/spanien/barcelona/forum/3324.aspx/spanien/barcelona/forum/3324.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymessi
2015-01-24 15:37
Jag skulle mer än gärna ha Ödegaard i Barca, men inte för den lönen han ville ha. Det hade bara skapat obalans i la masia. Hur begåvad en spelare än må vara måste man hålla fast vid vissa principer.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-01-24 15:18
@Barcelonistas:

Ännu en gång spyr du ut en massa galla utan att ha en aning om vad du pratar. Nej det är inga "dildos" som du verkar vara inställd på att de är och denna vetenskapliga fakta vill jag gärna ha en källhänvisning till om det nu är vetenskapligt. Eller blandar du ihop det med en av dina vanföreställningar vilka alltid och för all framtid kommer att vara vetenskap och fakta?

"Där tappa jag lite respekt dock för Mathieu. Oavsett orsak så vill jag inte att min klubb förknippas med dildos."

Du har själv kopplat de lila objekten till dildos då de mycket väl kan vara något annat. Jag tror att du har något komplex till fallos och fallosliknande objekt då du redan är inställd på att det är dildos. Dessutom har du "tappat respekten" för Mathieu på helt felaktiga grunder.

Sen är du alltid förs att driva med el pasillo men enligt min uppfattning är du värre i sättet att överdriva, ljuga och slänga upp åsikter tillsammans med felaktig information. Du läser/hör något som du totalt missuppfattar eller ej förstår, för att sedan sprida vidare "din uppfattning" som fakta eller whatever du kallar det och därefter skyddar du dina åsikter likt en fanatiker och struntar fullständigt i logik och berättigade motargument.

I mitt tycke är du på samma nivå av irritationsobjekt som alla troll som skapar fejkkonton här.
Barcelona Neymar N11
2015-01-24 15:09
: Possible line-up (vs Elche): Bravo - Alves Bartra Mascherano Adriano - Xavi Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive [l'esportiu] Med tanke på att Rakitic vilar så startar man med Xavi och Bartra kommer in för Puque. Adriano byter plats med Alba. Rätt bra elva med tanke på motståndet.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-24 15:08
Haha gå hårt åt, märker du inte att du sänker nivån på forumet? Jag bryter inte mot några regler, jag kommer med mina egna åsikter och det är tillåtet att göra det i ett forum. Kör vilken taktik du vill men du kommer inte kunna få mig att sluta skriva om saker som gör dig butthurt. Detta är ett forum i ett land där man får komma med egna åsikter. Nog om detta nu. LeoMessi - intressant historia tack någon som förstår vad jag menar. Det ända jag kan skryta om när det gäller min karriär är att jag spelat Copa Catalunya Sporting nere i Barcelona med mitt lag. Det är en cup som likt Gothia fast nere i Barcelona. Har en medalj från den cupen med catalunyas färger.
RivaldoKing
2015-01-24 14:48
Lyssna nu på mig Barcelonistas. Du är ett litet barn och jag förstår att du alltid vill hävda dig och fiska likes. Men så här är det för dig och enkos och andra småbarn härinne. Då moderatorer väljer att inte göra sitt jobb, så måste någon göra det. Jag vill ha BARCELONA FANS härinne. Inte Anti Madridista fans. Försök att se skillnaden och sluta prata om andra klubbar. Du ska prata om BARCELONA och bara den här fina klubben. Jag har nu skrivit flera inlägg om BARCELONA och det som rör klubben. Suarez situationen, laguppställningar etc. Men så kommer du och dina småbarns gangsters in här och förpestar forumet. Sedan ser riktiga barca fans det här och väljer att inte kommentera och de vill inte besöka forumet. Plus du skämmer ut oss barca fans. Så från och med nu kommer jag gå hårt åt medlemmar som skriver annat än om den här fina klubben. Det ska bli en förändring härinne.
Barcelona LeoMessi
2015-01-24 14:46
Går fan inte en dag utan att någon härinne förolämpar en annan skribent enbart för att han inte håller med vad den andre har skrivit. Ska man inte kunna skriva sin åsikt utan att någon säger: "Du sänker forumet med dina skitinlägg". Argumentera emot istället, man behöver inte nedvärdera någon annan bara för att man inte delar samma åsikt, oavsett hur galen åsikt någon har. Jag kan förstå ifall man ber någon sluta skriva om real eller om Messi vs Ronaldo. Jag vet inte hur bra barcelonistas var på fotboll men jag håller med honom att det inte alltid räcker med att vara bäst. Jag fick erfara det när jag var yngre! Jag var en av dom mer teknisk begåvade i laget och då spelade jag som ytter. Men tränaren föredrog en kille som var väldigt stor och tung, som saknade bollkontroll och teknik i allmänhet. Jag var bänknötare enbart för att tränaren var jobbarkompis med min "konkurrents" pappa. Gick till och med så långt att en annan förälder klagade på tränaren eftersom han inte förstod varför jag fick sitta på bänken. Nu var jag väl ingen Neymar eller liknande, men i jämförelse med den killen så var jag fan det.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-24 14:42
Rivaldoking - seriöst det ända du har gjort är att hoppa på folk. Sluta smutsa ner forumet och bidra till något istället. Är det då intressant och hoppa på mug och skriva om mina inlägg osv?
RivaldoKing
2015-01-24 14:40
Ja vi vet att du finner Ødeegard överhypad då du själv sa att en gång i tiden var du bättre. HAHA! Ditt troll sluta skriv BULLSHIT.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-24 14:38
Mirzacule - det jag sagt hela tiden. Var kommer denna hype ifrån? Kan va så att ödegaard är 1 på miljonen och det faktum att Norge väldigt sällan producerar bra spelare. Medans Kroatien producerar talanger rätt så ofta och då blir det lite " en vanlig dag på jobbet".
Barcelona Barcelonistas
2015-01-24 14:36
RivaldoKing - Halilovic är en större talang än Ödegaard som jag finner överskattad. Det är lite så den institutionen fungerar. Alla som vill till Barca måste dom värva. Jag är glad att vi har Halilovic i laget hör snackar vi oslipad diamant.
Barcelona mirzaculé
2015-01-24 14:32
Fyfan så mycket hype kring Ödeegard!? Halilovic debuterade i CL som 16 åring mot PSG med Dinamo Zagreb, som är bättre än alla lag i Norska ligan skulle jag våga säga, men det var inte lika mycket snack kring Alen då..
Barcelona mirzaculé
2015-01-24 14:32
Fyfan så mycket hype kring Ödeegard!? Halilovic debuterade i CL som 16 åring mot PSG med Dinamo Zagreb, som är bättre än alla lag i Norska ligan skulle jag våga säga, men det var inte lika mycket snack kring Alen då..
RivaldoKing
2015-01-24 14:30
Jag kan förstå att det finns tuffare matcher att se fram emot och att det kan vara bra att vila spelarna, men det finns en gräns för det. Många andra europeiska lag har knappt roterat och de lagen leder sina ligor. Barca spelarna har vilat nog och det bästa är att fortsätta på samma spår för att få kontinuitet.
Barcelona Neymar11
2015-01-24 14:30
Hade inte valt någon utav dom utan hade valt Adama alla dagar i veckan
RivaldoKing
2015-01-24 14:28
@Barcelonistas:

Uslare logik får man fan leta efter. The king of all scouts has spoken. LOL!
RivaldoKing
2015-01-24 14:27
@Barcelonistas:

Tysta nu lilla pojken. Jag kommer att göra moderatorernas arbete tills dem gör det själva. Att sätta barn på plats som inte vet bättre. Så håll nu tyst om dina barnsliga skit historier och berättelser och prata om klubben.
Barcelona S.Eto'o
2015-01-24 14:25
En fråga till er som inte vill rotera idag. Efter dagens match så har vi borta Atletico , hemma villareal borta bilbao där vi bara måste spela med bästa möjliga elva och hur har ni tänkt er att våra startspelare ska vara 100% friska och utvilade? Då har våra 10 utespelare startat 7 av 8 matcher på mindre än 1 månad och där 5 av dom matcherna är svåra.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-24 14:22
Sen är chansen betydligt större att Halilovic faktiskt blir något medan Ödegaards chans är 1 på miljonen. Norrbaggar, elr Norge,Danmark och vårt Sverige brukar sällan producera bra spelare. Medan Balkan länderna gör det betydligt oftare.
Barcelona Kufi
2015-01-24 14:22
Barcaclasico Ödegaard är en speciell talang, sådana växer inte på träd.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-24 14:20
Väljer en kroat före en norrbagge alla dagar i veckan. Halilovic är en mycket större talang än Ödegaard. Där har vi gjort ett riktigt kap mina damer och herrar. Halilovic ska idag egentligen ingå i a-truppen.
Barcelona Barclasico
2015-01-24 14:15
Ødeegard eller Halilovic, vem hade ni valt?
Barcelona Barcelonistas
2015-01-24 14:08
S.Eto - mods är inte aktiva hela tiden, det är så uppenbart. Hade någon varit aktiv här då hade trollet Rivaldoking spärrats för längesen.
Barcelona S.Eto'o
2015-01-24 14:07
Seriöst ingen artikel om dagens match.... Matchen mot elche börjar om mindre än 4 timmar och det har inte lagts upp en artikel medan Inter spelar om 25 timmar och deras redaktion har redan lagt upp en.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-24 14:03
Rivaldoking - Sluta trolla du lurar ingen. Du kallar historien om Franco för trams, så fort man skriver något som förminskar Real så hoppar du på folk som en hyena. Märks vilken dålig läsförståelse du har. Jag skrev aldrig att det var pågrund av rasism angående talanger som inte når hela vägen.det handlar om vilken spelare som är tränarens favorit, kan va en person som är ljus, mörkhyad, blåa och orange.
RivaldoKing
2015-01-24 13:57
@Barcelonistas:

Ingen normal människa bryr sig om det. ELLER JO DET FINNS 3 olika människor som bryr sig.

1. Han som sa att han var lika bra som Ødeegard. Att han inte slog igenom pga av rasism i Sverige.

2. Enkos

3. Barn som inte kan klubbens historia och värdesätter BULLSHIT.
RivaldoKing
2015-01-24 13:55
Possible line-up (vs Elche): Bravo - Alves Pique Bartra Adriano - Xavi Busquets Rafinha - Messi Suarez Neymar #fcblive [as]

Hmm.....hoppas att det här inte är sant. 2 matcher var allt vi fick alltså?
Barcelona Barcelonistas
2015-01-24 13:55
Rivaldoking - hans första val var Barcelona det är fakta.
RivaldoKing
2015-01-24 13:53
@Liunil Masse:

Ingen bryr sig att det var hans första val. Sluta upp med sådant trams tack. Han är i Madrid och thats it. Onödigt inlägg.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-24 13:36
Klart vi är förstavalet. Det vi har gjort inom fotbollsvärlden saknar motstycke. Vi tog fotbollen till en helt annan dimension. Just i detta nu har många lovande talanger Peps Barca i hjärtat. När dom sen blir färdiga talanger är valet självklart.
Barcelona >The Reporter<
2015-01-24 13:33
Haha. Det är ballonger från Piques sons kallas. Men liknar faktiskt en dildo. Matiheu håller i en ballong också. Varför skulle man gå runt med 2 dildon? ;) Ballonger som sagt
Annons: