/spanien/barcelona/forum/3229.aspx/spanien/barcelona/forum/3229.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2015-02-04 22:04
Lugna er Perez fixar det här ska ni se
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4life98
2015-02-04 22:03
Diar Shekha Satsar inte emot dig, inte omöjligt att dom kommer häva det gula kortet
Barcelona Den vise mannen
2015-02-04 22:03
Marcelo behöver nog inte oroa sig. Perez Swishar nog över lite pengar och får den där varningen hävd, ska ni se.
Barcelona Diar Shekha
2015-02-04 22:02
Vem vill slå vad om att Förbundet upphäver Marcelos avstängning?
Barcelona Liunil Masse
2015-02-04 22:01
Marcelo gult kort och missar matchen mot Atletico. Herregud vilken chans vi har denna helg att in på Real. Vi måste bara slå Athletic, inga konstiga elvor nu Lucho snälla.
Barcelona Gabriel
2015-02-04 22:00
Äsch Madrid kommer överklaga Marcelos varning och han kommer att få spela derbyt. Kom på mitt egna misstag där.
Barcelona Zyzz
2015-02-04 22:00
Gött Marcelo missar Atletico. Förhoppningsvis gör även Ramos och James det. Dessutom är Ronaldo tillbaka och då blir laget ännu sämre.
Barcelona >The Reporter<
2015-02-04 21:59
Blir Carvajal Varane Nacho Arbeloa på lördag hahahah ??????
Barcelona Gabriel
Bye bye Marcelo i Derbyt!
Barcelona L.A.M Nr 10
Gabriel

Kan tänka mig att jag var en av dem, kanske inte som just argumenterade med dig, men att jag haft liknande tankar. Just Deulofeu har jag dock aldrig riktigt sett storheten i även om jag i vissa fall vädjat om tålamod. Jag står däremot för att man måste fortsätta sin satsning på La Masía och viktigast av allt, utnyttja alla fantastiska talanger och den oändliga spelkvalitén som odlas fram varje år. Att det ska stå i vägen för en värvning, nej, aldrig direkt, men jag tycker det är enormt viktigt att sträva efter att åtminstone en majoritet av truppen och startelvan har gått igenom ungdomsakademin för att hålla oss så nära vår identitet och spelideologi som möjligt. Detta är något vi definitivt bör kunna klara av med tanke på all den potential som finns inom klubbens alla juniorlag.
Barcelona Barca4life98
LeoMessi Asså tredje 150 %-iga läget vafan
Barcelona Erik Satie
haha marcelo avstängd på lördag :D
Barcelona LeoMessi
Spelar han som mittback för real eller?
Barcelona Zyzz
Hahaha det är helt sjukt vad Sevilla är dåliga. Mot oss hade de säkert suttit varenda målchans, men mot Real bränner de ALLT.
Barcelona Gabriel
Herregud vad dålig Iborra är. Nya Mkhitaryan!
Barcelona LeoMessi
2015-02-04 21:58
Men hur i helvete missar iborra?? Herre jävla Gud!
Barcelona Barca4life98
2015-02-04 21:57
Asså dem här Iborra herregud!!!!
Barcelona Barca4life98
2015-02-04 21:57
Asså hur i helvete kan Sevilla ligga på 4;e plats. Asså helt allvarligt Villarreal och Valencia är ju hästlängder bättre
Barcelona LeoMessi
2015-02-04 21:54
Gabriel Håller med dig angående Deulofeu. Jag hoppades på att han skulle utvecklas men jag har alltid tyckt att han är överskattad. Han är en sån som är bra i yngre åldrar då man vinner på att vara självisk. Men när man måste vara taktisk så har han visat sina brister.
Barcelona Gabriel
2015-02-04 21:53
Haha, såg ni Bales försök av Ronaldinho fint? Han bör dig nog hålla sig till att ta emot och springa.
Barcelona Gabriel
2015-02-04 21:46
LeoMessi Kan lova dig att det fanns folk här inne som på allvar var emot en värvning av Neymar eftersom vi hade Deulofeu. Minns att jag hade diskussioner här inne med vissa angående just det. Argumentet var att man skulle fortsätta satsa på La Masia före köpta stjärnor. Rätt så idiotiskt. Är en spelare från La Masia tillräckligt duktig så kommer han att va omöjlig att blunda för i längden, något som Deulofeu inte är. Personligen har jag alltid tyckt att han är grovt överskattad.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-04 21:44
Var kommer all den här hypen ifrån? Delofeu kommer göra Bojan sällskap i något dåligt lag. Man ser tydligt vilka som kommer bli något. Thiago var en, Rafinha kommer ochså bli en bra spelare.
Barcelona Liunil Masse
2015-02-04 21:43
Barcelonistas Atletico kommer missa tjugo lägen och Real kommer göra mål på sitt enda läge. Vänta o se haha.
Barcelona Peshmerge - AS9
2015-02-04 21:42
In med Denis och Kevin Gamiero. De kommer se mycket vassare ut där uppe och även bättre kontringar. Bacca är en trött kossa. Umery är bara dum.
Barcelona LeoMessi
Gabriel Var det någon som seriöst ville satsa på Deulofeu istället för på Neymar? Okej att vi för några år sedan hade stora förhoppningar på honom men jag har iaf inget minne av att ens ens tycka att Deulofeu är en femtedel av det Neymar var.
Barcelona Erik Satie
Vilka är avstängda för Real på lördag? Nu vill jag se parasiterna krossas för alltid.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-04 21:39
Real Madrid är sjukt dåliga haha längtar när Atletico kör över dom som vanligt.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-02-04 21:37
@The Reporter:

Ramos har ju för vana att ge bort både mål och klara målchanser till stadsgrannen på senare tid, att hans frånvaro skulle påverka Real negativt vet jag inte om jag kan stämma in på :)
Barcelona Gabriel
2015-02-04 21:37
Kommer ihåg när vissa här inne var emot en värvning av Neymar för att vi hade Deulofeu. The lol-ness in that one.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-02-04 21:33
Zyzz

Kan bara instämma. Känns otroligt valpig. Varje match jag kollar med Sevilla så gör han 2-3 idiotiska misstag som bara inte ska ske. Ger ett väldigt dumt intryck i många av sina aktioner på planen och känns bara allmänt speldum. Minst en säsong till i Sevilla efter denna för hans del. Denis Suárez däremot är betydligt mer mogen i sina beslut på planen och blandar detta med en fin och funktionell teknik. Ser honom mycket mer av en färdig spelare än Deulofeu.
Annons: