/spanien/barcelona/forum/3242.aspx/spanien/barcelona/forum/3242.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
5/18/2015 18:36
Oavsett om man verkligen önskar att se Xavi ytterligare en säsong med oss så vore det så otroligt vackert att se våran bästa mittfältare genom tiderna få avsluta sin Barça karriär med en trippel av ligaguld, cl guld och copa guld. Som det bästa möjliga skrivna manuset för våran maestro.
Barcelona 11-9-10
5/18/2015 18:23
A good coach Bale är inte ens mer värd än pedro om man ser till prestationer. Tyvärr så kommer man u vara dumma nog för att genomföra det köpet
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona koeman92
5/18/2015 18:17
Spelarna kommer att hålla tal efter matchen mot Deportivo, en och en för att fira ligaguldet. Hade varit så mäktigt av Xavi att säga något i stil med "än är ni inte färdiga med mig, för den 7e Juni )dagen efter CL finalen) kommer vi tillbaka hit med trofén, bäst för er då att vara på plats och fylla hela arenan!"

Tänker då på Messis tal efter ligaguldet 2010/2011 när han sa "Det känns så skönt att vara här efter att ha vunnit ännu en liga, men mina ord tänker jag spara till den 29:e Maj (dagen efter CL finalen mot Man Utd).. Den 29e kommer jag tillbaka hit, och då ska jag prata. Visca el Barça y visca Catalunya!"
Barcelona BARCA-més que un club
5/18/2015 18:00
Sorgens dag när Xavi lämnar efter säsongen först Puyol nu Xavi fan va trist alla Legendarer bara försvinner hoppas laget vinner för Xavis skull på lördag.

Hade hoppats på en till säsong med Xavi men tyvärr så lämnar han.
Barcelona Ali G
5/18/2015 17:54
Xavi will announce on Thurday that he will leave this summer. Tribute at Camp Nou on Saturday. Final press conference before CL final [rac1]

Fy Fan...
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
5/18/2015 17:45
Tycker ni inte att Xavi borde få en säsong till.?

Tycker att han har spelat bättre den här säsongen när han har hoppat in. Dessutom får inte Barca värva ändå.
Barcelona SOMISEREM1899
5/18/2015 17:43
Hoppas innerligt att Xavi och Iniesta får starta en sista match tillsammans innan säsongen är slut.
Barcelona jawwa
5/18/2015 17:26
Jag hoppas innerligt att vi signar illikay, betydligt bättre alternativ än pogba,koke, veratti. Baka gärna in reus i dealen och jag är övernöjd.
Barcelona Nemesis 10
5/18/2015 17:08
Vad kul att höra rykten om Gundogan, om vi skulle värva honom för runt 25 miljoner euro ser jag det som en bra affär. Gundogans högsta nivå är världsklass och jag tvivlar inte på att Lucho hade kunnat få honom att prestera likt tiden när Dortmund var som bäst.
Barcelona A good coach is everything!
5/18/2015 17:00
11-9-10 Visst kan Bale komma upp i en hög standard om allt vill sig. Men hur säkert är det? Pluss hur kan han kosta lika mycket som när han var som hetast? Jag mena snubben är äldre och sämre än förr!!
Barcelona Erik Satie
5/18/2015 16:51
Oj vad glad jag blir om vi roffar åt oss Ilkay.
Barcelona 11-9-10
5/18/2015 16:30
Andresito Darmian kommer aldrig våga ta klivet till Barcelona, kommer sluta upp med han spelar i Inter! Är det inte det som skriker Barcelona över det hela?! En rabona i eget straffområde (som han lyckas med) istället för att bara rensa den för kung och fosterland. Han är dock inte showig av sig alls, utan du har en sekvens i näthinnan bara. Och än idag anser jag att han gjorde rätt val, varför riskera en sneträff med sin dåliga fot?! I vilket fall så kommer vi fortfarande behöva en mittback, att ha en spelare som både lirar som mittback&vänsterback är guldvärt. Vermaelen kan vi inte räkna med Matheiu är för gammal Marscherano litar jag inte på fullständigt
Barcelona Rambla~
5/18/2015 16:29
Jag är inte helt såld på Gundogan om jag ska vara ärlig.
Barcelona Andresito
5/18/2015 16:16
För det första så kommer Bale inte lämna, Perez är alldeles för stolt för att erkänna sitt misstag. Samtidigt så tror jag inte på att så många klubbar är beredda att betala de summorna det skrivs om, han har fortfarande ett högt marknadsvärde, men det ligger i så fall runt €60-70 miljoner som mest.

För det andra, Rojo? Killen som gör rabonas i egna straffområdet? Då kan vi lika gärna hämta in David Luiz också så har vi det mest opålitliga mittlåset i historien. Rojo må vara en okej/bra back, men han är en showare och ibland får han det där behovet av att göra det snyggt istället för säkert.

Adrianos ersättare heter Darmian. Om han visar sig vara grym så tar han över Alves plats, annars så duger han för att rotera med båda ytterbackarna.
Barcelona 11-9-10
5/18/2015 16:13
A good coach Nuförtiden så värderas inte spelare av det den har presterat utan vad hen potentiellt kan prestera. Fotbollen är sjuk, vi tackar Perez som ensam är anledningen till dom skyhöga priserna
5/18/2015 16:01
1 miljard för Bale ??? Är Man U helt dumma i huvet eller? Bale är 2 år äldre. Inte alls en utav dom heta spelarna på marknaden! Hur fan kan man betala 1 miljard. Bale är i mina ögon just nu värd max 250-300 m då tar jag i! Real har grymma förhandlare om de lyckas med detta rån !!!
Barcelona 11-9-10
5/18/2015 15:42
Junta 1 miljard på bale och då är dom inte ens klara. Samt så trivs han nog inte för 5 öre Det är absolut en möjlig värvning, att han är Barcelona fan gör inte saken sämre
Barcelona Junta Dimision
5/18/2015 15:39
@11-9-10:

United kommer nog inte sälja Rojo för att finansiera potentiella värvningar, blir nog Di Maria. Sen så är de inte i större behov av att finansiera med försäljningar utan de klarar av att köpa spelare utan försäljningar.
Barcelona 11-9-10
5/18/2015 15:35
A good coach Ja det stämmer, gundogan&reus och pedro lämnar hade varit perfekt Sen borde vi nästan satsa på rojo man u, dom kommer vara i behov av att sälja för att finansiera alla potentiella värvningar Rojo spelar både mittback& vänsterback Adriano kan lämna Med dessa 3 spelare hade truppen varit perfekt, kanske för perfekt dock
5/18/2015 15:32
Värvningarna som vi gör nu får komma under Januari fönstret visst? Eller är jag ute och cyklar? Då är Gundögan (stavning) och Reus perfekta eftersom det inte blir cup tied!!
Barcelona Blaugrana són els colors!
5/18/2015 15:30
@11-9-10:

Vart ser du dom här nyhterna?
Barcelona Rambla~
@LeoMessi:

Okej, enligt Sport och MD är det Barajas i Madrid.
Barcelona 11-9-10
Md med ryktena,
Barcelona 11-9-10
5/18/2015 15:28
All denna segeryra, florera runt på nätet att vi har lagt ett bud på 20 miljoner € för illkay gundogan Ryktena är intensiva och det ser mer och mer ut som att det blir vår första värvningen När dagen inte kunde bli bättre så blev den bättre
Barcelona LeoMessi
5/18/2015 15:07
Rambla~ Nu var jag lite trött i skallen haha!
Barcelona Canaletes
5/18/2015 15:07
@Rambla~:

Enligt el Chiringuito är det i Barcelona.
Barcelona LeoMessi
5/18/2015 15:06
Rambla Canaletes är tillbaka och hänger på forumet :) Han är en legend här i forumet också :D
Barcelona Rambla~
5/18/2015 15:04
Jag älskar fan bilderna från Canaletes fontän. Att så mycket människor väljer att alltid samlas och fira på en så liten plats. Det har man gjort sedan 1930. Legenden säger att dricker man vatten ur Canaletes fontän, kommer man alltid tillbaka.

Inte så konstigt att man väljer att fira där då. :)
Barcelona Rambla~
5/18/2015 14:59
@the cameroonians:

Det där var väl inte på El Prat utan på Barajas i Madrid? Vidrigt oavsett.
Barcelona BARCA-més que un club
5/18/2015 14:50
Så finalen spanska cupen visas på Eurosport 2 trevligt när man inte har kanalen då.
Varför lägga den matchen på Eurosport 2 när det finns tv12 tv4sport helt sjukt.
Hur fan fixar man Eurosport 2 då om man vill abonnera på kanalen.

TV4play har inte den och inte heller Viaplay.

Orka stream finalen uschh.
Annons: