/spanien/barcelona/forum/3401.aspx/spanien/barcelona/forum/3401.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2015-01-15 20:02
Madrid har bättre försvarare än oss? Jo tjena, Pepe och Ramos agerar korpenlirare men a fan vad imponerande deras försvarsspel är.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcadinho.
2015-01-15 20:02
El Nino är tillbaka :-)
Barcelona KiNg-PuYi
2015-01-15 20:01
fernannndddoooooo!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Barclasico
2015-01-15 20:00
Feeeernadooo TORRRRESSSS
Barcelona Canaletes
2015-01-15 20:00
hahahahah!!!

Snacka om antiklimax deluxe!!! Det som när man lyckas tappa hela sin bröllopstårta inför alla. Man ba: "Jahaa..."
Barcelona Andresito
2015-01-15 19:59
@Andresito:

Skojar bara :P

Torres!
Barcelona Gabriel
2015-01-15 19:59
Hahahaha, bye bye Madrid!
Barcelona Canaletes
2015-01-15 19:54
Sjuk pre-workout stämning av Madridismon. Man vill ju nästan så att det ska gå vidare så att man får möta dom
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-01-15 19:48
@Gabriel:

Det gör ont eller hur.

Reus och Isco är två stora favoriter för mig med. Låt Barca känna på den hårt. De går skylla sig själva när de har valt juntan Rosell sen låtit de nedmontera laget bit för bit. Medlemmarna romantiserar stället om en självständig Katalonien.
Barcelona Andresito
2015-01-15 19:47
Tror faktiskt att Real fixar det ikväll. Atlético känns inte tillräckligt starka för att kunna hålla emot på Bernabeu från minut 1 till 93.
Barcelona Gabriel
2015-01-15 19:43
Madrid kommer ha 4 Barçafans i laget, haha helt sjukt. Modric, Kroos, Isco och Reus. Och varenda en av dem hade gått spikrakt in i våran elva. Ska ska sluta klaga nu, det blir tröttsamt, även för mig.
Barcelona Gabriel
2015-01-15 19:39
Nya uppgifter från både EMD och El Confidential säger att Reus är överens med Real Madrid om ett kontrakt. Det svider i hjärtat att se spelare som man verkligen älskar gå till den klubben. Nästan allt som man hoppas på att Barça ska göra, gör istället Real Madrid. Isco och nu Reus är två spelare jag älskar. We done fucked up again. Båda dessa hade valt oss före Madrid alla dagar i veckan. Läste också att Madrid utreds av Fifa för samma sak som vi åkte dit för. Det spelar egentligen ingen roll ifall dem åker fast eller inte, för gör dem det kan ni satsa huset på att Madrid kommer att överklaga precis som vi gjorde vilket innebär att dem också hinner köpa spelare till sommaren. Därmed kommer dem att göra en noggrann och välplanerad kalkylering i vad de behöver införskaffa sig innan bannen är upphävd, istället för att lita kallt på att deras överklagan kommer att gå igenom som våran idiotiska ledning gjorde. Åker Madrid, knappast troligt dock, dit för samma skit som vi gjorde kommer dem att köpa Pogba, Reus, en bra mittback och en högerback. Dem begår inte samma misstag som vi gjorde. Det är verkligen rena rama suck-tillståndet att vara culé under Rosell/Bartomeu eran. Can't wait til it's over...
Barcelona WalterWhite
2015-01-15 19:26
@enkos:

Mandzukic är borta, Feber har han. Torres från start.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-01-15 19:17
hoppas att jag har fel men har en känsla av att real slaktar atletico idag
Barcelona enkos
2015-01-15 19:15
Miranda är tillbaka i Atletico för första gången på länge, hoppas han gör bra match för att sedan villa mot Barca nästa vecka.. Mandzukic är också från start tillsammans med Grizman, ser ut som Grizman kan kontra in ett mål och sedan i andra kommer in Torres och sätter dit tvåan :)
Barcelona enkos
2015-01-15 19:08
Alla hala madridister är taggade till tänderna och hoppas de vinner, men förlorar de och missar kvartsfinal så kommer hycklare att snacka något helt annat, typ vi satsade inte på cupen bla bla
Barcelona koeman92
2015-01-15 19:07
@Illusionista:

Vad förväntar du dig utav någon som öppet avslöjar att Barça är hans favoritlag?
Barcelona enkos
2015-01-15 19:04
Vet någon vem "mehranm" är , då idioten skickar privata pm och skriver massa skit?
Barcelona Leo y Cesc
2015-01-15 18:58

Vilket roligt scenario ifall Real vinner ikväll med 3-0 och Ronaldo gör 3-0 målet på straff eller ett billigt tap-in och blir plötsligt matchens bästa spelare?

Hade velat se honom bidra med det lilla extra i spelet och föra sitt lag till vinst genom att han spelar fram/dribblar sin gubbe och inte gör något mål alls. Det hade varit en större prestation än att gömma sig i 90 min sen göra ett billigt mål och plötsligt är han bäst i matchen.
Barcelona Neymar11
2015-01-15 18:38
The camerooninas Det är ju egentligen det enda vettiga för honom. Gör han det bra nu under sin mandatperiod (utan skandaler) så kommer det gynna hans politiska karriär senare
Barcelona enkos
2015-01-15 18:33
@Illusionista:
Vore han smart skulle han välja Atletico och vara en stor stjärna
Barcelona Gonzalez_Barca
2015-01-15 18:28
the cameroonians

Mer självklart än svensk politik där sossarna och Löfven, 1 månad efter att ha vunnit valet säger: Vi ska bilda regering.

Liksom, nähee!
Barcelona Illusionista
2015-01-15 18:26
Sägs att Reus iprincip är klar för Real :/ :(
Barcelona WalterWhite
2015-01-15 18:24
Hoppas Halilovic får 90 min!
Barcelona the cameroonians
2015-01-15 18:10
Enligt twitterrykten kommer Laporta att avsäga sig sina politiska uppdrag från den 24:e maj.

Detta kan ju bara betyda att han kommer kandidera mot presidentposten i FCB!
Barcelona Bentley King
2015-01-15 17:59
the cameroonians Tack för info!
Barcelona el Flaco
2015-01-15 17:56
@the cameroonians:

Så det förklarar varför Samper inte är uttagen. Undrade det nyss då han tränade med A-laget igår och jag förväntade mig att han skulle resa med till Elche. Vad synd att han fick feber. Såg mest fram emot att få se honom. Tack för info!
2015-01-15 17:53
Sandro är skadad sedan 10 dagar tillbaka, så att han inte finns med i dagens trupp är inget konstigt.
2015-01-15 17:52
Samper har tydligen haft feber i natt och är inte med i truppen.

Blir väl Gumbau, Diagné eller Rakitic som går in som pivote.
Barcelona Bentley King
2015-01-15 17:34
De som MÅSTE starta idag är Rafinha, Adama och Samper. Sen skiter jag i hur resten av elvan ser ut. Inget illa mot Munir men Sandro är så mycket bättre än honom och förtjänar mer speltid. Kom igen Lucho sluta vara so damn stubborn
Annons: