/spanien/barcelona/forum/3288.aspx/spanien/barcelona/forum/3288.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2015-01-28 21:49
Verkar på alla här inne som att Neymars mål som blev bortdömt för offside inte var det? Är ni helt säkra? Skulle gärna vilja se bilder på det.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Peshmerge - AS9
Hahah komiskt att dom alla hoppar på Neymar för att han faktiskt leker med. Han har gjort i 3 matcher nu dom står inte ut med honom. Palla bråka med killen för att få ut sin ilska. Så jävla irriterande hur den där sega pajasen Raul Garcia fått luft sen han kommit från amatörlaget Osasuna. Ge han en örfil någon. Han försöker alltid spela fult och skada våra spelare. Varje match.
Barcelona enkos
Messi håller på att bryta nacken till Atletico spelarna som måste uppsöka sjukhus efter matchen
Barcelona ElRaval
Jag väljer att tro att Lucho med flit inte vill ha ett allt för stort bollinnehav. Låt mig tro det :D

Oavsett vad så är det lyckat, även fast har varit små marginaler.

Jag har aldrig sett Atletico så här ofokuserat och okontrollerade i defensiven.

Dom får gärna anfalla, när det visar sig att vi helt plötsligt har ett kontringsspel ala Mourinhos Real..
Barcelona Acrobat
Neymar är kung! Han är i en fantastisk form! Bara hoppas att den håller i sig! Just nu har vi världens två bästa spelare hos oss! Messi och Neymar.
Barcelona Smogen
Är jag den enda här som gillar Simeones Atletico mycket mer än det tidigare Ptetico dom hade? Nu gör dom det absolut bästa dom kan med de resurser dom har. Jag önskar att Barca hade den kämparglöden och den stämningen på arenan som Atletico har.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-28 21:48
Domaren Dömmer bort Neymars solklara mål. Dömmer felaktig straff till La Putaletico Missar straff för Putaletico där bollen tar på Albas arm. Vi leder rättvist och är det bättre laget. Våra kontringar e sjukt bra.
Barcelona Vampíro
Neymar, vilken jävla utveckling på honom senaste året. Totalt dominant i de stora matcherna numera. En nyckelspelare.
Barcelona Barcadinho.
Herrejävlar Alba - en av de finaste prestationer jag har sett på länge.
Han blockerar ett skott med handen i eget straffområdet, men bara några sekunder efter är han i det andra straffområdet och serverar en assist till mål - vilken otrolig prestation.
Barcelona enkos
Messi fy fan säger jag bara, ingen assist inget mål men ligger bakom allt !!!!
Barcelona NeymarJ11
Neymar suarez messi Behöver inte säga något mer! Suarez gör det bra den här matchen och spelar även fram den viktiga 1-1 målet
Barcelona Rambla~
2015-01-28 21:47
Mario Suarez har en mindre rolig kväll, blivit förnedrad flera gånger av Messi.
Barcelona Messidinho_10
JAG ÄLSKAR NYEMAR FYFAN KILLEN ÄR GUD!!
Barcelona NoGo™
Xavi när han såg bollinnehavet
Barcelona Neymar11
Suarez i atletico måste väl vara varnad ??? Han spelar som en idiot under hela halvleken
Barcelona enkos
Neymar springer från halvaplan på en lång utspark , ingen offside Neymar gör mål och domarna vinkar
Barcelona Liunil Masse
VILKET MATCH HITTILLS!!! Men asså helt ärligt vad är detta för domare? Deras straff är UTANFÖR straffområdet och Neymar gör mål som inte är offside för fem öre. Skulle däremot vara straff för Atleti när Alba tar med handen och där friar han...
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-01-28 21:46
Äcklas av detta A Madrid lag. Kommer ALDRIG att hålla på dem oavsett motstånd!!
Barcelona Barcanist
Atletico ska ha haft straff där, klar hands. Vad är det för bortdömt med Neymar ni skriver om? Kom nämligen hem för 10 min sen så har inte sett så mycket, varför blåste domaren bort målet? Någon som orkar förklara (utan Barca-glajjerna på)? :-)
Barcelona Rambla~
Atléti måste göra 3 mål och det utan att släppa in fler. Det måste de fan klara kan jag tycka. In med Xavi i andra, håll boll och döda tid. Raul Garcia, vem fan är du? Lite mycket luft på sistone.
Ronaldinho Gaucho
Älskar Neymar. De försöker psyka honom men han leker och gör mål. Han är för bra helt enkelt. De sliter och sparkar men det räcker inte när man har en sådan talang mot sig.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Va faaaan är det med den där clownen Torres och Raus Garcia???????

Barcelona MQUC
2015-01-28 21:45
De ingen straff alls de som kan fotboll vet.

Riktigt länge sen jag va här så jag måste ba säga hej Rambla kul att du är kvar :)
Barcelona enkos
Det var aldrig offside när Neymar gör mål men domarna underkänner !!!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Det är solklar straff tycker jag. Men helvete vrm fan bryr sig, rätt åt de jävlarna. De har redan fått 2 helt felaktiga straffar mot oss de senaste 3 matcherna nu.

Jag skrattar åt det och fortsätter chockas över Neymar-Messi.
Barcelona LittleLionel
JÄMFÖR DEN HÄR MATCHEN MED MATCHEN MOT ALTETI BORTA I CL. ALLT ÄR ANNORLUNDA, VI KONTRAR SÖNDER DOM
Barcelona Bentley King
Frågan är hur Jordi Alba börjar med att rädda bollen från att gå in i mål till att helt plötsligt avslutar den med en assist till Neymar. Vilken kille!
Barcelona enkos
@Z_Z:

och det är inte ens utsträckt hand utan tar i armbåge som är näst intill kroppen
Barcelona Baha - Lionel Andres Messi
Neymar får målen att se så enkla ut. Det är galet hur han tar alla stora matcher med en sådan enkelhet. Hahaha. Många spelare blir nervösa men han gör mål i EL Clasico, CL och i den här intensiva matchen.
Barcelona Mdawg
Domarskandal med straffen som gav de en gnutta hopp! Sedan att de får slakta våra spelare i början av halvleken gör det ju inte bättre! Bra match annars, väldigt spännande, och skönt att Barca får utdelning på sina lägen, så jävla skönt!!
Annons: