/spanien/barcelona/forum/3366.aspx/spanien/barcelona/forum/3366.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2015-06-08 17:11
Helvete vad Perez mår dåligt nu kan jag lova. Nu kommer det bli galna värvnngsförsök. Kan tänka mig att han är väldigt sugen på att trigga Neymars utköpsklausul och samtidigt skeppa iväg Cristiano till PSG eller ManU för att få ihop kapital.

Han kommer att försöka värva så många spelare med crack-status som det bara går. Allt för att Europa ska sluta prata/skriva om Barcas Triplet. Kyparen Benitez är då samtidigt i sjunde himlen när han får välja och vraka bland alla tänkbara spelare de kan värva. Han älskar verkligen att byta ut spelare i parti och minut. En riktig silly season-gubbe den där Benitez.
Barcelona Zyzz
2015-06-08 17:05

Real Madrid ordered their community manager not to tweet any
congratulations for Barcelona's CL win on Saturday. [yahoo eurosport]

noter: barcelona have in past years always tweeted congratulations to
madrid when they won a liga, copa, champions league or treble #fcblive

Real = Smutsklubb.
Barca = Gentlemannaklubb.

Det är därför vi älskar Barca och njuter av Reals motgångar. Personligen ser jag 3 förlorade titlar för Reals del som ytterligare en trippel för vår del. I och med deras tittellösa år har vi alltså vunnit 2 tripplar denna säsongen! Äckliga Real!
Barcelona Rambla~
2015-06-08 17:04
Barca som klubb gratulerade båda Madridlagen till Liga och CL förra säsongen. Från dessa klubbar har det inte dykt upp ett skit i motsats riktning denna säsong.

Äh, vem bryr sig, klass kommer inte bara så där. Det tar många år att uppnå.
Barcelona AndreD
2015-06-08 17:02
@Neymar N11:

Treble? :)
Barcelona Barcelonistas
2015-06-08 16:59
Neymar N11 MADRID CABRON. SALUDA AL CAMPEON! Hatar de skitlaget vidriga arroganta idioter.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona SOMISEREM1899
2015-06-08 16:57
@Neymar N11:

Gentlemannaklubb brukar de skryta om va? Snarare raka motsatsen.
Flavía
2015-06-08 16:57
Messis fantastiska solomål mot Bilbao är enligt min mening säsongens absolut snyggaste mål. När EPSN analyserat argentinarens mål (kika på länktipset) så inser man vilket jäkla prestation det var från Messis sida.

Sedan så förstår jag inte varför det skulle relevant i vilket sammanhang som målet gjordes, skall man förminska exempelvis Zlatans cykelspark mot England på Friends p.g.a. det var en träningsmatch? Ett konstmål är ett konstmål oavsett om man gör det i en VM-final eller en försäsongsmatch.
Barcelona Neymar N11
2015-06-08 16:54
Real Madrid ordered their community manager not to tweet any congratulations for Barcelona's CL win on Saturday. [yahoo eurosport] noter: barcelona have in past years always tweeted congratulations to madrid when they won a liga, copa, champions league or treble #fcblive Real är sk*t och kommer alltid vara det, man ska inte förvänta sig något från dessa vita clowner..
Barcelona Rambla~
2015-06-08 16:51
@11-9-10:

Kan bara instämma. Den här spelaren skulle nästan satsa sitt liv på att ta en startplats får man en känsla av. Han kommer antagligen bli en lojal truppspelare som nog aldrig klagar. Han har en skön aggressivitet och kommer jobba arslet av sig i båda riktningarna av planen.
Flavía
2015-06-08 16:48
@Tiki-Taka:

Inte för att vara den men du glömde bort Seydou Keita...
Barcelona Gabriel
2015-06-08 16:46
Personligen håller jag Messi andra mål mot Bayern som det snyggaste, men det har också mycket med betydelsen av målet att göra. Känslan är att vi ändå hade gjort 1-0 i cupfinalen tillslut och vunnit det relativt komfortabelt men 2-0 målet mot Bayern var verkligen dödsviktigt därför håller jag det målet högre.
Barcelona jonis
2015-06-08 16:45
@Liunil Masse:

Haha han passade ju i snaggat! Men Rakitic då? Han skulle också snagga sig, men hans fru skulle däremot döda honom om han gjorde det.
Barcelona Barcelonistas
2015-06-08 16:42
Snackar vi betydelse så tycker jag Messis andra i cl är otroligt viktigt de också. Sen har motstånd ochså betydelse enligt mig. Cl semifinal mot FC Bayern. Men båda är otroligt vackra mål!
Barcelona Barcelonistas
2015-06-08 16:42
Snackar vi betydelse så tycker jag Messis andra i cl är otroligt viktigt de också. Sen har motstånd ochså betydelse enligt mig. Cl semifinal mot FC Bayern. Men båda är otroligt vackra mål!
Barcelona Shanghai
2015-06-08 16:41
Barcelonistas Sjukt mål var det, hur han vänder bort en av de bästa mittbackarna och sedan Chippar in den över bästa målvakten. Dessvärre med sin sämre fot. Nej, ett elegant mål. Dock håller jag fortfarande Pedros mål högre, då det är så få som lyckas måla på det sättet som han gjorde. Överlag är det ytterst sällan fotbollsspelare gör ett sådant mål.
Barcelona Nemesis 10
2015-06-08 16:40
Tycker Messi mål mot bilbao är det vackraste, jag räknar också in betydelsen av målen och då vinner Messis mål då han bröt dödläget i en cup final med magi.
Gillar också Neymars mål mot PSG när Iniesta flöt förbi 3 PSG spelare och lägger en perfekt boll till Neymar som förvaltar den snyggt.
Barcelona Barcelonistas
2015-06-08 16:36
Messis mål mot Bayern München!
Barcelona Shanghai
2015-06-08 16:32
Vilket mål var säsongens vackraste att skåda enligt er? Min personliga favorit är; Pedros brasilianska cykelspark mot Real Sociedad ligan. Detta mål vinner över Messis mål mot Athletic Club i CdR-finalen.
Barcelona Barcelonistas
2015-06-08 16:23
Eurotalk idag ?
Barcelona enkos
2015-06-08 16:08
De Bryne (stavning) utsågs till Bundesliga bästa spelare
Barcelona Liunil Masse
2015-06-08 16:04
hahaha Alba har snaggat sig, höll sitt löfte!
Barcelona enkos
2015-06-08 15:55
Alex Vidal ska alltså träna med Barca i sex månader och inte få spela matcher, tråkigt för honom att i sina bästa år missa så mycket.. och Barca å andra sidan slipper möta honom i supercup finalen i augusti
Barcelona Barcelonistas
2015-06-08 15:54
Kan fortfarande inte släppa vad vi gjort. Vi har för helvete vunnit trippeln. * vi har vunnit trippeln inte bara 1 gång utan detta är vår andra trippel på fem år. * detta är vår tredje Cl titel på 6 år och jag som supporter till Barcelona har upplevt 4 cl titlar. * vår 4de cl titel på 9 år kryddat med 7 ligatitlar sedan Frank tog över vår klubb. * 5 ligatitlar senaste sedan Pep tog över klubben. Den här klubben, det här laget är kapabelt till precis allt. Jag tror på la sexybaby igen, alltså 6/6 titlar för andre gången. Samt att försvara cl titeln. Den här eran förtjänar att försvara cl titeln!
Barcelona enkos
2015-06-08 15:53
Benitez har bestämt sig att låna ut den norske talangen till Villareal Malaga eller Betis..
Barcelona Liunil Masse
2015-06-08 15:47
Fan vad mycket vi har att se fram emot nästa säsong grabbar. - Spanska supercupen - Uefa supercupen - klubblags vm - Messi vinner Uefa best player - Messi vinner sin 5e Guldboll ;) Jupp, livet leker som culé.
Real Madrid forzabarca92
2015-06-08 15:41
Tror ni Messi vinner Copa America också?
Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-08 15:41
11-9-10

fel min vän, måste vara februari, stoke borta, tid 18:30. juste det måste regna också annars raknas det inte haha
Barcelona 11-9-10
2015-06-08 15:32
Leomessi Hemmaplan mot swansea som man visar sitt värde inte i cl ;)
Barcelona LeoMessi
2015-06-08 15:22
11-9-10 Fortfarande så är Hazard bättre;) Nej men det är sjukt imponerande av vår framtida guldbollenprenumenant:D Han har gjort mål i så många viktiga matcher, inga skitlag han har varit dominant mot direkt.
Barcelona SOMISEREM1899
2015-06-08 15:13
@Vampíro:

8 matcher har han startat som högerback om jag inte missminner mig.
Annons: