/spanien/barcelona/forum/3232.aspx/spanien/barcelona/forum/3232.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-04-16 23:01
@enkos:

Inte bara publiken är galna. Hela Sevilla är Loco, från bollkallarna, vattenpojkarna, tränarna, bänkvärmarna, alla spelare på planen brinner. Alla hejar som om det final match och spelarna spelar som om det final med.

Riktig, riktig underhållande. Jag förstår fortfarande inte varför D.Suarez bänkas. Varje gång han får bollen händer nåt farligt. han tar sig förbi så lätt spelarna också. Jag längtar redan efter honom till nästa säsong.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-04-16 23:01
the cameroonians

Rätta mig om jag har fel men är det inte Banega som ofta konkurrerar ut Denis? Eller är han en av de centrala? Varje gång jag ser han spela offensiv mittfältare är det ren njutning, fantastisk bollbegåvning.

Kul att Denis får avgöra, frågan är om det ändå inte är värt att ta hem honom i sommar? Har tänkt rätt mycket fram och tillbaka och om Xavi nu lämnar skulle han förmodligen få en del speltid vilket nog kan vara att prioritera när han ändå inte är ordinarie i Sevilla. Iniesta/Denis, Rafinha/Rakitic och Busquets/Mascherano/Samper som nästa säsongs mittfältsuppsättning.
Barcelona enkos
2015-04-16 23:00
Adam Phintorp kommenterar i tv 4
Barcelona BARCA-més que un club
2015-04-16 22:52
Hoppas på Sevilla och Napoli i final
Barcelona enkos
2015-04-16 22:52
Vilken galen publik det är i Sevilla. Baca missar jätte läge till 3-1
2015-04-16 22:50
Sevilla vänder från 0-1 till 2-1 starkt , viken lycka träff Denis Suarez shit haha
Barcelona Erik Satie
2015-04-16 22:50
2-1!!!
2015-04-16 22:49
Vilket mål av Denis SUAREEEEZ

Jag förstår verkligen inte hur han kan bänkas..

Vilket mål.

Sevilla vände från 1-0 till 2-1....
Barcelona the cameroonians
SATAN I GATAN vilket GOLAZO av Denis Suárez!!!!!
Barcelona LeoMessi
Sjukt snyggt mål av denis suarez!!!
Postat via SvenskaFans-appen
2015-04-16 22:38
the cameroonians

När Vidal lägger såna inlägg förstår man varför Deluo är bänkad.
Fan, va Sevilla har tryck på de sista 30 min. Riktig roliga matcher med Sevilla..
Barcelona the cameroonians
2015-04-16 22:29
@enkos:
Emery har under hela cupspelet tenderat att spela med de lite mindre namnkunniga spelarna (framför allt offensivt) och han verkar fortsätta med detta - trots att de har överkomligt motstånd i form av Granada (visserligen derby) på söndag i ligan. Vad gäller M´Bia går hans kontrakt ut i sommar, och han lär lämna då han blivit utkonkurrerad av polacken Kryschowiak och Carrico, så inget konstigt med hans bänkplats. Däremot är så klart Bacca och Vitolo normalt sett startspelare. ------------------------------------------------------------------------ Hatar för övrigt att Denis får stå till sidan för Iborra, men det är en strategi från Sevilla för att få Barcelona att bryta lånedealen och plocka hem honom redan i sommar. (Sevilla kommer tjäna pengar på detta) Sad but true. Angående Deulofeu så är det solklart att han inte har de defensiva kvaliteter som Aleix Vidal har och därför inte blir något alternativ för platsen till höger. Aleix har ju även spelat högerback en del. Väldigt tveksamt om Lucho hittar en plats åt honom i Barcelonas trupp nästa säsong med tanke på att han vill behålla Pedro och verkar gilla Munir mer än någon annan yngling.
Barcelona Erik Satie
2015-04-16 22:28
Hussfeldt är en otrolig pajas. Uppenbart att han verkligen hatar en legendar som Guardiola...
2015-04-16 22:23
Dennis Suarez lirar och ha spelar riktig bra.
2015-04-16 22:21
Var är publiken i Sevilla???

Slösade de alla pengar på Barca matchen. Det är inte lika mycket som det var i lördags...
2015-04-16 22:18
Tyckte att Benega och Vittalo (stavning) var riktig grymma mot oss i lördags.
Speciellt Vittalo- vilken jävla speed och touch han har..
Barcelona Liunil Masse
2015-04-16 22:17
Kommer ni ihåg Villarreal när man skulle möta Real? Vila Vietto och andra haha asså what the fuck? Förvisso blev det 1-1 men Real var så usla då att man förmodligen haft stor chans till vinst om man spelat bästa lag. Mot Barca? Bästa möjliga lag såklart...
2015-04-16 22:08
Håller med om Sevilla.

De får fan visa jävla anamma som de visade mot oss.
Gör de det och förlorar ändå så har de min respekt fortfarande.
Det är inte bara det att de spelade som det var final mot oss i lördags utan hela vårt lag tog semester efter vi gjorde ett mål.

Ni såg ju själva. Sen att Sevilla bjuder på jävla motstånd är bara bra för Barca då vi måste jobba hårdare och spela smartare de matcher som väntar oss. Lucho och grabbar får jobba hårdare med alla video analyser och finna nya formationer och löpningar när vi möter tuffa motståndare som Sevilla.
Jag tycker det är bara bra för Barca..
Barcelona Neymar11
2015-04-16 22:07
Skulle inte påstå att det läkarteamet gjorde ett bra jobb direkt
Barcelona Erik Satie
2015-04-16 22:05
Pep rör upp känslor i Bayern haha. Nu har hela läkarteamet lämnat klubben.
Barcelona Liunil Masse
2015-04-16 21:56
Om sevilla gör en usel insats mot Real så vet jag inte vad jag gör alltså.
Barcelona Junta Dimision
2015-04-16 21:55
enkos

De konkurrerar ju om en fjärdeplats samtidigt och var bara en poäng bakom Valencia innan förra helgens omgång? Varför skulle de inte försöka vinna mot oss?
Barcelona Junta Dimision
2015-04-16 21:45
Banega spelar riktigt bra idag!
Barcelona enkos
2015-04-16 21:43
Ja det var tydligen mycket viktigare för Sevilla att vinna 1 poäng än att ta sig till semifinal av EL där vinnaren garanteras en CL plats.. Baca, Vitolo, Mbia och andra a lag spelare sitter på bänken
Barcelona Liunil Masse
2015-04-16 21:36
Sevilla ligger under hemma mot Zenit... Sevilla kommer göra en Celta, dvs spela en sinnessjuk match mot Barca och efter det totalt tappa formen :D
2015-04-16 21:36
Sevilla spelade som om det vore Vm final mot oss , nu mot Zenit får dom den hårt upp i r*ven Samma sak kommer dom göra mot Real ska ni se .
Barcelona Illusionista
2015-04-16 21:22
@Junta Dimision:

Där ser man! Intressant. Nu håller vi tummarna för Sevilla då.
Barcelona Junta Dimision
2015-04-16 21:15
Illusionista Det blir fem lag! "From 2015, the Europa League winners and the European champions will automatically qualify for the Champions League - but an English winner of either would not preclude the team placed fourth in the Premier League from qualifying for the top competition." Taget från artikeln i länktips.
Barcelona Canaletes
2015-04-16 21:07
El Chiringuito från igår/idag.
Man skulle tro att det är El Pasillo som har dirigerat programmet. Alltså dom snackar skit och nedvärderar Barças vinst hela tiden hahaha. Aldrig sett något liknande faktiskt.
Barcelona Illusionista
2015-04-16 21:07
@Junta Dimision:

Blir det verkligen 5 lag då? Eller tappar Valencia platsen om Sevilla vinner EL?
Annons: