/spanien/barcelona/forum/3478.aspx/spanien/barcelona/forum/3478.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2015-01-18 15:03
LALA Jo, men då spelade han i Barcelona och inte i stoke. Det brukar vara lättare att ha bättre poängsnitt i ett mycket bättre lag än i ett sämre, oftast iaf.
Postat via SvenskaFans-appen
LALAWELEATAKORA
2015-01-18 15:01
@Kebabtraume in der Mauerstadt:

Är väl tveksamt om han har blommat ut när han hade ett dubbelt så bra poängsnitt i La Liga.
Barcelona Chrisicito
2015-01-18 14:58
Folk som kommer in hit och låtsas vara Barca supportrar, använd er/din tid och energi till ngt bättre! Shake my head...
Barcelona Liunil Masse
2015-01-18 14:49
@barcastuff: Fabricio (Deportivo): "You always go out with the idea of winning. We need to be well-positioned, pass well, move well and have some luck." The Bus is ready :)
Barcelona KiNg-PuYi
2015-01-18 14:45
Barcelona KiNg-PuYi
2015-01-18 14:44
Maestro xavi

Osäkra människor som söker bekräftelse kallar jag det:) no life
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-18 14:30
@Junta Dimision:

Han är ju förmodligen den bästa försvararen i PSG, det är klart att han inte kommer att spela.
Barcelona Junta Dimision
2015-01-18 14:29
LeoMessi

Aurier spelar Afcon med Elfenbenskusten, dock har han inte fått så mycket speltid som jag trodde att han skulle få den här säsongen.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-18 14:27
MSN är ju helt klart bättre än BBC. Den potential som finns i MSN kan BBC bara drömma om.
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-18 14:25
@NeymarJ11:
Vi har lika bra statistik, på två mindre spelade matcher...
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-18 14:24
@MessiyoyO 10:

Jag tycker inte ett dug synd om Thiago Silva eller Marquinhos som hade chansen att gå till oss men valde istället att slänga karriären åt skogen.
Barcelona LeoMessi
2015-01-18 14:24
Hur går det aurier i PSG egentligen? Känns som att han är bänkad varje match.
Barcelona NeymarJ11
2015-01-18 14:23
BBC vs MSN 2015 Mål assist matcher straff Ronaldo 4-1- 5 (1) Bale 2-1- 5 (0) Benzema 0-1- 5 (0) Messi 2- 3- 3 (1) Neymar. 3- 0- 3 (0) Suarez 2- 2- 3 (0) Bra början på 2015 statistiskmässigt och spelmässigt behöver vi inte ens snacka om
Barcelona MessiyoyO 10
2015-01-18 14:21
PSG är ett tydligt exempel på att man inte kan värva hursomhelst. Med dem pengarna som man har lagt ut på spelarköp så borde dem vara topp 3 i världen. Dem är är i nuläget inte ens topp 3 i franska ligan. Det kallar jag för pinsamt.
Den som tror att man vinner allt bara för att man slänger ihop ett lag med många världsspelare är väldigt naiv.
Barcelona LeoMessi
2015-01-18 14:18
Maestro Xavi Det är just därför den där galan har tappat all jävla betydelse! Atletico vann ligan, dom vann båda mötena mot Madrid i ligan och enda anledningen till att han inte fick priset är för att han inte tränar en av världens största klubbar. En minst lika stor skandal är att David Luiz kom med i världselvan. Maken till överskattad mittback har jag inte sett. Mascherano är fan bättre som mittback.
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-18 14:15
@LeoMessi:

Skadal att Simeone inte vann "bästa tränaren".
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-18 14:13
HAHA wow PSG ligger under HEMMA mot Evian.
Barcelona LeoMessi
2015-01-18 14:11
Dom var sekunder från att förlora CL-finalen och det var inte något taktiskt offensivt drag som ledde till att real kvitterade den sista sekunden för att sedan vinna. Simeone har haft Carlo i ett jävla punggrepp.
Barcelona Gabriel
2015-01-18 14:10
Ronaldo är inte ens världens bästa målgörare, Messi är det också. Men Messi har droppats ner och har inte längre samma roll som innan och därmed blir det inte lika mycket mål heller från hans sida. Dessutom får Messi inte 15 straffar per säsong som Ronaldo får som hjälper honom att nå den målskörden. Messi hade nått ca 65 mål per säsong i Real Madrid med den domarhjälpen de får! Minst...
Barcelona [Carles Puyol 5]
2015-01-18 14:09
De finns en anledning till att Real värvade Ancelotti för er som inte fattar. Han har ett rakare spel och infallsrikt och Real hade inte vunnit UCL över 10 år sen när Carlo tar över på första året vinner han UCL. De säger hur bra tränare han är. Jag tror att han är anledningen till Ronaldos makalösa målskineri.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-18 14:07
Vrf kommer de massa folk från La Puta in hit?
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-18 14:06
@[Carles Puyol 5:

Du måste vara riktigt trängd i huvudet om du tror vi tycker att LE är bättre än Ancelotti. Det är klart att Ancelotti är mycket bättre, det gör det dock inte mindre pinsamt att ha ett lag som förlitar sig på att driva sin bästa spelare med 30% straffar som mål.
Barcelona LeoMessi
2015-01-18 14:06
[Carles Puyol 5] Jag tror inte det är många härinne som skulle säga att Lucho är en bättre tränare än Carlo. Fast det krävs inte mycket för att vara bättre än Lucho. Det enda Lucho har lyckats med denna säsong är att få spelarna att orka springa hela matchen och det ska han ha cred för. Lucho har långt kvar innan han kan betraktas som en av dom bästa tränarna i världen.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-18 14:03
Kufi - ooooo jo tro mig straffar är rena triss skrapningen. En otroligt stor mängd sv dom straffarna är dessutom felaktiga. Där domaren blåst försedda filmningar. Vi har haft otroligt många situationer som domarna friat.
Barcelona DM1982
[QUOTE=Kufi]Barcelonistas För att få straffar måste man spela mer med fast och komma in i straffområdet med fart allt oftare. Hur är det Ronaldos fel att LE gjort så att Barca spelar seg och stillastående fotboll som inte leder till några straffar? Straffar är inte ett lotteri dom kommer när ett lag spelar bra. Jag är helt säker på att vi kommer börja få fler straffar när spelet blir bättre. [/QUOTE] Är du på riktigt? Snälla säg att du skämtar. Real får många straffar av en viss anledning.
Barcelona Neymessi
Kufi Visst är det inte en självklarhet att göra tap-ins men tillskillnad från många andra spelare spelar Ronaldo i ett av världens bästa lag,han är stjärnan, medspelarna skapar chanser åt honom osv. Visst är Messi också stjärnan men han är den som skapar chanserna i vårt lag också! Även om det inte alltid syns som assist. När Ronaldo inte gör mål gnälls det alltid på Puertan( med all rätt). Då är Ronaldo usel 1 mot 1, överskattad teknisk, belastning osv. Sen när han gör mål är det givetvis glömt och han är världens bästa igen!
Barcelona [Carles Puyol 5]
Handen på hjärtat alla här inne... Vem är bättre som tränare, LE eller Ancelotti? Jag vill inte välja Ancelotti men har inget val. Le är för dålig för att styra ett lag som Barca. Det var därför han fick kicken av Roma för han kunde hantera dem stora spelarna.
Barcelona LeoMessi
2015-01-18 14:02
Kufi Vi har blivit blåsta på väldigt många straffar och det är något du verkar ha missat. Samtidigt så har real fått straffar dom ska ha och ett par straffar dom definitivt inte ska ha. Det är skillnaden, du kan inte påstå att vi inte skulle ha haft åtminstone några straffar denna säsongen. Oavsett om vi har spelat stillastående eller inte.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2015-01-18 14:00
Eloge till Ronaldo för att han är en så fantastisk målmaskin och det kan tyvärr ingen ta ifrån honom. Det är faktiskt galet hur bra han är på just den aspekten, men för mig är Messi som helhet bäst utav dem och för mig tidernas bästa spelare. Leo är överlägset världens bästa fotbollsspelare och Cristiano världens överslägset bästa målgörare. End of story.
Barcelona Kufi
2015-01-18 14:00
Barcelonistas För att få straffar måste man spela mer med fast och komma in i straffområdet med fart allt oftare. Hur är det Ronaldos fel att LE gjort så att Barca spelar seg och stillastående fotboll som inte leder till några straffar? Straffar är inte ett lotteri dom kommer när ett lag spelar bra. Jag är helt säker på att vi kommer börja få fler straffar när spelet blir bättre.
Annons: