/spanien/barcelona/forum/3367.aspx/spanien/barcelona/forum/3367.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymessi
2015-01-18 21:24
Se så, var inte för hårda mot Patrik Sjöberg grabbar. Han är fortfarande lyriskt över att Ronaldo är singel och då kanske inte skärpan är på topp!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-01-18 21:20
@Erik Satie:
Heheheheheheh... Take chill pill. Att du ens tar åt dig.. Man ska inte låta såna människor påverka dig. Ge inte makten att till såna typer att påverka dina känslor. Andas och drick ljummen mjölk med honung i.
Barcelona Erik Satie
2015-01-18 21:20
Utan straffar:
Messi: 27 mål på 26 matcher.

Ronaldo (penaldo?): 26 mål på 30 matcher.
Barcelona Erik Satie
2015-01-18 21:17
Jag hoppas inte jag blir avstängd eller liknande. (Moderator du måste vara förstående).

PATRIK SJÖGREN DU ÄR PISSFUL (inte bara i sättet). DU KAN INTE SKRIVA EN ORDENTLIG ARTIKEL. JAG ÖNSKAR DIG OLYCKA.
Barcelona J.Gamper
2015-01-18 21:14
Läs inte ens skitet. Aftonbladet förtjänar inte o läsas...
#BojkottaAftonblaskan

2015-01-18 21:11
@Blaugrana91:

Ha lite kontakter i journalistikvärlden, kunna översätta olika språk med hjälp av Google translate och sist men inte minst. Dissa Barcelona varje chans du får.
Du blir chef inom 7 månader. (glömd inte oss sen)
Barcelona Junta Dimision
2015-01-18 21:10
Riktigt trevlig match idag, jag kräver inte drömfotboll varje match och 5-0 vinster. Men jag vill se att spelarna ska visa hjärta vilket är det de har gjort ända sedan Barto utlyste nyval (inget sammanträffande). Måste även passa på att hylla Javier Mascherano som känns nästan som en ny Puyol som han manar på allt och alla. Han har haft en väldigt otacksam roll där han spelar en position han inte är lämpad för, men krigar som om hans liv vore på spel i varje match och det är därför han spelar varje match oavsett om det är som mittback eller defensiv mittfältare. Är otroligt glad att han förlängde istället för att lämna för Napoli i somras, beundrar den mannen otroligt mycket och jag hoppas att han avslutar sin karriär hos oss.
Barcelona Neymar11
2015-01-18 21:09
Maestro Läs hela artikeln, han försöker trycka ner Messi
2015-01-18 21:09
@Neymar11:

Ju, men det är Lucho vi pratar om :-)...

Men faaan, Rafinha ====== Vad han imponerar!!!!!!
För mig, just nu, så hotar han redan att ta startplatsen från Iniesta (Iniesta som är ur form). Börjar Iniesta också hitta formen kan vi börja andas när vi spelar bortamatcher.
Barcelona Blaugrana91
2015-01-18 21:08
[QUOTE=Maestro Xavi]För att vara helt ärlig syftade han på ronaldos son som tycker om messi. Messi är i hans sammanhang stor hjälten. [/QUOTE] Ja fast vad har det med vår match mot Depor att göra?
Barcelona Erik Satie
2015-01-18 21:07
som sagt Patrik. Ronaldo är singel. Jag antar att det är du som tar...
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-18 21:06
@Blaugrana91:

För att vara helt ärlig syftade han på ronaldos son som tycker om messi. Messi är i hans sammanhang stor hjälten.
Barcelona Erik Satie
2015-01-18 21:05
PATRIK SJÖGREN BORDE AVRÄTTAS
Barcelona Barca4life98
2015-01-18 21:05
Asså herregud Patrik Sjögren! Ronaldo fan-boy nr.1! Ronaldo har blivit Aftonbladets nya Zlatan, ska nämnas i typ varje artikel
Barcelona enkos
2015-01-18 21:04
@Blaugrana91:

Den pajasen med flit provocerar och vågar aldrig nämna att Penaldo gjort 8 eller 9 straffar !! medan Messis alla 19 mål är spelmål !!
Barcelona Barcelonistas
Haha den där Sjögren..
Barcelona Blaugrana91
För övrigt inte ord om vår match utan massa trams.. Tål inte den människan, vad krävs för att bli journalist idag?
2015-01-18 21:03
@Blaugrana91:

Han är så äcklig så att jag håller med mig borta p.g.a av honom..
Barcelona Neymar11
2015-01-18 21:03
Haha trodde du inte var seriös så var tvungen att kolla upp det. Satan så pinsam människa
Barcelona Blaugrana91
2015-01-18 21:01
Patrik Sjögrens rubrik till vår match "Ronaldo Juniors favorit stor hjälte ".... Denna person är pinsam.
Barcelona enkos
2015-01-18 21:01
Bara 9 insläppta mål på 19 matcher, mer än godkänt !
Barcelona Neymar11
2015-01-18 20:58
Freeyourmind Fick samma känsla angående rakitic, men hoppas och tror ändå inte att han bänkas till förmån för Xavi. Speciellt med tanke på att han är fortfarande skadad
Barcelona Neymessi
Känns det inte som att det är väldigt bra stämningen inom laget? Otroligt viktigt med tanke på hur mycket det stormar i klubben.
Barcelona Cule4life
Tycker Iniesta var ganska briljant
2015-01-18 20:56
@Rambla~:

Eller hur. Jag räknade till två inlägg längs marken av Alves där ena resulterade självmål och den andra Suarez nästan tåade in.
Det känns konstigt..

Men, men en match i taget. Vi får hålla tummarna att vi slipper skador och att laget börjar hitta varandra ännu mer.
Är det något jag är orolig för så är det Inista's form. Visst han läggar en pass här och där men ibland kladdar han på bollen för mycket. Lite för mycket bolltapp för att vara Iniesta.

Nu hoppas jag också att Lucho inte bänkar Rakitic för Xavi när vi ska möta Atletico. Jag fick den känslan...

Jag är inte orolig heller för Suarez. Vilken jävla inställning han har. Jag fullkomligen älskar hans jävla anamma. Han krigar för varje mm. Jag hoppas att han tappar 2-3 kilo för att bli lite kvickare.. Han känns lite tung..
Barcelona Neymar11
2015-01-18 20:53
Skön match Neymar showade Messi briljerade Rakitic börjar komma till rätta Bravo håller 0:an Suarez fortsätter kriga och det kommer att släppa när vi behöver det som mest Lucho agerade helt rätt idag Laget springer som aldrig förr och för varandra!
Barcelona Neymessi
2015-01-18 20:50
Längtar riktigt mycket till El Clasico 2.0 nu! Messi kommer vara en mardröm för Atletico men hela laget måste vara på tårna för att vi ska vinna. Busi och Iniesta kan inte spela som dom gjorde idag.
Barcelona Rambla~
2015-01-18 20:48
När tom Alves har skärpt till sig lite måste man trots allt vara nöjd.
Barcelona jawwa
Är inte ett dugg orolig för suarez, med den inställningen och viljan så kommer allt lösa sig. Sen vill jag även påstå att suarez ettriga stil och förmåga att springa åt alla håll och kanter öppnar upp för messi och neymar
Barcelona enkos
Suarez balans är något konstigt , han lutar sig med huvudet framåt och ser ut att ramla varje gång..
Annons: