/spanien/barcelona/forum/3330.aspx/spanien/barcelona/forum/3330.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Erik Satie
2015-01-24 20:57
Inte en jävla artikel i aftonhoran. Fan va bittra de är :p
Barcelona Leo y Cesc
2015-01-24 20:50
@barcastuff: Tw Gary Lineker: "The Neymar Messi one-two and finish is one of the most audaciously gorgeous goals I've ever seen." [@garylineker]
Barcelona Leo y Cesc
2015-01-24 20:49
@MessiStats: Messi has already given as many assists this season for Barcelona (14) as in the complete 2013-14 season
Barcelona DM1982
2015-01-24 20:47
Underbart spelat av Barcelona och Messi är världens bästa spelare. Punkt vad gäller det.

Det verkar som bråket som uppstod med Lucho och Messi var precis vad som behövdes, Messi stod upp för laget. Av någon konstig anledning så flippade Lucho och hade sjuka uppställningar hela tiden, nu är uppställningarna logiska. Spelet är mycket bra och stämningen god, man kan inte begära så mycket mer.

Såg utvisningen på Ronaldo nu, det där är minst två matcher kanske till och med tre. Om det råder det ingen tvekan om.
Barcelona Leo y Cesc
2015-01-24 20:46
@barcastuff: Surpassing Puskas, Lionel Messi is the first player in history to score 20+ goals in 7 consecutive Ligas #fcblive [via @pedritonumeros]

Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2015-01-24 20:39
Någon som har highlights med Ray?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Baha - Lionel Andres Messi
2015-01-24 20:38
Jag minns att Villa sa:"Om du inte kan spela med Messi har du inget att göra i barca." Neymar: "Two assists from Messi? It's an honour to play with Messi, my idol. Playing alongside the best player in the world is really easy."
Barcelona Messsias
2015-01-24 20:36
Nästan omöjligt att hitta artikeln om ronaldo i aftonbladet och Barcas kross hittar man ej haha
Barcelona Messsias
2015-01-24 20:35
Nästan pmöjli
Barcelona Gonzalez_Barca
2015-01-24 20:32
Erik Satie

Så klart är sorgen för stor för Patrik att hålla inom sig så han låter Fredrik Jönsson ta hand om skrivandet för idag..
2015-01-24 20:27
Messi är Jiraya Sensei och Neymar är Naruto. :p
Barcelona Erik Satie
2015-01-24 20:27
Vad säger Patrik Sjögren nu då? :D

"Världens bäste utvisad -då klev Juniors favorit fram"

En sådan titel skulle inte förvåna. Om han skriver något överhuvudtaget.
Barcelona Ball to Messias.....Goal!
2015-01-24 20:23
Messi som nu ligger på 106 assist i la liga ligger nu bara 1 assist bakom Figo!
Barcelona Neymar11
2015-01-24 20:14
Vi gör mål på så många olika sätt i år, nickmål, distansskott, kontringar, kombinationsspel, individuellt, slumpmässiga. Vi gör mål på alla möjliga sätt Spelarna är så oerhört pigga att dom kanske fortsätta pressa vid 5-0 ledning trots att vi har en tuff match på onsdag. Dom visar en härlig inställning Men Neymars ödmjukhet och osjälviska spelstil tar allt, en pedro som har missat allt under matchens gång. Blir serverad ett öppet mål trots att neymar hade kunnat göra hattrick, det säger så oerhört mycket om personen Piques säkerheten själv, och gör mål nu med.
Barcelona Messsias
2015-01-24 20:12
Varje mål messi gör så slår han rekord efter som han gjort mest mål i la liga eller kan man kalla det så?
Ronaldinho Gaucho
@Rambla~:

Du får det att låta som om Montoya lever i ett tält utanför Camp Nou och lever på småmynt som de övriga lagkamraterna bidrar med när de har lite växel i fickan.

Faktum är att Montoya har haft 4(!) olika tränare dvs Pep, Tito, Tata och Lucho. Han har inte lyckats övertyga en enda. Då är det dags att packa väskorna och inse att man kanske var en talang men inte är det längre. Så kritiken är fullt befogad.
Barcelona Maestro Xavi
Tw Gary Lineker: "The Neymar Messi one-two and finish is one of the most audaciously gorgeous goals I've ever seen." @Barcastuff
Gary är en klok människa.
Barcelona Bentley King
2015-01-24 20:06
Vad har hänt me Piqué???? Killen har öppnar alla sina chakror. En Piqué i form gör stor skillnad
Barcelona Erik Satie
2015-01-24 20:02
har messi 106 assist nu?
Barcelona ElRaval
2015-01-24 20:01
@Himne del Barcelona:

Älskar Neymar.

Såg ni inför atletico hur han gick och kramade om alla våra spelare? Messi är mycket, men Neymar tillför en ny dimension inte bara spelmässigt utan uppenbarligen även i omklädningsrummet.

Han har gett maskinen Barcelona något som vi saknat sedan Ronaldinhos dagar nämligen glädje.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-01-24 19:58
Ge alla guldbollar till Messi end of diskussion.

Out of this World som Ray Hudson sa !!!
Barcelona messiooooxavii
2015-01-24 19:58
Måste ta ut frugan på käk nu då hon klarat sitt examensarbetet igår men jag skulle fan sitta här nu och gotta mig i superlativ om vårat lag.. Finns inget bättre. Synd bara att Real inte åkte på torsk då skulle kvällen vara 100 procentig men man får nöja sig med att Ronaldo visa sitt rätta jag ! Tack för mig boys, ses senare!

Visca Barca!!
Barcelona Himne del Barcelona
2015-01-24 19:56
Förutom den glädje som Neymar förmedlar måste man imponeras av brassens psyke. Faktum är ju att Neymar hade två ganska så bra lägen där han missade bollen. Men det verkar ju inte störa honom speciellt mycket med tanke på den kyla han visade vid sina mål där avsluten höll högsta klass.

Neymar växer för varje match som går och en bättre läromästare och lekkamrat än en liten argentinare som har förändrat synen på hela fotbollssporten går ju knappast att ha.
Barcelona Rambla~
2015-01-24 19:54
Jag fattar heller inte hatet mot Montoya? För fan, han är en egen produkt som har varit i klubben sen barnsben. Ni kan väl åtminstone försöka stötta honom lite så länge han tillhör klubben. Vad är ni för supportrar?

Det är tydligt att han har det jävligt tungt nu. Är det så konstigt när han blivit i det närmaste misshandlad av sin coach. Utfryst och fick sitta på läktaren i varje match. Hur kul är det när ledningen får honom att skriva på ett långt kontrakt med orden att vi tror på dig, du är vår framtid.
Barcelona messiooooxavii
@Rambla~:

Precis det jag menar, desto mer jag tänker på det desto mer blir jag berörd. Om jag ska vara helt jävla ärlig så fällde jag nästan en tår när jag läste din uppfattning om honom !
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@Messidinho_10:

Lugn, lugn herregud.

Vet du hur många matcher vi har kvar.
När Suarez börjar komma igång och vi tar tunga titlar den här säsongen kan du säga att vi är tillbaka

Det är Elche vi möte..
"Take it eaZy, hold your horses"
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-01-24 19:53
Vem är just nu världens bästa spelare? Skönt att Neymar fick spela 90 min. Tycker synd om Suarez men snart kommer det lossna för honom också. Behöver bara ha tålamod.
Barcelona messiooooxavii
2015-01-24 19:52
Hehe, en skön komentar på Valencias forum!

"Cristiano kommer få längst möjliga avstängning när det gäller Real Madrid, dvs en match."

=)
2015-01-24 19:52
Sluta hata Montoya. Han är en utomordentlig rotationsspelare som inte kräver för hög lön och bara sporadisk speltid och han gnäller aldrig. Han är nöjd med att vara nr 2 så länge han får spela ibland. Adriano böla efter högre lön.
Barcelona Erik Satie
2015-01-24 19:51
Någon som vet hur många assist Messi har nu? Han är väl inte så långt bakom äckel-figo?
Annons: