/spanien/barcelona/forum/3471.aspx/spanien/barcelona/forum/3471.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona zigazaga
2015-01-06 01:00
Är det bara jag som vill få mer negativa nyheter? Vill höra fler avgångar, hela jävla styrelsen ska bort. För att vi ska växa, så måste vi nå botten först. Fast, ingen rör Leo.
Barcelona the cameroonians
2015-01-06 00:46
Drinho

Mer trovärdiga än Sport, men det säger kanske inte så mycket.

Även MD har nappat på ryktet och har en egen artikel med i princip samma innehåll.
Barcelona Baha - Pep G
2015-01-06 00:45
Jag hade inte sålt Messi för alla pengar i världen. Han är Barca och att se honom i en annan klubb på grund av skurkar kokar mig. Jag kan förstå honom. Han är 27 år och vi får inte värva tills 2016. Och tills vi bygger upp ett nytt lag är han för gammal. Han vill ta tillbaka sin titel som världens bästa och han har gett tillbaka mer till klubben än vad han har tackats för.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Drinho
2015-01-06 00:40
Hur trovärdig källa är cope?
Barcelona Andresito
2015-01-06 00:39
Torres i Liverpool, Michu, Suárez, Agüero, Bale, Yaya, Costa, Cesc, Alexis, Silva har alla rivit/river upp PL, tänk då vad Messi skulle göra med ytorna han hade fått.
Barcelona Baha - Pep G
2015-01-06 00:38
Stoichkov: “They criticise Iniesta and Xavi, but what signings were made? I don’t understand why Isco and Kroos weren’t signed.”
2015-01-06 00:35
Federer

Enligt Cope skall ledningen ha gett Lucho ett ultimatum som inte bara innebär krav på sportsliga resultat i de två kommande matcherna mot Elche och Atlético, utan också att han reparerar de relationer som uppenbarligen raserats i omklädningsrummet.

Vet i fan om inte han inte kommer avgå självmant i stället, det känns inte som att han kan bygga förtroende på så kort tid.
Jag menar, vad ska han göra, lägga sig på knä och låta spelarna ta över omklädningsrummet? Jo, det gick ju bra för Tito och Martino.

Nej - innan januari är över har vi en ny tränare.
Barcelona Andresito
2015-01-06 00:29
2.4 miljarder för Messi? Mycket pengar, men jag tror inte att det har lett till titlar även om vi hade haft Monchi eller någon som sportchef. Finns ingen som kan ersätta Messi. Reus, Hazard, Pogba kan komma för de pengarna, men jag hade ändå tagit Messi alla dagar i veckan, helt seriöst. Ska Messi lämna så ska vi få något mer än spelare för pengarna. En ny arena och ett par miljarder att utveckla ungdomssektionen samt köpa nya spelare och vi har en deal. Haha. Så mycket är Messi värd för mig.
Barcelona zigazaga
2015-01-06 00:24
Ska bli spännande att se vad som sägs på presskonferensen på onsdag. Jag antar att det bara är en presentation av den nye sportchefen och inget annat. Sen ska man ha ett styrelsemöte senare på dagen om transferbanen vi fått. Snackas just nu om att den nye sportchefen är någon som känner till klubben väl. Någon inom Bartos vänkrets antar man ju? Skulle inte förvåna mig.
Barcelona Gabriel
2015-01-06 00:23
Haha, kan inte låta bli att skratta när jag går in i Chelsea forum. Dem är helt tokiga i det är Messi ryktet, dom börjar snart lägga en kvällsbön att ryktet stämmer innan de ska hoppa till sängs. Kan inte direkt klandra dem, dom har aldrig känt på hur det är att ha en spelare av Messis storhet i deras klubb. Klart dom blir som barn på julafton.
Barcelona FC Tiki-Taka
2015-01-06 00:19
Barcelona is close to deal with new sports director. Announcement Wednesday. Will be someone with low profile who knows the club well [rac1]

Skulle inte bli chockad om det var barcas egna Vaktmästare :P
Barcelona Peshmerge
2015-01-06 00:13
@Barclasico:

Låt han gå för dom summorna:P Laporta kommer in i klubben, anställer ny tränare och har 2,4 miljarder i kontot. Köper in 3 nya klass backar. 2 nya mittfältare och en kass anfallare i Rues/hazard. Nej skämt åsido.. Messi ska ingenstans!
Barcelona Federer - köp en back, tack
2015-01-06 00:12
Cadena COPE says Lucho has received an ultimatum by the board, has two matches.
Barcelona basaric - "el guaje"
2015-01-05 23:41
@Barclasico:

Tack!
Barcelona Barclasico
2015-01-05 23:40
@basaric - "el guaje":

Barcelona Barclasico
2015-01-05 23:39
@Vampíro:

Sjukt va mycket en person kan göra så mkt skada på så lååååång tid utan PROTEST... skriver det igen "utan PROTEST!" Helt jävla ofattbart

50% är vårt fel me.. att vi inte sa ifrån är ett jävla mysterium
2015-01-05 23:38
Haha vad är det som händer? Thibaut Courtois, Luis och Diego Costa följer nu Messi.

Som sagt. Jag tror inte att Leo lämnar Barcelona, men det är skumt ändå.
2015-01-05 23:34
@Barclasico:

Hur vet man att hon inte har twitter?
Barcelona Vampíro
2015-01-05 23:32
Damn alltså tänk på alla legender som har lämnat klubben med en besk eftersmak senaste tiden. Pep, Abidal, Valdés och nu Puyol. De vill inte ha ett skit med Barça att göra längre Sandro Rosell är the WOAT, Worst of all time.
Barcelona Barclasico
2015-01-05 23:31
@basaric - "el guaje":
1: Yes, Messi började följa idag för några timmar sen 2, Nej, Antonella har inget twitterkonto!
Barcelona Culee
2015-01-05 23:30
2,4 miljarder på Messi, skulle vi få värva spelare skulle jag inte tänka att det var så dumt med tanke på hur mycket han gått ner sig
2015-01-05 23:23
Har Messi följt Chelsea länge eller började han idag? Om han nu började följa klubben idag så behöver det inte betyda att han ska lämna Barcelona. Men jag tycker fortfarande att det är konstigt att han har tid att börja följa rivaler på instagram när det sker så mycket drama i Barcelona. Edit: Vet inte om det här är Antonellas officiella twitterkonto (verkar som det) och hon började också följa Chelsea idag.
Barcelona Barca4life98
2015-01-05 23:11
Barieta Tänk så skulle Xavi göra en Di Matteo och vinna CL haha! Drömma kan man alltid göra.
Barcelona Barclasico
2015-01-05 23:08
hahaha jag hade rätt! "Chelseas galna miljardbud på Messi - 2,4 miljarder kr"
Barcelona LeoMessi
2015-01-05 23:01
Jag är inte orolig över att Messi ska dra, om jag nu ska vara ärlig. Och om han skulle dra så skulle jag tycka att det var svagt av honom. Nu när laget och vi fans behöver honom som mest så ska han visa att han är bättre än dessa idioter som styr klubben. Och jag tror att han vet att det ska lämna en bitter eftersmak och att detta hade kunnat påverka hans redan legendariska status i klubben. För om han älskar Barca hälften så mycket som jag gör så lämnar han inte och speciellt inte i ett sånt här skede. Sen kan man ju säga "man är smart om man lämnar detta sjunkande skepp. Jag hade gjort likadant, dom kommer att slösa hans bästa år". Det är nu Messi ska använda sina bästa år, nu när vi behöver honom som mest! Samma sak som att klubben ska vara evigt tacksamma för Messi insatser.
2015-01-05 22:58
Smogen

Kan inte tänka mig annat än att Valentin och Juliá också försvinner, de har ju varit ifrågasatta redan på Rosells tid. Då ville ledningen inte förlänga deras kontrakt, men då hotade Zubi artt avgå - så då fick de stanna....
Barcelona Smogen
2015-01-05 22:46
Någon som vet ifalk Zubis usla hantlangare också fått sparken? tex. killen Barto ville sparka i somras som hade hand om Douglas affären?
2015-01-05 22:32
Om ryktet kring Macia är sant så verkar Barto i alla fall insett att han behöver ta in någon som kan strukturera upp hela ungdomsakademin efter att Rosell gjort sig av med all kompetens som fanns efter Laportas satsning 2003 och framåt.

Med tanke på transferförbudet är det rätt vettigt att ta in någon med fokus på just den biten, eventuella förhandlingar får Raul Sanllehi ta hand om under tiden.

Med det sagt så säger jag som jag skrev tidigare, en ny sportchef riskerar att åka ut ur klubben igen om det blir nyval till sommaren - så vem vid sina sinnes fulla bruk skulle vilja ta den risken?
Barcelona 1.70-ligan
2015-01-05 22:25
Kan ju vara lite problematiskt att locka hit en duktig sportchef med tanke på att ledningen kommer ryka med huvudet före om ett år , ifall inget nyval sker tidigare.
Barcelona Barieta
2015-01-05 22:24
LE går och någon som tar över resten av säsongen temporärt, Xavi kanske hade klarat av det. Sen till sommaren så ansluter Bielsa.

Hoppas kan man iaf

Annons: