/spanien/barcelona/forum/3312.aspx/spanien/barcelona/forum/3312.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Baha - Lionel Andres Messi
2015-01-28 15:22
@lucasammr Valdes banned for 4 games and Simeone for 8 games for exchanging a few words with the ref. LFP = Liga Florentino Perez.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DANI ALVES
Hahahaha spanska ligan är ett skämt asså... Fyfan man blir förbannad asså 2 matcher??? I england hade de varit minst 6.
Barcelona LeoMessi
Det är så otroligt synd att en så bra liga som la liga styrs av så inkompetenta personer. Lagen förtjänar ett mycket bättre förbund.
Barcelona Gio Style
2015-01-28 15:17
Tyvärr använder ju många, även neutrala oinsatta fans, ursäkten "Messi hade också fått 2 matcher. De särbehandlas".
Jag äcklas av folks okunskap.
Barcelona Gabriel
2015-01-28 15:17
Jag tänkte faktiskt göra en liten request här inne, med all förståelse ifall det inte går med tanke på att folk är upptagna med jobb och skola. Men gällande designen, det var ett tag sedan den ändrades/uppdaterades. Hade det inte varit roligt med en ny design, eller det kanske bara är jag som tycker så? Tycker den känns lite småtråkig utan några spelare och bara klubbmärket.
Barcelona Gabriel
2015-01-28 15:10
Neymar är en stor fotbollspelare och en ännu större människa.

Vilken kille!
Barcelona Barcelonistas
2015-01-28 15:06
Är ni förvånade att det blev 2 matcher? Självklart inte, framför allt inte när man har Perez med i spetsen. Perez: " 2 matchers avstängning räcker, Ronaldo måste ju kunna slå Messis 50 mål rekord ju!"
Barcelona Barcelonistas
2015-01-28 15:00
Haha nästan alla skriver Real Mafia :)
Barcelona Gabriel
2015-01-28 14:59
Bra förebild för nästa generations fotbollsspelare. Framtiden ser ljus ut för fotbollen!
Barcelona Canaletes
2015-01-28 14:57
Älskar hur spanska folket går helt bärsärk och med all rätt. Spelare för mindre aggressioner har fått betydligt längre straff.

Jag tror helt klart att mötet mot Atlético om 3 matcher spelas STOR roll. Hade man mött ett bottenlag hade Ronaldo fått minst 3 matchers avstängning.
Barcelona Diar Shekha
2015-01-28 14:52
Jag ser hellre Mino Raiola som FIFA-president än Figo.
Barcelona Gabriel
2015-01-28 14:50
Figo som Fifa president, I just vomited in my mouth!
Barcelona Neymessi
2015-01-28 14:46
Bara 2 matcher vilken överraskning. Men å andra sidan.... En Ronaldo i form har det svårt mot ett kompakt försvar då han är helt usel på småytor. Nu är han knappast i en strålande form och även om han skulle vara det lagom till Atleti är en spelare som Isco hundra gånger mer användbar.
Barcelona Neymar11
Hahaha Ronaldo endast 2 matcher Figo ska kandidera för rollen som FIFA president HAHA livet blir bara surare och surare för oss Barca fans
Barcelona Neymar11
Hahaha Ronaldo endast 2 matcher Figo ska kandidera för rollen som FIFA president HAHA livet blir bara surare och surare för oss Barca fans
Barcelona Neymar11
Barcelona Gabriel
Cristiano får alltså bara 2 matchers avstängning. Korruptionen inom den spanska fotbollen har aldrig varit tydligare än nu. Just på grund av det här faktumet är jag så sjukt jävla glad att han enbart fick 2 matchers avstängning, hade han fått ett längre straff hade man kunnat argumentera emot det sedan länge självklara faktumet - men det här blir som spacklet för byggstenarna i konspirationsteorierna gällande spansk fotboll och Real Madrid.

För det som Ronaldo fick 2 matchers avstägning för, hade vem som helst i den spanska ligan fått minst 6 matcher för - om spelaren inte tillhört just Real Madrid.

Jag är inte på något sätt förvånad, så här är det, så här har det alltid sett ut och kommer alltid att göra. Det är bara så det fungerar. Var inte besvikna, tänk istället som mig, var glada att beviset nu istället blev mer tydligt än någonsin innan. Det spanska fotbollsförbundet skyddar Real Madrid och deras spelare - ingen kan längre argumentera emot det.
2015-01-28 14:42
Cristiano banned for 2 games having thrown 4 punches to people's faces
Barcelona ElRaval
2015-01-28 14:40
Säg förlåt, ge ett barn en kram och se till att spela in det och vipps är han tillbaka till den viktiga matchen mot Atletico, HAHA. Håller mig gärna från att nämna ronaldo och real här inne av uppenbara anledningar men det här är ju otroligt :)
Barcelona enkos
2015-01-28 14:28
@the cameroonians:
Likabra, för mot Atletico kommer han få nytt rött kort då han kommer bli frustrerad då han inte kan göra mål mot dem och sedan slå Godin, men denna gång ska domarna kunna se det.. sen blir det minst 3 matcher till..
Barcelona the cameroonians
2015-01-28 14:26
el Flaco

Först pizzabagaren Raiola, och nu Judas himself.

Trodde att alla kandidater skulle vara ett bättre alternativ än Blatter, men se där hade jag fel... :P
Barcelona the cameroonians
2015-01-28 14:20
Japp, enligt AFP blev det bara 2 matchers avstängning för CR7.
Barcelona el Flaco
2015-01-28 14:16
Figo har gått ut och annonserat att han vill bli den nya FIFA-presidenten. Har gjort en video och allt om det.

Vet inte vad jag ska säga... är verkligen speechless...
Barcelona Neymar11
2015-01-28 14:12
@barcastuff: When Fifa investigated Barcelona's youth transfers, they asked the club info about Sorpresón ("Big surprise"), a non-existing player. [ser] Dem här idioterna har makten till att styra fotbollen
Barcelona BARCA-més que un club
2015-01-28 14:01
Liunil Masse

Ja de klart han ska öppna käften så fort det blåser kalla vindar i Madrid så ska dom skyddas och vad vet jag, och vara oskyldiga till allt.

jävla smuts liga va det börjar bli Perez och alla inom förbundet är lika med korruption .

Snart lär vi också läsa att Penaldo får bara 1-2 matcher avstängning blir inte bättre än så, Real får med sig allt inget nytt.
Barcelona ( Xaviesta )
2015-01-28 14:01
Smogen Du har väl inte missat att el Flaco uppdaterar oss med sköna artiklar och notiser gällande allt som har med det stundande valet och ledningen i övrigt att göra? Kika på hans senaste uppdatering, där står allt du behöver veta om denne herre.
Barcelona Liunil Masse
2015-01-28 12:59
@barcastuff: Tebas (Liga president): "Fifa rules go against Spanish and European laws. We talk with Barça, Madrid and Atletico. None of them deserve ban" Ojoj, Självklart ska Tebas öppna käften nu när Real utreds. Inte ett ljud om straffet när Barca blev straffade?
Barcelona Smogen
2015-01-28 12:44
Vem är Braida?
Barcelona Jax12
2015-01-28 12:29
Ok, har använt mig av sopcast förr men trodde inte det funka längre. Blivit lat med åren och köpt olika abonnemang för att kunna se alla matcher så länge sen jag streamade haha. Tack hur som helst!
2015-01-28 12:28
Barto måste bort från klubben. Den här ledningen håller på att förstöra klubben från roten och det är en skandal över vilka medelmåttor de anställer. Enrique förtjänar kritik när det behövs men så länge resultaten är positiva får han gärna stanna.
Annons: