/spanien/barcelona/forum/3483.aspx/spanien/barcelona/forum/3483.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2015-01-04 19:53
Hahaha vad är det för jävla elva?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona el Flaco
2015-01-04 19:52
Rambla/

Läste artikeln som du länkade till igår om alla ungdomstränare som har lämnat klubben sedan Rosell tog över och det var skrämmande att gå igenom alla namnen. Någon som Óscar García hade varit klockren för B-laget och veteraner som Quique Costas, Albert Benaiges och Albert Puig kommer saknas i talangutvecklingen.

Man undrar så klart varför alla dessa har gett sig av och varför klubben inte har visat något intresse att behålla de. Rosell verkade bestämd på att förstöra allt som var bra med Barça när han tillträdde. Och jag håller med Martí Perarnau i sin slutkläm att saknaden av duktiga ungdomstränare som i sin tur ska ansvara för utvecklingen av våra talanger kan komma att skada klubben mer i längden än ett 0-7 förlust.
Barcelona Amo.38
2015-01-04 19:51
Allt annat än 3 poäng idag är inte acceptabelt. Jag hoppas verkligen LE lyckas gjuta mod i våra spelare ikväll, känns på förhand som en tuff uppgift även fast vi har det bättre laget på papper!
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2015-01-04 19:46
Visst att Real tappar poäng men det har ingen betydelse om inte vi får ihop vårt eget lagbygge...Otroligt viktig match ikväll.
Barcelona enkos
2015-01-04 19:39
Real bladet är i chock.... behövde en timme att lägga upp artikeln... o penaldo journalister börjar med att skriva att Penaldo gjorde som han brukar göra, göra mål men inte ett ord om att även denna gång kom målet från straffpunkten
Barcelona Liunil Masse
2015-01-04 19:34
@infosmessi: Ronaldo completed 13 passes vs Valencia and touched the ball 6 times during the second half.. Ballon d'or worthy my ass. Jag känner för att slita av mitt hår när folk säger att Penaldo är komplett elr bäst i världen.
Barcelona Deli.Z
2015-01-04 19:26
Fyfan vilken spelare otamendi är, synd att Barca inte köpte han..
Barcelona Zyzz
2015-01-04 19:23
Det är ett MÅSTE att vinna ikväll. Gör vi inte det så kommer vi aldrig att vinna ligan. Det gäller att ta chansen när man får den!
Barcelona DM1982
2015-01-04 19:19
Är inte det här tändvätska för grabbarna att kriga till sig tre pinnar ikväll så kommer de aldrig att fixa ligan.
Barcelona Blaugrana91
2015-01-04 19:17
Välkommen till verkligheten Real, man har haft superenkelt schema hela hösten och fått fruktansvärt mycket fördelar i form av straffar, nu får man möta lite tufft motstånd och vad händer? Jo förlust. Real kommer tappa mer poäng, man har ett tufft schema framöver. Vi måste ta den här chansen.
Barcelona Rambla~
2015-01-04 19:16
Vem är det som rattar Valencia nu? Är gamle spelaren Rufete fortfarande sportchef? Det är skillnad på lagbygge i Valenica och Atlético som har Caminero. Vi får dras med en oduglig Zubizarreta. Gabriel Ja men självklart måste det vara genomtänkt. Jag menar inte att hela truppen ska bytas ut precis. Dessutom ska spelare som Xavi och tex Alves då helst vara kvar någon säsong till. De behöver dock inte vara självskrivna i startelvan utan de ska först och främst vara kvar tack vare sin rutin.
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-04 19:11
@Gabriel:

Inte bara enkla matcher, utan också vunna matcher mot bra motstånd som sub.
Barcelona Gabriel
2015-01-04 19:06
Rambla Rafinha tror jag visserligen väldigt mycket på redan och jag hade inte haft något emot att även spela honom från start i lite svårare matcher.
Barcelona Gabriel
2015-01-04 19:04
Rambla Ja, jag förstår dig till en viss del men jag är samtidigt fortfarande utav åsikten att endast de som är redo ska spelas in i a-laget. Sånna spelare är enligt mig Adama, Rafinha och kanske även Samper. Men då gäller det också att välja sina stunder och matcher som man gör detta. Exempelvis på förhand "enkla" hemma matcher är alltid ett bra koncept att försöka spela in dessa spelare i laget.
Barcelona Liunil Masse
The cameroonians Ja tar vi inte den här chansen vi får nu att komma ikapp så vet i fan om vi förtjänar någon jävla ligatitel.
Barcelona LeoMessi
Nu har vi ett ypperligt tillfälle att knappa in på real, givetvis så kommer vi att torska poäng idag :)
Barcelona enkos
2015-01-04 19:03
No penalty no party. ..det är för f..n skam att denna spelaren enbart lever på straffar för utan dessa är han lika blek som hans tröja. .. att sen folk stirrar sig blint på statistiken är en gåta
Barcelona Diar Shekha
2015-01-04 19:03
Zubi signs Mathieu from Valencia, they use that money to buy Otamendi, who scores against Real Madrid.

Zubi knew all along.

#GENIUS
Barcelona enkos
2015-01-04 19:01
Vad har jag sagt? Real har haft mycket lätt spelschema hittills o inte möt ett enda bra lag borta... Första tuffa o det blev torsk direkt... det kommer mera
Barcelona the cameroonians
2015-01-04 18:59
Kommer hem från gymmet och ser att Ronaldo gjort mål på straff.
Allt är sig likt även 2015...

Kan man hoppas att vi tar till vara på Valencias prestation ikväll och tätar till tabellen?
Barcelona Andresito
2015-01-04 18:57
Vem är det som kommer få guldbollen? Är det Cristiano Ronaldo eller Ronaldo (P)? Antar att P står för Perez, som ligger bakom straffarna. Cristiano syns varken på livescore eller på plan utan det där P'et.
Barcelona Peshmerge
2015-01-04 18:55
Vilka spelare Valencia har fått fram nu när dom verkligen visade upp sig mot just Real idag. Jag hoppas Chelsea, Shity, Uniteds LVG & framför allt Arsene wenger inte såg matchen. Hoppas Valencia växer som Atl madrid & lyckas med CL spel om 1-2 år & slås om ligatiteln. VAMOOOS! vilken skön känsla att marängerna fick stryk. Oh yes!
Barcelona Barcelonistas
2015-01-04 18:54
Milan matchen och nu Valencia. Faktum är att Real inte är bättre än så här. Man har haft luft hela hösten och presterat en fotboll som man egentligen inte är kapabla till att göra. Gamlingen Carlo har fått laget att överpresterat. Och vore det inte för Luchos sära på benen taktik i clasicot så hade vi vunnit!
Barcelona BARCA-més que un club
2015-01-04 18:54
Så kallade världens bästa spelare va osynlig i 90+3 förutom straffen han fick som vanligt sen försvann han ur match bilden som alltid han gör penaldo.

härligt Valencia
Barcelona Rambla~
2015-01-04 18:52
Gabriel, förstår du varför jag vill påskynda vår generationsväxling denna säsong och kommande tack vare vår transferban? Ungdomlig entusiasm och canteranos som brinner för klubbmärket. Det är värt hur mycket som helst, speciellt för en klubb som är förbjudna att värva in spelare utifrån.
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2015-01-04 18:52
Två timmars paus till nästa match, det blir vilopaus ...
Barcelona Barcelonistas
2015-01-04 18:51
Att se Real Madrid förlora en match är skönare än att ha sex under kvällskvisten. Nu gäller det att vinna ikväll!
Barcelona J.Gamper
Hääärligt! Sjukt rättvist. Skulle de tappa poäng så skulle d vara just den här gången. Borde slutat 3-1. Men skön vinst för valencia! Tunga de är.

Nu hoppas man att Barca spelarna är extra taggade
Barcelona Messidinho_10
Måste säga att jag är mäktade imponerande utav Valencia. Så här bra har dem inte varit sen Mendietas och Barajas tid.
Barcelona jawwa
2015-01-04 18:50
Mäktig insats av Valencia
Annons: