/spanien/barcelona/forum/3400.aspx/spanien/barcelona/forum/3400.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2015-01-16 08:55
Vinner man första matchen hemma så blir Atletico tvungna att skipa bussen hemma och öppna sig och då är det mycket lättare att döda matchen :)
Barcelona Neymar11
2015-01-16 08:47
Enkos Atletico parkerar bussen hemma, man kan ju alltid väga fördelar och nackdelar. Men för mig kvittar det nuförtiden
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2015-01-16 08:43
Neymar11

Tycker ändå att börja hemma är bättre mot just Atletico för även om Atl kommer att parkera bussen så kommer vi ändå skapa många fler chanser än vi hade gjort borta. Om vi hade börjat borta så är chansen att Atl vinner och sen parkerar bussen extremt på Cam Nou och då blir det ännu svårare.. Atletico och Simeone är mästare på att spela på resultat..
Barcelona Neymar11
2015-01-16 08:38
Enkos Nu när vi möter atletico dubbelmöte så tror jag det kvittar vart man börjar första matchen för bägge lagen. Kommer vara 2 otroligt jämna matcher, både hemma och borta. Kommer inte vara avgjort förrän efter 180 minuter
Barcelona Neymar11
2015-01-16 08:36
Jag är riktigt nöjd med matchen igår, intensitet, pressspel och magnifika kombinationer Adama tog för sig Rafinha briljerade Mittbacksparet var koncentrerade Roberto gjorde en bra match (men folk här inne ska bara trycka ner hela tiden av vana) Ter stegen var hur kylig som helst 4 mål, inga skador och spelare har fått sina viktiga minuter
Barcelona enkos
2015-01-16 08:35
Är det bara jag som tycker att det är bättre börja dubbelmötet hemma först ? Gör man ett bra resultat hemma är det alltid lättare att spela revanschen än att göra dålig resultat borta och sen spela med press hemma. Det är med andra ord mycket större chans att vinna hemma första matchen..
Barcelona Nemesis 10
2015-01-16 07:39
Kunde inte se matcherna igår men såg resultaten. Måste bara säga att Simeone har Ancelotti i sin ficka just nu, folk glömmer att Real var sekunder ifrån att förlora CL finalen. Real är ett bra lag men dom är inte dominanta, dom har inte besegrat Atletico under 90 på 5 matcher och kallar sig världens bästa lag? Är dom ens bästa i Madrid är då min fråga? Aja ingen trippel för deras del iallafall... Det tar bara dom överlägset bästa lagen ;) Kul att så många ungdomar fick spela igår, måste säga att jag blev chockad över rökarens frispark. Nu förstår jag varför han stod bredvid Xavi och ville ta frispark sist hehe. Nu känns det som att vi börjar gå mot lite bättre tider sakta men säkert. Jag hoppas att vi har bra harmoni i truppen snart för då kan vi plocka 1 titel i år åtminstone!
Barcelona Neymar11
2015-01-16 07:10
5 möten Atletico 3 segrar Oavgjort 2 ggr Real Madrid 0! Ändå vill dom få det till att dom är ett bättre lag åh fan
Barcelona LeoMessi
2015-01-16 01:24
Jag älskar verkligen rafinhas spelstil! Ingen nonsens från hans sida, det är bara pang på. Så direkt i spelet och riktigt duktig på att göra sig motståndare. Han behöver spela mycket mer än han har gjort men han har haft otur med skador och sen har han varit sjuk ett par gånger när han väl inte varit skadad.
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-16 01:15
Rafinha MOTM
Barcelona Lionel Messi n10
2015-01-16 01:08
Rafinha måste spela mer så stor potential det finns i den grabben. Han är en spelare som är så nyttig för Barca just nu, han vill alltid framåt och är beredd att göra sin gubbe för att komma till farligheter. Sen att han vågar slå dom avgörande bollarna och dessutom gör det bra tycker jag är anledningar varför han ska spelas in mer i laget. Denna spelaren är vad vi söker på mittfältet nu då iniesta på senare tid inte varit som den gamla iniesta där han tog sig förbi och kunde göra några gubbar för att sedan servera anfallarna. Detta är vad jag tror Barca behöver på mittfältet och jag hoppas med tiden att Rafinha kan axla rollen som den finurliga& kreativa mittfältaren.
Barcelona Yaya24
2015-01-16 00:34
Stort tack!
Barcelona >The Reporter<
2015-01-16 00:31
Gå för vinst
Barcelona >The Reporter<
2015-01-16 00:30
Vi börjar hemma nästa vecka. Måste få för vinst
Barcelona Júnior.
2015-01-16 00:30
Yaya24

I länktipset hittar du videon.
Barcelona Yaya24
2015-01-16 00:25
någon som kan skaffa fram när ter stegen tar emot på brösten o spelar vidare?
Barcelona Erik Satie
2015-01-16 00:21
El Pasillo drar åt helvete. Skönt!
Barcelona enkos
2015-01-16 00:17
Båda matcher mot Atletico spelas kl. 22:00 på onsdagar... vilka idioter är det som bestämmer dessa galna tider på en vardag?!
Barcelona NeymarJ11
2015-01-16 00:02
Boys läs fotbollskanalen istället det brukar vara lite bättre än Aftonbladet iaf
Barcelona Canaletes
2015-01-15 23:53
@jawwa:

För mig verkar det mer som att han drabbats av brassesyndromet.
Snabbt kändis, skrivit på flera stora kontrakt, sponsorkontrakt, haffat snygg guzz, fet bil, bling bling hit o dit etcétera...
Barcelona Barca4life98
2015-01-15 23:50
Skönt att det inte är Sjögren som har skrivit artikeln om matchen i alla fall. Men det kommer väl något snart från hans sida om Real.
Barcelona Puyol s.k. LEGEND!!!
2015-01-15 23:48
Åt helvete med ledningen!!
Hade man behållit Thiago, så hade vi haft ett mittfält bestående av Rafina-Samper-Thiago med Halilovic och Adama framför. AVGÅ!!
Barcelona Erik Satie
2015-01-15 23:48
Patrik Sjögren: "Världens bästa spelare slog till - igen. Men det räckte inte. Real Madrid är utslagna efter totaldominans mot ett Atletico Madrid som inte går att känna igen"
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-15 23:45
På aftonbladet så kommer det skrivas om hur mycket otur r.madrid hade. "De var tydligt de bättre laget. Jag älskar Ronaldo. Har ni sett hans BallonDor?!"
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-15 23:43
kung douglas
Barcelona jawwa
2015-01-15 23:43
Synd om munir, killens självförtroende är helt i botten. Släng ner honom i b-laget. Detta var uppenbarligen ett för stort steg
Barcelona barasfsdg
2015-01-15 23:42
Nån som har länk på målen?
Barcelona Erik Satie
2015-01-15 23:42
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Barcelona Mr. Dashir
2015-01-15 23:41
Gumbau ser ut som en ung Seth MacFarlane
Barcelona Gabriel
2015-01-15 23:39
Barça eller ska jag säga Luis Enrique hanterar Munir som spelare på helt fel sätt. Han är helt klart inte redo för A-laget ännu, han behöver mer tid i B-laget, men han fortsätter att slussas in i A-lagsmatcher och får sitt självförtroende förstört på köpet.
Annons: