/spanien/barcelona/forum/3514.aspx/spanien/barcelona/forum/3514.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElRaval
2014-12-16 22:24
Håller med.. Varför i helvete spelar inte Suarez en match som denna? Gillar Luchos jacka för övrigt.
Barcelona Barieta
2014-12-16 22:23
Vansinnigt av Enrique att inte starta med Suarez, tänkt vad hns självförtroende hade lyft om han fått göra några mål idag..
Barcelona LeoMessi
2014-12-16 22:22
Varför slår inte iniesta såna bollar oftare?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2014-12-16 22:22
@M Shadows:

De har använt sig av copyright-skyddat material och det är, håll i dig nu, giffar från spanska ligan. (jag antar att du vet vad giffar är men annars så är det korta klipp från matcher).

Munirs inlägg var delikat.
M.Laudrup
2014-12-16 22:21
Barcelona M Shadows
2014-12-16 22:18
@DM1982:

Oj, bannade? På vilka grunder då?
Barcelona LeoMessi
2014-12-16 22:18
Man ska inte förvänta sig för mycket av montoya. Har han ens spelat den här säsongen?
Barcelona Mesuareymar
2014-12-16 22:17
Munir vilet inspel!
Vilken rush av bartra också haah.
Barcelona LeoMessi
Så där kontrar man!
Barcelona Andresito
koeman92

Ja jo, jag försöker inte försvara City-fansen. Men det är lite tråkigt att behöva läsa massa pajkastning. Pajkastning som var exakt likadan förra året, och det är alltid massa självklara saker som sägs. "Citys fans började heja på dem 2011", "City har ingen historia", "De gnäller över att domaren är vår tolfte spelare" ...

Låt de klaga på vad de vill, men som jag sa innan: om det nu sägs så mycket skit där inne så behöver man inte ta det till Barcaforumet. Det ser ut som en sandlåda här också då.

Härlig assist av Munir förövrigt.
Ronaldinho Gaucho
2014-12-16 22:16
Montoya ger mig kväljningar. Usla inlägg och karaktärslös inställning som vanligt.
Barcelona DM1982
2014-12-16 22:14
@M Shadows:

De har blivit bannade från Twitter.
Barcelona M Shadows
2014-12-16 22:11
Kollade på Twitter strax innan matchen för jag ville se en startelva. Brukar alltid räkna med Barcastuff men jag blev helt paff när jag såg att det inte fanns ett endaste inlägg från de. Någon som vet varför de lagt ner? Det kom så plötsligt. Barcastuff var ju riktigt bra, vart ska jag nu läsa allt Barca-relaterat på ett och samma ställe?

Hoppas på lite fina mål för nå vidare skönspel blir det nog inte.
Barcelona Neymar11
2014-12-16 22:10
Såg ni inlägget från Roberto :O Roberto som högerback??????!!
Barcelona koeman92
2014-12-16 22:10
Andresito

Nu gillar jag inte så mycket åt behöva spy galla hela tiden, men där måste jag tyvärr säga att Barcelonistas har rätt i allt han säger om de som vistas i City forumet, och lite till. Där uppmuntras dessvärre p12 beteende och när man går in dit och läser blir man bara så mörkrädd för mänskligheten. Bara det gör att det ska bli jävligt skönt att slå ut de igen. Alltid lika skönt när anglofiler får i sig av spanskan lag, för att sen påstå att CL inte ens är hälften så viktigt som deras träbensliga och att vi aldrig hade klarat av detta i en kall och blöt kväll mot Stoke, ett lag som inte ens når upp till knäna på låg som Elche och Getafe (ja, jag är fullständigt seriös).

Vill inte vara den som siar framtiden, men jag kan redan lova att inget PL lag i CL kommer att klara sig längre än max kvartsfinal (om ens det) förutom möjligtvist Chelsea, och inte ens de lär heller lyckas hålla ut särskilt länge med den Coca Cola League 2 fotboll de spelar.
Barcelona KiNg-PuYi
2014-12-16 22:07
Vill Ba se LE i ögonen o fråga honom. Vad ser du i munir men inte i sandro. O förklara gärna
Barcelona Neymar11
2014-12-16 22:05
Ska munir spela striker så får han fan hitta till gymmet. Han är för jävla klen i kroppen!!!
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2014-12-16 22:04
Btw, får jag se denna uppställning någon dag då blir jag glad;

TerStegen

Alves Bartra Mathieu Alba

Samper Marscherano

Messi Iniesta Neymar
Suarez

På de sätt hade mathieu kunnat hänka alba lite för att göra vår vänstersida dödlig, marscherano droppar ner och samper får lite bollrörande så han kan leverera uppåt(gillar honom STARKT på detta), de 4 framåt behöver väl inte introduceras något direkt, ja jag föredrar också vårt 4-3-3 men hade tyckt att detta var en fantastisk uppställning att få se!
Barcelona Andresito
2014-12-16 21:56
@Barcelonistas:

Gör en City-profil och gå dit och diskutera istället. Det är bara du som ältar massa skit som de säger. Om det är så låg nivå där inne som du säger så behöver du inte dra med dig skiten hit.

Tack
Barcelona Krabban94
2014-12-16 21:56
Hyfsad stream
Barcelona Barcelonistas
2014-12-16 21:55
LeoMessi - ett ännu bättre exempel haha.
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2014-12-16 21:54
Finns det någon som har stream? trodde jag kunde se med mitt csports men tydligen icke..
Barcelona A good coach is everything!
2014-12-16 21:45
Montoya ???? Damn den där LE som sagt säger en sak men menar en annan.. Komigen Montoya visa den där amatören till tränare att han har feeel..
Barcelona LeoMessi
2014-12-16 21:41
Barcelonistas Haha det är en komplimang att säga dom är på samma nivå som o'reilly! Sean hannity är den man ska jämföra dom med :)
Barcelona Krabban94
2014-12-16 21:40
@Andresito:

Problemet är att Lucho inte har nån "orsak" att bänka Bravo, man kan inte skylla på Bravo då vi tappat poäng. Bravo har ännu inte gjort några misstag, så har svårt att se honom bänkas. Skulle även ha svårt att bänka honom om jag vore tränare då han inte klåpat än..
Barcelona the cameroonians
2014-12-16 21:40
@Barcelonistas:

I och med att Lord Douglas också börjar på bänken kommer det bli en lugn dag för målvakten, då är det bättre att värma bänk än att stå o frysa i vinternatten.
Barcelona Barcelonistas
2014-12-16 21:38
Varenda skitunge inne i Shitty forumet har sett Barcelona på plats. Förstår dom, på camp nou får man se riktig fotboll, man får se spelare som Messi,Iniesta osv. Lite komiskt ändå att många av dom varit på plats haha! Cityööö? Ett ihop köpt lag som har problem med att gå vidare från gruppspelet varje säsong. Hela shittys supporter skala är en stor sekt, dessa individer har lägre IQ än världens hardcore religösa personer som Bill o reilly.
Barcelona Barca Barca
2014-12-16 21:37
@Liunil Masse:

Paco var en av dom alternativen som tränare för oss. Det var Luis Enrique, Paco och så Zubis bästa kompis, Valvrede från Bilbao. Paco föredrog jag, då han är modig tränare med mycket passion, en offensivt lagd Simeone. Den tränaren om vann bollinnehavet mot oss :)
Barcelona papillon
2014-12-16 21:31
Ok för man läser på flera ställen att Reus är på väg till real, inget om Barca
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Andresito
2014-12-16 21:30
Det är nog dags för Lucho att börja rotera in MAtS i ligan. Några pissmatcher i cupen då och då är ingen tillräcklig förberedelse för City i CL.
Annons: