/spanien/barcelona/forum/3473.aspx/spanien/barcelona/forum/3473.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2015-01-05 20:35
Precis att han väljer att följa Chelsea precis nu när Barto kickat Zubi , Puyol lämnat klubben, samt rykten om att Messi har en beef med Lucho kan inte vara en slump.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona A good coach is everything!
2015-01-05 20:32
Först och främst, ett ryckte ? Det är inte direkt nån tidning. Jag tror inte att Messi flyttar. Men att han följer Chelsea,men varför? Däremot skulle det kunna vara någon som driver lite med hans konto efter alla rabalder.. Men jag tar Messis instagram konto mer seeriöst än nå jävla rykte från en tidning!
Barcelona Barclasico
2015-01-05 20:30
Bentley king Äre sant?
Barcelona Barcelonistas
2015-01-05 20:28
Bentley king - gomorron
Barcelona Rambla~
2015-01-05 20:25
@kingrodrigues:

Jaha och? Innebär det han blir värvad av Chelsea bara för det?
Barcelona kingrodrigues
2015-01-05 20:23
Rambla Gå in o kolla vilka han följer då.
Barcelona Bentley King
2015-01-05 20:21
Jag vet inte om ni har läst det än men Zubi fick kicken idag
Barcelona Rambla~
2015-01-05 20:20
@A good coach is everything!:

Seriöst, tar du ett rykte på Instragram på allvar? Alltså, försök att tänka lite logiskt någon gång.
Barcelona A good coach is everything!
2015-01-05 20:18
Messi har nyligen börja följa Chelsea på insta????? Va fan är det som händer har någon kapa hans insta.. Jag blir tårögd. Om om bartemeu eller va fan den nollan nu heter säljer Messi då måst vi alla gå ihop och åka ner dit! Det här har gått för jäääävla långt !!!!!
Barcelona Rambla~
2015-01-05 20:16
Chelsea kan inte värva Messi, han är för dyr. De får sälja halva sin startelva för att den värvningen ska gå igenom med tanke på FFP:
Barcelona Mido
2015-01-05 20:13
Jag tror att han har kontakt med laporta, och fick order att göra livet surt för ledningen,,, en tanke varför inte hehe.... Mina damer och herrar nedräkning har börjat.
Barcelona grande jw
2015-01-05 20:12
Signaturen "Tikitaka" drar slutsatsen att om det nu visar sig att Messi faktiskt börjat följa Chelsea på instagram så är Messi till Chelsea DONE DEAL.

That logic.
Barcelona Rambla~
2015-01-05 20:08
Haha, snälla nu får ni ungar ge er. Börja tolka instagram-rykten och dra slutsatser ifrån det. Seriöst, är detta kindergarten eller?
Barcelona tikitaka
2015-01-05 20:02
ojojoj jag behöver bevis på att Messi helt plötsligt börjat följa Chelsea på insta.. Om så är fallet så är han förmodligen redan klar. Men har svårt att se Messi lämna, det händer inte. Han är större än ledningen!
Barcelona Mido
2015-01-05 20:01
Det är kaozzzzzz på instegram hhhh,, Messi är smartare än så,, tror att vill påskynda president valet,,
Barcelona Nemesis 10
2015-01-05 19:51
@grande jw:

Oh herregud, det var t.o.m värre än jag trodde. This is madness!
Barcelona grande jw
2015-01-05 19:49
@Nemesis 10:
Faktum är att han ställt upp med 25 olika startelvor under säsongens 25 matcher. Alltså alla turneringar inräknat.
Barcelona Culee
2015-01-05 19:49
Börja från ruta ett igen, vi kommer aldrig kunna bygga upp laget vi har nu till att bli ett lag som alltid kmr minst till semifinal i CL. Sorry men Pique, Xavi, Iniesta, Pedro, Alves, Macherano, Montoya och världens mest överskattade spelare Munir måste lämna.
Barcelona Nemesis 10
2015-01-05 19:47
Att Lucho har använt olika elvor varje match borde vara tillräckligt för att förstå att han är en medelmåtta. Han är en tränare som ska träna mindre lag som Celta osv då till och med Roma var för mycket för honom,. Är det någon annan som har varit med om att en tränare har ställt upp med typ 18 olika elvor på lika många matcher?
Det låter helt otroligt i mina öron, att han inte har total sågas i spansk media för detta är också ett stort mysterium...
Barcelona Barclasico
2015-01-05 19:46
Hallå det är en sak jag absolut inte fattar! Måste man vänta till sommaren 2016 för en ny val?? Varför inte bara börja nu och få allt överstökat! Ju tidigare desto bättre!! Någon som vet?
Barcelona Neymar11
2015-01-05 19:46
Han gör rätt ifall han lämnar, han är redan störst i Barcelona genomtiderna och störst i historieböckerna. Han om någon förtjänar att vi fans accepterar hans beslut, dock så vill jag att det leder till ledningens fall Finns väl egentligen endast 2 personer som kan få han att stanna 1: Pep 2: gubben som tog emot Messis första signatur Tänk på istället vad dem här idioterna kan komma att göra med ca 2 miljard, rakt ut åt helvete lär dom gå Men själv blir jag inte förvånad om det finns något i Messis kontrakt som säger att han får lämna till rea pris med tanke på vilka idioter som sköter kontrakten
Barcelona Baha - Pep G
2015-01-05 19:40
Nu kommer Barca fan boysen att skriva skit om Messi. Samma personer som hyllade Zubis värvningar till backlinjen. Gå och släng er. Vakna upp till verkligheten och va kritisk till klubben så att den sköts rätt. Hur ska man annars sköta klubben korrekt om alla stödjer inkompetenta styrelsemedlemmar som kör klubben i botten. Det är bara att hoppas att Messis motreaktion är gnistan till att starta ett nyval.
Barcelona Baha - Pep G
2015-01-05 19:32
Madrid sparkade Schuster och hämtade Juande Ramos tills säsongen tog slut. Och han vann nästan på Camp nou även om vi vann. Jag tackar Gud för Drentes miss när han kom ensam mot Valdes! Minns ni hur Eto firade sitt mål och de andra? Vad hände? Rosell hände!
Barcelona Messidinho_10
2015-01-05 19:31
Grabbar det jätte trist och tråkigt att det har blivit så här i vår vackra klubb. Nu måste alla ta sitt ansvar och vilja klubbens bästa. Och dem spelare som lämnar oss nu, dem kan dra åt helvete!!! Barca är mer än en klubb kom ihåg det!!
Barcelona BARCA-més que un club
2015-01-05 19:31
Lionel Messi n10

Säg att du skojar ha Åsnan kvar efter hela Cirkusens igår . ut med han med huvudet förre.

Sägs att Fabregas ringt Messi och snackar över på telefon går rykten nu på instagram hahah det blir värre KAWZZZZZZ
Barcelona Rambla~
2015-01-05 19:28
@the cameroonians:

Anledningen till det kan vara att Monchi redan gjort klart med Benedito, en framtida presidentkandidat. Då faller det sig naturligt att han tackar nej till Bartomues sjunkande skepp. Fast allt är så klart bara spekulationer.
Barcelona Lionel Messi n10
2015-01-05 19:27
Enrique roterar jag kan möjligtvis förstå det men alla spelare är helt loja det är absolut ingen motivation i nån av spelarna. Jag har tvivlat på Enrique sen han tog över då jag följde han i Roma också och där misslyckades han stort också. En tränare som kommer till ett nytt lag ska åtminstonde ha idéer ett nytt spelsätt han vill få fram men med Enrique är det inte det. För laget skull så hoppas jag vi har honom kvar till sommaren och sen agerar då jag inte tycker man ska sparka en mitt i säsongen. Mot bättre tider Visca Barca !!
Barcelona Baha - Pep G
2015-01-05 19:26
Perez körde Galactico i botten men trots det var han mer kompetent än Calderon och kom tillbaka efter att ha gjort sin läxa. Jag tror desamma om Laporta. Ekonomin är inget svårt längre. Google, Microsoft, Samsung eller vilken företag som helst i världen vill ha sitt namn på FCB. Vill bara tillägga att vissa skämt här inne är klockrena. Man dör av garv.
Barcelona el Flaco
2015-01-05 19:24
När Gaspart försvann var jag lättad för jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva en lika usel president och ledning. Vad fel jag hade...

Barcelona Peshmerge
2015-01-05 19:23
@Canaletes:

Men asså han följer ju även Man City på instagram. Men men ja man blir ju fundersam vad som kommer att hända och vad som pågår i FC Barcelonas kontor.
Annons: