/spanien/barcelona/forum/3279.aspx/spanien/barcelona/forum/3279.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona zigazaga
2015-01-28 23:07
Raul Garcia, filmar, gnäller som fan, spelar riktigt jävla fult, har alldeles för mycket luft för att vara en medioker spelare också, ett riktigt ärkesvin.
Barcelona Messidinho_10
2015-01-28 23:06
Äckliga Atletico hoppas dem får en fet avstängning. Det sägs att dem har slagit Neymar!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcacat
2015-01-28 23:06
Måste för en gångs skull berömma Patrik Sjögren. Det var en väldigt objektiv artikel
Barcelona zigazaga
2015-01-28 23:05
Ney retade gallfeber på varenda jävel idag, och håller sig iskall. Fortsätter och spela och briljera, grande Ney! Messi har lärt honom en del, tror jag. :)
Barcelona MQUC
dinho the artist

Ja och? skulle jag ha skrivit "där fick ni" istället för att fröken inte skulle bli känslig? lyssna det va ett jubel och jag va inte ute efter att provecera sen får du tro du vill, du kallade mig patetisk för det där så ja du verkar va en liten pajas.
Barcelona Barieta
Neymar såg inte glad ut när han blev utbytt.. sne på LE tro?
Barcelona Blaugrana91
2015-01-28 23:02
[QUOTE=Den vise mannen]Undrar vad Sjögren ska dikta ihop för soppa till artikel inom kort?? [/QUOTE] Den är redan ute... Han fokuserar på skon som Arda kastade mot domaren...
Barcelona Baha - Tres Amigos
Sanningen. Reports that Gabi was sent off for slapping Neymar’s face on the tunnels. #Cholismo
Barcelona Barcanist
Skönt med vinst idag. Fint spel, Lucho visar att han eventuellt kan ha en plan B i bakfickan. Vi fick se en del fina kontringar idag.

I övrigt rekommenderar jag er att se Tottis hälsning till Ronaldo i länktipset, hahaha för jävla skön!
Barcelona Gabriel
2015-01-28 23:01
Är faktiskt riktigt imponerad av oss. Sedan Sociedad matchen har vi vuxit något enormt och just nu ser vi faktiskt väldigt starka ut. Måste bara ge en stor fet eloge till Neymar, återigen. Inte bara för hans prestationer på planen där han utan tvekan var matchens lirare ikväll, men också för hans mognad som person. Förra säsongen hade man sett en mycket mer irriterad Neymar efter alla efterslängar som han fick ta emot. Att kunna hålla sig sådär kylig som han gör mot Atleticospelarna visar på vilket steg han tagit inte bara som fotbollsspelare men även som människa det här året. Däremot gillade jag inte hans reaktion på att bli utbytt. Ingen tycker om att bli utbytt men lite mer känsla av Neymar i framtiden när det handlar om sånt eftersträvas. Han måste tänka på att det finns kameror som filmar allt, och med tanke på hur medierna älskar att skapa en höna av en fjäder blir jag inte alls förvånad om någon kacklar ihop en vacker liten sagohistoria om att Neymar är arg på Luis Enrique.

Bättre från Neymar där i framtiden.

När det kommer till Atletico Madrid så skämmer dem faktiskt ut sig. Simeone blev out-tacticed ikväll av Luis Enrique i den första halvleken där vi kontrar sönder deras lag och ger dem en smak av deras egna medicin. Att dem sedan har mage att klaga på den uteblivna straffen på Albas hands är bara det också riktigt pinsamt med tanke på att Neymar tydligen var onside på Ter Stegens sjuka framspelning, samtidigt som deras första straff var framtrollat av domaren. Nu vet jag inte vad Gabi gjorde i spelartunneln, rapporter om det kommer väl snart, men att som lagkapten inte kunna samla ihop sitt lag och fokusera på att komma ut starkare till den andra istället för att fixa ihop ett rött kort och defenitivt köra ut sitt egna lag ur cupen tycker jag är rätt så personifierat med detta Atletico Madrid.

- Ett lag som beter sig som riktiga rövhåll men som ännu större anus när dem förlorar.

Denna Raul Garcia måste jag prata om lite också. Vad är det för äcklig fotbollsspelare. Filmar, sparkar, klagar. Herregud, äcklas av honom. Men men, stor match av våra spelare och en välförtjänt semifinal. Nu är vägen spikrak till CdR finalen där allt annat än vinst i cupen inte är acceptabelt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-01-28 23:00
Eftersnack i Sky Sport..
Länktips: www.riderhd.org/
Barcelona Vampíro
[QUOTE=Andresito]Han är inget mer än en duglig backup i Atlético i mina ögon. Men men, agree to disagree. [/QUOTE] Yes, jag är dock persoligen ganska förtjust i den spelartypen, en krigare som kan komma in i straffområdet och trycka in bollar. Inte helt olikt Keite faktiskt.
Barcelona zigazaga
Minns en sekvens där en av deras går in hårt mot Busi när han ska spela tillbaks mot Messi, då hörde jag publiken applådera när han fick det gula kortet..

Fyfan vad pinsamt!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2015-01-28 22:59
Verkar ha blivit en tradition i Madrid att bete sig som svin på plan. Då har Atletico fortfarande sålt pappa svin, Diego Costa som irriterat varenda jävel i England redan, haha!!
Barcelona >The Reporter<
2015-01-28 22:58
Skönt att vinna stormatcher nu. Bra för lagmoralen
ATM fouls Messi. Their fans chant “another, another”. It’s a Clan of animals. The difference between the supporters is sad. Barcelona fans applauded them for winning the league, Atleti fans celebrating nasty fouls.
Barcelona CuleAK
Andresito Tack så mycket!
Barcelona dinho the artist
MQUC
Du skrev "HAHAHAH I ER!!!
MES QUE UN CLUB"

Du får gärna förklara det ickeprovokativa i meningen för en oförstående pajas som jag själv.
2015-01-28 22:57
Härliga Tweets från Rafael Hernandez Barcelona is playing like Luis Enrique used to: passion, intensity and decisiveness. I’ll give him credit and support until the season ends.
Barcelona Den vise mannen
2015-01-28 22:56
Undrar vad Sjögren ska dikta ihop för soppa till artikel inom kort??
2015-01-28 22:55
Piqué was once again incredible tonight, keep the back line together and unbeatable in the air. A reborn player under Luis Enrique.
2015-01-28 22:54
Suarez jagar motståndarna som en pitbull. De skiter på sig hahah.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-01-28 22:54
Skön seger mot COPA final nu jadåååååååå.
Barcelona Barcelonistas
2015-01-28 22:53
7-3 mot Atletico på 3 matcher.
2015-01-28 22:53
Gabi confirms he was sent off for complaining about the penalty to the referee. The irony.
Barcelona Andresito
2015-01-28 22:52
@Vampíro:

Han är inget mer än en duglig backup i Atlético i mina ögon.
Men men, agree to disagree.
RedemptionMn
2015-01-28 22:51
Barcelona har slagit Valencia och Atletico Madrid på bortaplan. Stark bedrift!
Barcelona Barcelonistas
2015-01-28 22:50
Vår fina form fortsätter jag fullständigt njuter av vårt spel just nu. Messi och Neymar är i toppform, och vi har en Suarez som ger oss en ny dimension i laget. Hos Suarez har vi dessutom ett enormt sparkapital då han fortfara de inte satt formen.
Barcelona Vampíro
[QUOTE=Andresito]Bevisligen? Genom att sätta straffar? Ogillar inte honom, tycker bara att han är en dålig spelare, har egentligen inga styrkor som sticker ut förutom sin löpvilja och sitt huvudspel, men det är knappast egenskaper som man kan förlita sig på match ut och match in. Alibispelare. [/QUOTE] Ja bevisligen då han passar in riktigt bra i Atléti, gör många mål och bidrar till vinster. Levererar även varje säsong. Man behöver inte ha snabbhet och teknik för att klassas som bra, finns andra egenskaper han bidrar med. Motsatsen till alibispelare skulle jag säga.
[QUOTE=Maestro Xavi]Han spelar så moget under press. Det är fint. [/QUOTE] Bara vänta tills han börjar göra mål. Han har en bössa som gör Xavi och Iniesta svartsjuk. I B-laget dundra han in flera mål.
Annons: