/spanien/barcelona/forum/3481.aspx/spanien/barcelona/forum/3481.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2015-01-05 21:28
@1.70-ligan:

Nämen, vem skulle ens kunna komma på tanken? :P
Barcelona Rambla~
2015-01-05 21:27
@BARCA-més que un club:

Väx upp!
Barcelona Rambla~
2015-01-05 21:26
Messi följer Beyoncé på Instagram. Innebär det att han har ihop det med henne? Han har också följt Man City sen en tid tillbaka. Varför är han inte i City redan? Ni har inte tänkt på att han har vänner i bägge klubbarna?

Just det faktum att det är konstruerat så att alla ser när en person väljer att följa en känd persons konto på Instagram, eller i det här fallet en fotbollsklubbs, är ju anledningen till att någon (kanske Messi själv eller någon i hans entourage) gjort detta. Just för att "hela världen" ska reagera, journalister börja spekulera och människor på sådna här forum ska dra rövarhistorier. Alla verkar dessutom gå på det.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-01-05 21:25
BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS !!!!

Messi klar för Chelski dö LE OCH zubi och Bartomeu
Barcelona Barieta
2015-01-05 21:22
Någon mer som la märke till hur irriterad Neymar såg ut att vara med LE jämte sig precis innan han fick komma in igår?

LE har lyckats skapa oreda i truppen sick jävla pajas
Barcelona 1.70-ligan
2015-01-05 21:22
Ingen som har tänkt tanken att Messi kanske bara följer Chelsea för att hans vän Cesc spelar där? Han följer för övrigt även Man City där hans vän Aguero spelar.
Barcelona Rambla~
2015-01-05 21:19
Mycket läsvärt! Problemen är så klart inte bara ZubiZa.

Någonstans nere i Barcelona sitter pajasen Eusebio och bara väntar på att Lucho ska få gå. Haha, att han ens får vara kvar i detta kaos. Zubi borde ta honom med sig när han packar sitt skrivbord.
Barcelona Blaugrana91
2015-01-05 21:10
Barcelonas största fiende är Barcelona själva... Klubben förgör sig själv... Skönt att Zubi fått sparken, dessvärre försent. Messi till Chelsea? Dem har inte råd, om Messi själv vill lämna krävs ett bud på över 1 Miljard, i annat fall är det hans utköpsklausul på 2 Miljarder som gäller... Chelsea lär behöva sälja av hela laget samt deras arena för att ha råd...
Postat via SvenskaFans-appen
RedemptionMn
2015-01-05 21:09
Hmmm...saker som händer i vår klubb. Jag tror att Messi försvinner om det inte blir nyval i år.
RedemptionMn
2015-01-05 21:08
Por que?
Barcelona zigazaga
2015-01-05 21:05
Mitt i allt detta kaos så tycker jag synd om Messi's mobiltelefon. Den blir överbombad just nu.
Barcelona Neymars
2015-01-05 21:02
Antonella har inget Twitter konto..
Barcelona Barcelonistas
2015-01-05 21:01
Nått är det att han väljer att följa Chelsea mitt i allt kaos. Vad det är kan man bara spekulera kring. 1 - han vill lämna Barcelona 2 - han vill vissa sitt missnöje, och fixa ett nyval. 3 - att ryktena kring hans beef med Lucho e sant, och han vill få bort han från klubben. 4 - någon har kontaktat honom och sagt till honom att lägga till Chelsea/ elr nått lag. Kanske Laporta? 5 - Messi är ett fan av Chelsea och väljer att följa dom.. Ska bli intressant och se hur det blir på onsdag. Jag hoppas det blir nyval och att vi kan börja om på nytt o få lite mer stabilitet kring klubben.
Barcelona Tchakap NJ11
2015-01-05 20:59
Antonela började nyss följa Chelsea på Twitter, Det kommer smälla en bomb om 24 timmar.. Ni har läst det här först
Barcelona Canaletes
2015-01-05 20:58
Meanwhile Bartomeu o Co in the office...
Barcelona fc__Barça
2015-01-05 20:57
Både Messi och hans flickvän följer Chelsea på sociala medier. Vissa ser detta som "han är klar för Chelsea". Men kom igen, om han nu hade blivit det hade dem självklart inte gått in och gjort det så här tydligt. Messi vill skicka ett budskap. Verkar som att han måste rädda FC Barcelona både på och utanför planen. Mot nyval i sommar och en ljusare framtid!
Barcelona 1.70-ligan
2015-01-05 20:52
Att Messi gillar Chelsa på Instagram betyder såklart inte att han ska gå dit - men just nu, mitt i den turbulens som pågår, är det väldigt olustigt.
Jag har precis bokat en resa till Barcelona i vår. Känns roligt men också lite vemodigt. Hur mår klubben i mitt hjärta egentligen?
Barcelona Vampíro
2015-01-05 20:52
Live bilder från FC Barcelona.
Barcelona Amo.38
2015-01-05 20:49
Låt oss leka med den hemska tanken att Mourinho får en Messi i sitt lagbygge. Han hade gjort Messi till överlägset bäst samtidigt som han hade krossat all tänkbart motstånd, fy fan! Alla topplag sitter och dreglar över Barcas situation som banditer i mörkret. Sen förstår jag Messi varför inte testa något nytt och återigen bevisa att han är störst? Lyckas han i PL så lär väl varenda kritiker hålla sin käft och hylla honom som den störste någonsin !!!
Barcelona Messi 4-ever
2015-01-05 20:46
Om ingen kapat hans konto så är det riktigt oroväckande.
Barcelona Barclasico
2015-01-05 20:43
@Barcelonistas:

Kunde inte skriva det bättre!
Nånting stort Kommer att hända när som.... Hoppas bara på nått positivt!
Barcelona koeman92
2015-01-05 20:37
@Nemesis 10:

Madness? This is BARÇA!!!!!!!
Barcelona Barcelonistas
2015-01-05 20:35
Precis att han väljer att följa Chelsea precis nu när Barto kickat Zubi , Puyol lämnat klubben, samt rykten om att Messi har en beef med Lucho kan inte vara en slump.
Barcelona A good coach is everything!
2015-01-05 20:32
Först och främst, ett ryckte ? Det är inte direkt nån tidning. Jag tror inte att Messi flyttar. Men att han följer Chelsea,men varför? Däremot skulle det kunna vara någon som driver lite med hans konto efter alla rabalder.. Men jag tar Messis instagram konto mer seeriöst än nå jävla rykte från en tidning!
Barcelona Barclasico
2015-01-05 20:30
Bentley king Äre sant?
Barcelona Barcelonistas
2015-01-05 20:28
Bentley king - gomorron
Barcelona Rambla~
2015-01-05 20:25
@kingrodrigues:

Jaha och? Innebär det han blir värvad av Chelsea bara för det?
Barcelona kingrodrigues
2015-01-05 20:23
Rambla Gå in o kolla vilka han följer då.
Barcelona Bentley King
2015-01-05 20:21
Jag vet inte om ni har läst det än men Zubi fick kicken idag
Barcelona Rambla~
2015-01-05 20:20
@A good coach is everything!:

Seriöst, tar du ett rykte på Instragram på allvar? Alltså, försök att tänka lite logiskt någon gång.
Annons: