/spanien/barcelona/forum/3315.aspx/spanien/barcelona/forum/3315.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2015-01-24 18:52
Jag får också spykänslor för den där Damian. En riktigt ful jävla spelare som medvetet kör sina efterslängningar för att träffa motspelaren. Lite Arbeloa-varningen på honom. Det värsta jag vet med spelare som medvet vill skada sin motståndare. Arbeloa och denna Damian är sådana spelare. De skiter fullständigt om de sätter en dobb eller två på någons ankel eller smalben.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-01-24 18:47
@Liunil Masse:

Där av vi inte ser samma gnista i den här mittfältet.

Den ena passar bara sidled och hemåt medan de andra två försöker hitta passen framåt. Det är inte samma tänk i mittfältet.

Dessutom står är det inte lika mycket rörelser men löpningar är där framför allt från Neymar men han får ingen bollar..
Barcelona Gabriel
2015-01-24 18:47
Hade fortfarande bytt in Suarez nu direkt i halvtid. Vi kanske leder men det var ett flyt mål, typiskt Madrid flyt mål. Vårat anfallsspel är inte alls bra och det beror mycket på Suarez avsaknad i 11:an. Vill byta ut Montoya som är helt under isen, lägga Pedro på den positionen fast med en 3 backslinje. Då ska ni se att spelet blir bättre. Sen hoppas jag även på mer positionsbyten mellan Neymar och Suarez om Suarez kommer in. Vill se Neymar mer in mot mitten för den där jävla Damian är en riktig smutsunge med sina konstanta efterslängar på Neymar.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
2015-01-24 18:45
In med Suarez som nia i andra å punkta matchen tack!
Barcelona Liunil Masse
Rafinha vill framåt och Xavi vill bakåt. Förstår inte Xavis ovilja att spela bollen framåt. Ska allt som oftast passa bollen hem till backen, ingen förstår varför heller.
Barcelona Liunil Masse
Rafinha vill framåt och Xavi vill bakåt. Förstår inte Xavis ovilja att spela bollen framåt. Ska allt som oftast passa bollen hem till backen, ingen förstår varför heller.
Barcelona knoxxx
2015-01-24 18:44
Framtiden ser ändå ljus ut. I synnerhet för mittfältet och anfallet.

Halilovic, Rafinha, Samper, Deniz Suarez.

Adama, Neymar.

Messi har fan ingen att vägga med.. När han är omringad av 5 spelare håller han i bollen för att hitta någon eller några att vägga med mendet är ingen som går och gör sig spelbar. Alves och Rakitic är de som bruka alltid var vägg för Messi. Nu hittar han ingen... Xavi tvekar hela tiden att slå den på djupet. Han ser att chansen finns, tvekar, försöker slå, tvekar igen efter det är luckan borta och våra spelare är offside. Neymar sprang 5-7 gånger på djupet och han fick inte en enda boll av Xavi.. Kom igen Xavi, chansa lite ibland..
Barcelona Cule4life
Man blir fan förvånad att ett bottenlag i LaLiga har ett sådant bra passningsspel, Dom är kapabla att passa sig ur svåra situationer och kombinera sig fram till offensivt straffområde,

Jag ser aldrig sådant när jag kollar på PL,Serie A.

LaLiga är världens spelskickligaste liga utan konkurrens.
Barcelona Liunil Masse
2015-01-24 18:42
Gör oss alla en tjänst lucho och byt ut pedro, helt usel asså.
Barcelona Vampíro
Pedro och Suárez behöver fan stanna kvar minst 3 h efter varje träning för att lära sig träffa mål.
Barcelona Rambla~
@Federer - köp en back, tack:
Jag har den här, Global IPTV. Den är/var tydligen bäst i test, fast den senaste tiden har det blivit sämre. De flesta kanalerna ligger allt som oftast nere, utom 2 franska Bein-kanaler. Som tur är så brukar jag hitta Barcas matcher på de två kanalerna allt som oftast. Nu när jag kollade företagets hemsida där jag köpte den förstår jag också varför det blivit sämre. Tydligen så har Bein släppt en egen box med kort. De har 28 kanaler, många i HD. Den är lite dyrare men säkert bättre med det innehållet. Fast det verkar som den kräver en parabol om jag fattat det rätt.
Barcelona Cule4life
2015-01-24 18:41
Rafinha = Nya Iniesta
Barcelona Z_Z
2015-01-24 18:40
Älskar Rafinhas vändningar när han får bollen med ryggen mot motståndarnas mål. En spelare som verkligen tar för sig och utmanar.
Barcelona Baha - Lionel Andres Messi
2015-01-24 18:40
Pedros miss. Må gud förlåta honom.
Barcelona LeoMessi
2015-01-24 18:39
Tänk om det inte hade varit offside? Då hade än en läcker passning från Messi varit till ingen nytta.
Barcelona LeoMessi
2015-01-24 18:37
Det där kunde definitivt blivit rött!
Barcelona oocbgb
Som vanligt SM i gnäll här när det är match
Barcelona Maestro Xavi
Elche spelar som troglodyter
Barcelona Liunil Masse
Ska vara rött på den jäveln
Barcelona Gabriel
2015-01-24 18:36
Ey wtf de där e solklar utvisning!
Barcelona Neymar11
2015-01-24 18:36
Rambla~ Stör mig bara För någon månad sen ville alla ha bort Lucho för att han inte spelade montoya Nu vill alla ha bort Lucho för att han spelar montoya Hur hänger detta ihop haha
Barcelona Federer - köp en back, tack
2015-01-24 18:35
Rambla~

Vilken IPTV har du? Jag funderar på att köpa en men vet inte riktigt vilken jag ska köpa. Skulle du kunna säga vilken du har? Tacksam för svar :)
Barcelona Rambla~
2015-01-24 18:34
@Neymar11:

Man har inget annat att skriva när spelet är så där segt och dåligt, haha. :P
Barcelona Neymar11
2015-01-24 18:33
Fjärde mötet mot Elche Tredje på kort tid Lugna ner er, klart att det kommer vara lite avslaget speciellt med tanke på att vi har en cup match på onsdag Man behöver inte gnälla under varje matchminut
2015-01-24 18:33
Bra boll av Masken över försvararna.. Bra löpning av Messi

Mer sånt...
Barcelona Rambla~
2015-01-24 18:32
Så klart ska min IPTV strula just vid målet. Tur jag fick se reprisen åtminstone. Där var Pique vaken. :P

Så där ja, nu kanske det öppnas uppe lite.
Barcelona ElRaval
2015-01-24 18:32
Någon sa "vi kan inte ens göra ett mål mot ett lag som vi nyss har vunnit mot med 9 - 0 i ett dubbelmöte".

Inget vidare argument egentligen.. Det betyder bara att de har haft två matcher på sig att lära sig av sina misstag..

Jag är glad bara vi vinner matchen.
2015-01-24 18:31
Älskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar hur Barca spelarna firade måleeeeeet.

Såg ni vilken äcklig tackling mot Pedrooooo
Barcelona Liunil Masse
2015-01-24 18:31
JAAAAAAAAAA fyfan vad oförtjänt!
Annons: