/spanien/barcelona/forum/3462.aspx/spanien/barcelona/forum/3462.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona IlTriplete
2015-01-08 21:11
Match nummer 26. Startelva nummer 26. Har inga ord längre.. Inte ens värt att kommentera Luis Enrique.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Heisenberg
2015-01-08 21:06
Den stora frågan är väl: Är detta startelva nummer 26 eller är det för första gången en återanvändning?
Barcelona Vampíro
2015-01-08 21:04
Sergi Roberto som vart bänkad i flera månader dyker helt plötsligt upp i startelvan. Business as usual med andra ord. Är det inte dags att välja en elva och börja spela in den inför våren?
Barcelona Junta Dimision
2015-01-08 21:00
Deulofeu har gjort mål för Sevilla i Copa Del Rey mötet som spelas nu mot Granada. Skönt då han inte spelat så mycket på sistone för dem.
Barcelona Barclasico
2015-01-08 20:54
Barcelona line-up: TerStegen - Alves Pique Bartra Alba - Rakitic Mascherano SergiRoberto - Messi Suarez Neymar #fcblive
Barcelona KiNg-PuYi
2015-01-08 20:49
fan ni anar inte hur besviken jag på Valdes fan alltså, har svårt att svälja det. han blev erkänd världsmålis äntligen efter 10 års slit o äntligen börjar rankas bland dom bästa i världen o skaka bort alla tabbar han gjort... vad gör han sen? jo väljer en bänk i ett sämre lag än barca...jag hade förståt ifall han skrev ett kontrakt för resten av säsongen men fan inte 18 månader!!! du är 32 valdes!!!! ähh pallar inte paina er mer men faaan vad ledsen o arg man blir
Barcelona Culé since 97
2015-01-08 20:46
Läste artikeln tidigare idag men såg inte den delen. Redaktionen måste ha tydligen uppdaterat den :) Damn asså får hoppas att detta inte stämmer :/
Barcelona koeman92
2015-01-08 20:39
@Culé since 97:

Kopierade från denna artikel, nyligen skriven av redaktionen
Barcelona Culé since 97
2015-01-08 20:35
koeman92

Har du någon källa från de påståendet?. Om det stämmer så börjar jag personligen bli lite orolig. Får hoppas att Bendito tar hem valet om inte Laporta ställer upp.

Visca!
Barcelona koeman92
2015-01-08 20:25
2015-01-08: Laporta överväger att inte ställa upp i presidentvalet

''När allt kändes klart att Joan Laporta skulle ställa upp i valet kan situationen ha tagit en ny vändning. Jugones rapporterar att ex-presidenten håller på att förhandla med den presidenten i Kataloniens regionstyre, Artur Mas, för att ingå i hans politiska koalition CiU inför det kommande valet. Laporta kan därmed komma att välja politiken före fotbollen och inte presentera sin kandidatur. En oväntad manöver som kan komma att ändra förutsättningarna radikalt för FC Barcelona''

Stämmer detta??
Barcelona Mido
2015-01-08 20:21
[QUOTE=Liunil Masse]En gång i tiden när vi slog Atletico med 5-0. Messi spela på en så hög nivå så att det inte är sant. Falcao ser minst sagt deppig ut. Good times :) [/QUOTE] Det gör så ont å se hur överlägsna vi var...
Barcelona Messidinho_10
2015-01-08 20:18
Valdes till Manchester United och ska vara 2:a målvakt bakom De Gea, vilket dåligt val!!!
Barcelona KiNg-PuYi
2015-01-08 20:15
Barcelona koeman92
2015-01-08 20:10
Kufi

Ja gubben.. det är bara du
Barcelona NeymarForPresident
2015-01-08 20:02
@Barcelonito / Lucho Enrique 21:

Jag håller med LE VAR EN STOR IKON enda spelaren som gått från madrid till barcelona kan man säga.. han va en pådrivare kunde spela på alla positioner. han är en legend som spelare i Barca

Men nu pratar vi om han som tränare. för det första har han misslyckats i Roma, gjorde celta lite bättre med rafinha som bästa spelare men ändå ett botten gäng. Man kan inte blunda för att han suger som tränare och han är inte speciellt lojal heller.

Rafinha kom tilbaka med han och han skiter i han ger munir mer tid.
han har inte ögon för talang det är uppenbart.
Det finns ingen kontinuitet eller röd tråd i allt han gör. det fungerarde som spelare men som tränare måste du kunna anpassa dig. Och han kunde ha krävt andra spelare men han ville ha vermaelen och mathieu.
Jag e jävligt sugen att se på när dom analyserar vad dom gjort för fel eller sitter dom bara och dricker vin.

Barcelona Gio Style
2015-01-08 19:59
Haha, kan sätta min högra testikel på att Messi INTE kommer att lämna klubben.

Jag tycker också att vissa är lite hårda mot Munir.
Killen är 19 år gammal och har uppenbarligen talang.
Med det sagt så är ju Adama och Sandro mer beslutsamma på plan och vågar ta för sig.

Jag tror att speltiden beror på något löfte han fått av klubben i och med hans succéinledning.
Barcelona NeymarForPresident
2015-01-08 19:54
@BARCA-més que un club:

hahahahah mitt i prick
Barcelona Rambla~
2015-01-08 19:52
Kufi Ja det är du förhoppningsvis.
Barcelona FC Tiki-Taka
2015-01-08 19:44
@papillon:

..... Puyol, Xavi
Barcelona Neymar11
2015-01-08 19:42
Han ville ju ha en ny utmaning vart det sagt :), it's all about the money money Arsenal, Liverpool, osv hade han blivit ordinarie målvakt men men, dock önskar jag honom lycka till och det var på tiden han blev kvitt skadan
Barcelona papillon
2015-01-08 19:37
Kufi:

Messi en ny utmaning?
Messi får gärna gå en kurs i hur man håller motivationen uppe i ens moderklubb. Totti, Del Piero, och Maldini får gärna hålla i kursen.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Funeral Canticle
2015-01-08 19:35
@Barclasico:

Fräls oss och ta med dig Pep :)
Barcelona KiNg-PuYi
2015-01-08 19:32
ouis van Gaal on Victor Valdes "He joins the club as the number two goalkeeper

Bra där Victor lämna oss för en bänk på old trafford
Barcelona KiNg-PuYi
2015-01-08 19:19
Driver valdes???? Va ere för val han gör???

van gaal måste ha sagt till honom att sälja de gea i sommar. Real kmr hugga på de gea nu
Barcelona Kufi
2015-01-08 19:19
Är jag den enda som vill casha in på Messi nu när vi kommer bygga ett nytt lag 2016? kan vi få 150-200 miljoner euro för honom så är det en drömdeal. Vi förlorade Ronaldinho för inga pengar alls, Messis värde kommer bara sjunka framöver. Messi behöver en ny utmaning, det kan varenda kotte innerst inne se, Messi har knappt någon glädje längre i sitt spel om man jämför med 3-4 år sedan. Messi förtjänar en ny utmaning, hade jag personligen varit i Messis skor så hade jag testat en ny utmaning redan i sommar och gett klubben en chans och börja på nytt blad.
Barcelona Andresito
2015-01-08 19:13
@el Flaco:

Kommer inte ledningarna överlappa varandra? Det vill säga att Barto sitter fram tills att en eventuellt ny ledning röstats fram, eller upphör hans jobb innan valet?

Spelar egentligen ingen roll då inget av alternativen kommer påverka, bara en liten detalj ifall du kan svara.
Barcelona Liunil Masse
2015-01-08 19:12
En gång i tiden när vi slog Atletico med 5-0. Messi spela på en så hög nivå så att det inte är sant. Falcao ser minst sagt deppig ut. Good times :)
Barcelona Smogen
2015-01-08 18:59
Kommer det vara en interimledning som styr klubben fram till valet?
Barcelona Diar Shekha
2015-01-08 18:58
Victor Valdes är klar för Manchester United.

Ett dumt val i mina ögon. De Gea har varit fantastisk & Valdes's tjänster hade behövts i andra lag.
Barcelona Heisenberg
2015-01-08 18:21
@el Flaco:

Tack för svar! Det var det jag trodde. Helvete.
Annons: