/spanien/barcelona/forum/3446.aspx/spanien/barcelona/forum/3446.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona grande jw
2015-01-07 17:56
Bartomeu (president): "As we've seen, Eusebio has done a great job at in his time at Barcelona B so far."

Tror vissa på allvar att denna trångsynta lögnaktiga president skulle få förtroendet av tusentals medlemmar? Han är ett skämt.
Barcelona koeman92
2015-01-07 17:56
Nyval!!

Nu är jag glad..
Barcelona LennyRomario
2015-01-07 17:55
Kan en anledning till att utfärda nyval vara att det kan bli svårare för Laporta att vinna redan i sluten på denna säsong? Kom ju en nyhet idag om att Laporta ställer upp 2016 och har varit i kontakt med Pep om en roll som sporchef/direktör. Ett sådan kombo skulle vara väldigt svar att stå emot för de allra flesta medlemmar. Men att Pep skulle vara redo att lämna Bayern redan efter denna säsong känns inte alls troligt Dessutom kommer eventuella motståndare till presidentposten inte kunna att locka med nyförvärv. I alla fall inte direkt, eftersom Barcelona inte får köpa några.
Barcelona Heisenberg
2015-01-07 17:43
För i helvete, sa han precis att han uppfattar att culés är positiva till honom eftersom "de" tycker att Barca har blivit bättre under tiden han suttit i styrelsen!?
Barcelona Leo y Cesc
2015-01-07 17:35
@AgenciaNews: Exclusiva @AgenciaNews : Lionel Messi ha decidido marcharse del @FCBarcelona a finales de temporada.

Detta betyder att Messi bestämt sig att lämna efter säsongen. Hur trovärdigt detta är får vi se.
Barcelona el Flaco
2015-01-07 17:33
Bartomeu: "Jag anser inte styrelsens image är dålig".

Härlig verklighetsbild han har! Fortsätt blunda för verkligheten och se till att städa kontoret efter dig när du lämnar klubben.
Barcelona MrKnowledge
2015-01-07 17:32
barto lever väl fortfarande med rosells folk tror inte vi ska klandra han alltför mycket utan rosellm
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2015-01-07 17:29
Oj nyval alltså!! Jag röstar för Bartomeu!!! :)
Barcelona Neymar11
2015-01-07 17:28
Vampiro Precis, kan lova dig han kommer skylla allt på rosell och zubi, vinna tillbaka förtroendet från fansen Bara det han gjorde precis är ett taktiskt drag, " han vill klubbens bästa" och flyttar fram valet. Redan där börjar han få folk på sin sida
Barcelona Vampíro
2015-01-07 17:24
What if Barto vinner valet i sommar....
Barcelona Mido
2015-01-07 17:23
Valdes är klar för Man United!
Barcelona Baha - Lionel Andres Messi
2015-01-07 17:22
[QUOTE=Neymar11]Ni tar ut segern i förskott men ni tänker inte utanför boxen. Hur kan ni inte oroa er angående att han kommer ställa upp i valet? Han riskerar att inte bli vald men trots det är han beredd att offra 1 år från makten, finns inte en jävel som hade gjort det utan att ha ett ess i rockärmen [/QUOTE] Han har slut på S. hahaha
Barcelona Baha - Lionel Andres Messi
2015-01-07 17:21
Messi and Barca. Still a better love story then twillight.
Barcelona påfågeln
2015-01-07 17:20
Det känns som om Puyol, Abidal m.fl. skulle kunna spela en viktig roll i en ny ledning. Visst skulle det vara bättre med Laporta tillbaka, men jag skulle personligen föredra att komma bort från striden mellan denna ledning och den förra, och istället få en ledning som verkligen sätter klubben i första rummet på alla sätt. Om det är möjligt.
Barcelona Mido
2015-01-07 17:19
[QUOTE=Rambla~]En perfekt vår/sommar att ha nyval. Presidenter kan inte lova några värvningar. Vi behöver inte oroa oss över för sena värvningar eller att de ej ska hinnas med. Tack vare transferban kan vi sitta lugnt ner i båten och välja en ny president. [/QUOTE] Precis,, jag tycker att det enda kravet som spelarna måste nå är CL 2016/2017,, att sälja och köpa nya spelare nästa januari är ohållbart,,, de måste planera för sommaren 2016,,men det behövs en ny tränare
Barcelona Neymar11
Ni tar ut segern i förskott men ni tänker inte utanför boxen. Hur kan ni inte oroa er angående att han kommer ställa upp i valet? Han riskerar att inte bli vald men trots det är han beredd att offra 1 år från makten, finns inte en jävel som hade gjort det utan att ha ett ess i rockärmen
Barcelona the cameroonians
Barto: Situationen med Lucho och Messi är påhittad av personer som vill skada Barcelona som klubb och har som enda uppgift att skapa konflikter.

Båda är väldigt ivriga att jobba hårt för att vinna titlar.
Barcelona Neymessi
2015-01-07 17:17
Messi ilska är ett kvitto på hans kärlek till klubben. Han liksom vi andra vill inte längre se klubben misshandlas.
Barcelona Nemesis 10
2015-01-07 17:16
Jag är väldigt glad just nu måste jag säga, äntligen grabbar, äntligen kan vårat lidande få ett slut. Jag ställer mig upp och applåderar åt Bortomeus beslut för nu tänker han på klubbens bästa i förstahand för en gångs skull. Jag önskar honom dock inte lycka till om det är så att han ska ställa upp i ett nyval....
Barcelona Liatzo
2015-01-07 17:15
JAAAA! VAMOS LAPORTA!
Barcelona Baha - Pep G
2015-01-07 17:15
Tack Messi <3 Messi now carries the club on and off the pitch, he got rid of the idiots on the board and people still think he doesn't love the club!?!?
2015-01-07 17:14
Du sa att Messi är lycklig i Barcelona. På vilket sätt?

Barto: Han känns mer villig att vinna och upplevs som mer entusiastisk.
Barcelona Rambla~
2015-01-07 17:14
En perfekt vår/sommar att ha nyval. Presidenter kan inte lova några värvningar. Vi behöver inte oroa oss över för sena värvningar eller att de ej ska hinnas med. Tack vare transferban kan vi sitta lugnt ner i båten och välja en ny president.
Barcelona Neymar11
2015-01-07 17:13
I DEN HÄR VILDA TIDEN HÄR INNE SÅ FÅR VI INTE GLÖMMA DET VIKTIGASTE Hur kommer det här påverka spelarna i nuvarande trupp, pajkastning kommer komma igång, vilka talanger kan komma lämna, spelare med utgående kontrakt. Vilda västern kommer att komma igång i Barcelona och det kommer att bli riktigt smutsigt krig. Men vi får absolut inte glömma att det här kommer påverka hela säsongen Jag är rädd för att viktiga talanger kan komma att försvinna bakvägen
Barcelona el Flaco
2015-01-07 17:12
@Rambla~:

Märklig move med tanke på att det var den här värdelösa juntan som gjorde sig av med García från första början och inte gav honom förtroendet att träna B-laget för länge sen. Ser det som ett konstigt äktenskap, men jag är för att se Óscar García återvända till klubben.
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-01-07 17:12
Mido

Jodå, den lilla chansen blir iallafall avsevärt större !
2015-01-07 17:09
Barto: Vi startade ett projekt att renovera laget inför denna säsongen. Luis Enrique är ff den ideala personen att sköta detta projekt och Leo Messi är den spelaren som detta lag ska byggas kring. Han är under kontrakt och vi räknar med hans tjänster framöver. Han kommer inte att säljas under mitt presidentskap.
Barcelona Mido
Finns det en liten liten chans att PEP återvänder om Laporta vinner valet? Vad tror ni? :)
Barcelona Rambla~
@el Flaco:

Klart att han har. Det är vågat dock, Garcia är ju en diehard Cruijffista. Vågar vi hoppas att se honom på Barca B's bänk inom kort?
Barcelona Barc6
Utan Messi hade inte de här hänt!! Så skönt att det finns någon som Åtminstone kan göra någon skillnad när saker inte står rätt till! Bästa dagen
Annons: