående säsong. Inget av det du säger stämmer. Han har varit helt fantastisk i Milan och i flertalet matcher bar han Milans anfall helt på egen hand under våren
Barcelona Andresito
2017-07-01 01:35
[QUOTE=Soko]Tysk maskineri slog spanska prymadonor. [/QUOTE] RIP svenska språket.
Barcelona Davids3
2017-07-01 01:18
Har ni sett Masherano med skägg? Som en riktig mafioso. Och vissa vill att vi ska sälja honom...
Barcelona ElRaval
2017-07-01 00:43
Såg någon uppvisningsmatchen mot United? Såg bara highlights med Ronaldinho. herregud vad underbart och sorligt på samma gång det var att se honom i vår tröja.
Barcelona Meneysuarez91011
2017-06-30 23:29
Lite konstigt att en spelare som Asensio som man målat upp som världens talang i detta u21 inte kunde vara synlig alls i en final. Såg en bra långboll till Deufo, annars tycker jag bara det kändes som att han sökte sig bakåt, pass pass pass till backarna. Redan inför andra halvlek skulle Asensio byta ut mot D suarez och Sandro mot Williams. Måste nog säga att det var en tränarduell idag som avgjorde lite.
Barcelona Reymar
2017-06-30 23:21
@Lion24:

Blir nog roligt att se MSNs reaktioner när han skjuter bort ett lovande anfall eller när han drar iväg på en soloräd som slutar med inspark.
Barcelona Rambla~
2017-06-30 22:52
Svag insats av Spanien. Vad sysslade de med i första halvlek? Celades ställde ut bussen och hoppades på omställningar, känns ju verkligen inte som ett spanskt sätt och spela. Spaniens fulla potential är klasser högre än detta Tyskland men det hjälper ju inte när de har en tränare som inte kan läsa av motståndaren rent taktiskt. Då blir ett kollektivt starkt Tyskland svåra att bryta ner. Nästan fiasko att inte vinna denna match. Barca säljer Tello för kaffepengar. De ville ha minst 10m men klarar inte ens av att håva in hälften av den summan. Betis prutatade och det verkar inte ha behövts några vidare jobbiga eller låsta förhandlingar för Betis vad det verkar. Lite skillnad när Barca är den köpande klubben. Allt är precis som vanligt, den här klubben kan inte det här med transfers inom fotbollen. Samtidigt är de beredda att slänga iväg 25m för en Paulinho som varvat ner i Kina och vad det ryktas om minst 40m för Bellerin. Det ser lovande ut inför framtiden, verkligen.
Barcelona Soko
2017-06-30 22:31
Tysk maskineri slog spanska prymadonor.
Barcelona Fcb88
2017-06-30 22:25
@Blaugrana91:
Folk härinne klagar bara för att klaga verkar de som.. kan nästan slå vad om att ifall vi lyckas värva Veratti så kommer de hittas saker att klagas om, även där..
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-06-30 22:20
Ja deulofeu har varit bra!
2017-06-30 22:16
Tycker Deulo varit Spaniens bästa i andra halvlek faktiskt, tar verkligen tag i saker och ting. Lite dåliga hörnor dock.
Barcelona ElRaval
2017-06-30 22:16
in med Denis nu då!
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-06-30 22:13
Asensio är helt otrolig. Den bollen till Deulofeu som var offside.
Barcelona Corazon
2017-06-30 22:08
Saul är grym lugn och mogen i sitt spel, skott, teknik bra boll behandling. Honom ser jag gärna i Barca i framtiden.
Barcelona DM1982
2017-06-30 21:53
[QUOTE=Blaugrana91]Håller med, men som alltid här finns inget som kallas tålamod... Man gnäller för att vi inte satsar på egna produkter när man sedan väljer att göra det är det också fel. [/QUOTE] Fast han har fått chanser men inte tagit dem. Mycket handlar också om hand dåliga attityd och inställning till det defensiva arbetet. Nu är han i laget och och jag hoppas på det bästa men jag är inte särskilt glad över att han kommer tillbaka.
Barcelona Blaugrana91
2017-06-30 21:49
[QUOTE=Fcb88]Kan vi inte alla ge Deulo en chans innan vi dömmer utom honom helt? [/QUOTE] Håller med, men som alltid här finns inget som kallas tålamod... Man gnäller för att vi inte satsar på egna produkter när man sedan väljer att göra det är det också fel.
Barcelona Lion24
2017-06-30 21:37
Måste vara extremt jobbigt att spela med en spelare (Delo) som nästan alltid gör fel eller alltid stannar upp bollen när bollen 'jobbar'. Messi och Delo går inte ihop, den ena är perfektionist medan den andra är motsatsen, vilket ord det nu finns till det.

Tycker också Tyskland gör en fantastisk smart halvlek. Det bästa sättet att spela mot ett possesion inriktad lag är att ta bollen ifrån dom. På det sättet skapar man frustration när possesion laget inte kan spela det spel dom fokuserar mest på.
Barcelona Fcb88
2017-06-30 21:37
Kan vi inte alla ge Deulo en chans innan vi dömmer utom honom helt?
Barcelona gozo1
2017-06-30 21:25
Gillar verkligen mayers rörelse i tyska U21 påminner väldigt mycket om xavi
Barcelona DM1982
2017-06-30 21:19
Ouch! Spanish tv LaSexta finding old tweets from Dani Ceballos against Barcelona, Bilbao, Real Madrid...and he was Atletico hard fan https://t.co/WgLDCL6y3u Ett tips från coachen till alla unga talanger; var jäkligt försiktiga med Twitter, Facebook, Snapchat och alla andra sociala medier. Internet glömmer inte.
2017-06-30 21:05
Känns som att Spaniens ömma punkt idag är Llorente, känns helt vilsen på mitten
Annons: