/spanien/barcelona/forum/3224.aspx/spanien/barcelona/forum/3224.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kricko
2015-02-07 18:38
3-0 underläge och Sandro har missat straff för B-laget. #EusebioOut
Barcelona Diar Shekha
2015-02-07 18:36
Ray Hudson: "There'll be some hoochie-coochie going on in the bedrooms of Atletico Madrid tonight."
Barcelona Zyzz
2015-02-07 18:35
@Erik Satie:

Hahaha jag hoppas att detta är ett skämt och att han inte blev Reals MOTM!!! I sådana fall är det ju lika korrupt som ballon d'or de 2 senaste åren.
Barcelona Illusionista
2015-02-07 18:32
1 december 2012 skrev detta i Spanien bloggen på Aftonbladet: :

"När lagen drabbades samman på Santiago Bernabéu förra säsongen syntes en banderoll med texten ”vi vill ha ett värdigt derbymotstånd”. Efter den matchen, som slutade 4-1, ändrades nog inte Real-supportrarans syn på sina derbykonkurrenter. Kommer storebror Real Madrid fortsätta förödmjuka Atlético ytterligare, eller kan de rödvit-randiga slå tillbaka efter 13 års väntan? Svaret får vi i kväll."

Undra vad de ska ha för banderoll nu?
Barcelona Barcelonistas
2015-02-07 18:32
Folk hånade mig, folk skrattade åt mig, men vad hände? Jo jag hade rätt. El Pasillo firar sin årliga tradition just nu, att se Real bli förnedrade i toppmatcher. 6 matcher mot Atletico, förlust mot Milan, förlust mot Valencia.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2015-02-07 18:28
B-laget ligger under med 2-0 nu. Hur kan eusubio vara kvar??? Vad är det för hemligheter han vet om??
Barcelona Flexus
2015-02-07 18:23
Jag tror verkligen stenhårt på seger imorgon. Vill verkligen inte jinxa men nu har man gjort misstaget att inte förvalta ett sånt här drömläge en gång redan. Laget kommer bara tuta och köra imorgon det är jag helt säker på. Laget har, enligt Enrique tränat väldigt bra och intensivt. Spelarna känner vittring av färskt blod nu, det är bara att kötta på och komma ikapp bytet. Dags att lägga i en ännu högre växel nu.
Barcelona Peshmerge - AS9
2015-02-07 18:19
Haha! så snabba folk är asså..
Barcelona Erik Satie
2015-02-07 18:19
Ronaldo blev Real Madrids man of the match...
kan nämna 10 real-spelare som var bättre
Barcelona Mdawg
2015-02-07 18:18
"Diego Simeone posts a selfie photobombing Real Madrid manager Ancelotti after the game."

Haha, skön Simeone!
Barcelona S.Eto'o
2015-02-07 18:18
Baha "Om jag var Barcas President hade jag betalat CHOLOS lön och höjt allt han kräver som Atletico inte har råd med för att han ska stanna i ATLETICO. Han kommer bli tidernas bästa värvning för Barca i form av tränare!!!!!" Hahaha mannen som snuvade ligatitel mot oss i vår egen hemmaborg.......
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-02-07 18:14
Statistik Diario As said Atleti feared Cristiano Ronaldo. Exclude penalties and the man has one or two goals vs Atleti in the past two years. Real Madrid conceded 4 goals without reply in a single Liga game for the first time since 5-0 against Barcelona in Nov 2010 [via squawka]
RedemptionMn
2015-02-07 18:12
Gäller för Barca spelarna att vara taggade imorgon. En vinst är ett måste! Känner på förhand att det kommer bli en tuff match imorgon. Förhoppningsvis kan Suarez få igång målskyttet.
Barcelona LeoMessi
2015-02-07 18:11
Det hade varit så jävla typiskt om planen imorgon bestod av stora pölar som gör det omöjligt att spela fotboll och att det leder till poängtapp...
Barcelona Treyh
2015-02-07 18:10
Äsch Ronaldo är fortfarande en mer komplett fotbollspelare än Messi. Han tar 30 kilo mer i bänkpress och hoppar 10 cm högre. Jag har hört att han skjuter med vänsterfoten också ibland. Vilket också gör honom mer komplett. Detsamma gäller allas favorit Emile Heskey - den killen bänkar fan 50 kilo mer än Messi och hoppar 2 meter högre. Jag har hört att Emile Heskey kan använda båda föttterna också - precis som Ronaldo. Wow de två är fanimej kompletta som fotbollspelare. Förstår ni? Komplett! GOD DAMN! Vem är Messi liksom? Mest mål och snart mest assist i ligans historia. ÄSCH
Barcelona Canaletes
Så härligt o höra snacket på radion.
Alla är helt mållösa Hahaha
Barcelona zick9
HAHAHAHA sjuk bild
Ronaldinho Gaucho
2015-02-07 18:09
BBC fanns faktiskt med på planen idag. Hela Real Madrid fick smaka på den. Ni som inte vet vad BBC står för i erotikvärlden: big black c... (figure it out) ;)
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-02-07 18:08
Blir ombytta roller om Barca tappar poäng imorgon haha
Ronaldinho Gaucho
2015-02-07 18:06
.... och i vanlig ordning rensar Puertans moderator halva forumet i desperat försök att sopa katastrofen under mattan. Snacka om damage control. Snacka om att inte kunna ta en förlust. Här har ni inlägget:

"Upp emot 100-150 inlägg har raderats, upp emot 10 spärrar har delats ut. Fortsätter det på den inslagna vägen kommer flera skribenter åka på spärrar och få sina inlägg raderade. Det är upp till var och en huruvida den vill ha en möjlighet eller inte vad gäller att få skriva på detta forum. Vill man det får man ta sig i kragen och se till att posta välformulerade inlägg som bidrar till att höja nivån på detta forum, inte det motsatta. Hur svårt det än är att hålla känslor i styr så får man ta och och göra det för forumets bästa. Annars hör man inte hemma på detta forum. Och undvik destruktiva oneliners! Istället för att skriva tio inlägg på två rader, skriv ett inlägg där ni får med allt istället, och motivera varför ni tycker som ni gör."

Real Madrid är det nya Patetico Madrid. SUUUUUUIIIIII !
Barcelona Junta Dimision
2015-02-07 18:05
Barcelona Canaletes
2015-02-07 18:05
Kom att tänka på nu Deportivos 4-0 mot Milan i Champions League 2004. Första matchen slutade 4-1 för Milan!

En riktigt CL-klassiker. Vad hände med denna Deportivo...? : /
#Nostalgi
Barcelona LeoMessi
2015-02-07 18:04
Har Adama och nollan eusubio bråkat? Han är bänkad och det känns som att han har varit det dom senaste matcherna.
Ronaldinho Gaucho
2015-02-07 18:02
@zick9:

Världens bästa på straffar. FIFA får införa en ny kategori så att CR inte gråter eller bojkottar galan. Priset borde heta: Penal d'Or

SUUUUUUIIIIIIII !!!
Barcelona Maestro Xavi
2015-02-07 18:02
Wow vad puertan skall vara arga på oss! Det var inte vi som fick en lång drulle i anus av AM.

Vad tottenham måste vara glada att ha släppt bale för 100 MILJONER EURO!
Han är knappt värd 10. Kane får dem glömma kapplöparen.
Barcelona Canaletes
2015-02-07 17:59
@zick9:

Och han hoppar längst av alla! Inget man får glömma!
Barcelona Barcelonistas
4-0 HAHAHAHA så jävl dåliga. Ska detta Real va som Peps Barca? Haha what a joke
Barcelona Barcelonistas
4-0 HAHAHAHA så jävl dåliga. Ska detta Real va som Peps Barca? Haha what a joke
Barcelona Sentuary
Helt jävla seriöst, finns minst 20 spelare som är bättre än Ronaldo. Killen har tappat allting för i helvete, så jävla urusel så jag skrattade åt han varje gång han rörde bollen idag. Hans bollkontroll påminner mig om Bendtners, men kan någon svara på denna frågan och hjälp mig att förstå, hur i helvete blev han världens bästa spelare??? Bättre än Messi? Jag måste bara skratta hahahahahahahahahahahahahahhaahhahahahaha ohh fyfan ohmygod
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-02-07 17:58
[QUOTE=Frodo]Dags för popcorn, cola och puertan! [/QUOTE] Finns inget bättre.
Annons: