/spanien/barcelona/forum/3447.aspx/spanien/barcelona/forum/3447.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2015-01-21 22:04
Vi spelar riktigt bra. Spelet verkar äntligen sitta.
Barcelona 1.70-ligan
2015-01-21 22:04
Messi utgår alltmer från en kant och höjer Alves på samma gång. Härligt
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2015-01-21 22:02
Suarez förstör omställningen där, Iniesta borde haft bollen.
Barcelona Vampíro
Där kunde vi fått ett mycket bättre läge, synd att Suárez har så svårt med bollbehandlingen.
Barcelona the cameroonians
@Rambla~:

Returen spelas 21.00, alltid något... :P
Barcelona Neymessi
Vill se Messis explosivitet, Neymars lekfullhet och en Suarez fylld av självförtroende. Komigen MSN! Visca Barca!
Barcelona 1.70-ligan
2015-01-21 22:00
Är småsur över att bartra ej får spela en enda stormatch efter succén mot PSG
Barcelona A good coach is everything!
2015-01-21 21:58
Jaha då lirar Iniesta, Busi typiskt. Dessa herrar kan typ göra som dom vill på planen och alltid få gratis plats !! Xavi har faktist höjts sig rejält efter att ha blivit bänkad av både martino och LE. Tycker att det dags att sätta Iniesta och Busi på bänken för att som de ser ut just nu så har det fått för många chanser !!!
Barcelona Barcelonistas
2015-01-21 21:58
Rambla - ja som faaan framför allt när man ska gå tidigt på morgonen me.
Barcelona Vampíro
2015-01-21 21:57
Dags att vara effektiva nu!
Barcelona Rambla~
2015-01-21 21:56
Börjar bli tröttsamt med dessa sena matchtider.
Barcelona oocbgb
2015-01-21 21:55
"inte vilket kattskit som helst" /Robert Perlskog
Barcelona Neymar11
2015-01-21 21:49
Maestro Matche, sedan va uppe hela natten och plugga. Offra lite sömn, det är ändå överskattat haha
Barcelona LeoMessi
2015-01-21 21:48
Maestro Xavi Äsch, studier är inte viktigare än en cupmatch;) Om du verkligen måste plugga så föreslår jag att du först pluggar och sen laddar ner matchen:) Jag har försökt göra så men jag blir så nervös av att plugga när jag vet att Barca har en viktig match haha
Barcelona Pep - El Míster
2015-01-21 21:48
Denna är sinnessjukt bra !

sop://broker.sopcast.com:3912/151777
Barcelona Neymessi
2015-01-21 21:47
Maestro Xavi Plugga men ha koll på livescore. Leder vi matchen får du kolla tills vi inte gör det längre. På så viss får du antingen glädjen att kolla på en match vi vinner eller trösta dig med att det iallafall kommer gå bra på tentan/provet ;)
Barcelona FC Tiki-Taka
@Davids3:

Barcelona Davids3
@Maestro Xavi:

Titta på andra halvlek, så slipper du få ångest efteråt att du inte pluggade :)
Barcelona Davids3
2015-01-21 21:46
Finns det en sida där man kan hitta länkar till sopcast, nu när wizwig är nere?
Barcelona Potosi
2015-01-21 21:45
@Maestro Xavi:
Barca går före allt utom familjen i livet. Dummaste frågan jag sett, helt ärligt.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2015-01-21 21:43
@Baha - Lionel Andres Messi:

Jag känner jinx, jag känner jävligt mycket jinx, håll truten med dig :).
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-21 21:42
Fan då! Måste plugga. Måste se på matchen! Vad skall jag göra?!
Ångest.
RedemptionMn
2015-01-21 21:40
Laddar inför matchen med "Eye of the Tiger"!

Visca el Barca!
Barcelona Federer - köp en back, tack
2015-01-21 21:37
@Baha - Lionel Andres Messi:

Han är verkligen inte sämst. Otroligt talanfull målvakt som precis som MAtS var tänkt som startmålvakt men blev skadad och har endast fått spela i cupen.
Barcelona Andresito
2015-01-21 21:35
Bara jag som tycker att det känns som en CL-match? Oerhört taggad!
Barcelona Neymar11
2015-01-21 21:26
Baha Bara för det kommer han göra sin livs match
Barcelona Baha - Lionel Andres Messi
2015-01-21 21:24
Atleticos målvakt är sämst. Det är bara att skjuta så ofta som chansen ges.
Barcelona oocbgb
2015-01-21 21:22
[QUOTE=BARCA-més que un club]Skönt att tv 12 sänder matchen slipper man streama ju gött !!! Hoppas på en lika underhållande fotboll som senaste mötet, Spelar vi som sist så står vi som vinnare ikväll garanterad. [/QUOTE] What, helt missat. Inte så bortskämd med tvsändningar längre :)
Barcelona barca show
2015-01-21 21:06
Fin elva.
Känns som att LE har bestämt sig för en fast elva mot de bästa lagen iallafall känns det så just nu.
Ser fram emot matchen och verkligen lika bra jobb mot de som sist och bättre. Speciellt press spelet och aggrissiva bör vi vara för vi möter inga snälla pojkar där ute. Det är ett lag som älskar att smälla och provocera vilket inte är fel tycker jag men då får vi visa att den sorten kan vi med men samtidigt inte tappa vårt spel.
Backlinjen tycker jag har varit bra på sistone specielt Pique som höjt sig enormt.
Hoppas han fortsätter säsongen ut så här.
Mittfältet tycker jag är galant eftersom vi har först busken som jag vill ska höja sig och spela enklare och snabbare.
Rakitic som jag gillar enormt börjar komma in mer och mer i spelet och lite rakare vilket ha gjort att iniesta bör spela på annat sätt genom att hålla sig lite mer tillbaka likt xavi med sitt spel skulle jag vela säga. Att han inte levt upp till den normala nivån kan jag hålla med om men ser att det kommer komma och han har spelat bra tycker jag mot de stora lagen.
Trion där uppe.
Det dreglar fantasi det är som att man inte ätit på 5 dagar och när man väl väntar på att få maten bara dreglar man och inte orkar vänta.
Suarez är så intiligent löper och kämpar som en oxe och ger aldrig upp stör motståndarna något som gör att motståndarna blir irriterade eftersom de inte är vana med just såna spelare i barcelona.
Neymar vad ska man säga in och gör det du har hållt på med under säsongens gång du växer och växer. In och kämpa och gör livet surt för juanfran som inte hinner med dig.
Messi inga ord att säga. Han vet vad han gör och har kommit TILLBAKA.

KOM IGEN NU GRABBAR OCH LÅT OSS STÖTA VÅRT UNDERBARA BARCELONA.

Barcelona Neymessi
2015-01-21 21:05
Dom på Puertan jinxade så jävla hårt när dom hånade Torres och menade att Atletico spelade med en man mindre med denne på plan. Bäst att hålla tyst alltså ;)
Annons: