/spanien/barcelona/forum/3203.aspx/spanien/barcelona/forum/3203.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo y Cesc
2015-02-10 19:53

Tråkiga nyheter att Ronaldo är "skadad".

Jag hoppas innerligt att han inte är skadad, det hade varit skönt med noll ursäkter när Messi vinner guldbollen 2015.

Nu ska dom gnälla och ljuga när Messi är i toppform och får Ronaldo att se ut som en medelmåtta.
Barcelona Rafa Alcantara - 12
2015-02-10 19:48
Vill bara säga en sak. Titta på Messi. Njut. Missa inte en enda sekund. Uppskatta varenda liten touch, varenda vrickning, varenda genialisk passning, vartenda mål. Uppskatta allt, för annars kommer ni att ångra er. Det kommer aldrig att finnas någon som honom. Lionel Messi är ett geni, och genier förtjänar att hyllas. Titta på honom, njut. Geni.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2015-02-10 19:47
Det enda som är skadat hos Ronaldo är hans självförtroende, han mår inte bra när Messi dominerar. Dessutom så har han nog inte sovit sen efter vår match mot sociedad, med tanke på att Messi har gjort mål och givit assist på löpande band. Älskar hur han låtsades som att han inte bryr sig ifall han har lika många guldbollar som Messi. Han sa något i stil med "Nästa år så kanske jag har lika många som Messi. Men det är inget som håller mig vaken om nätterna".
Barcelona Illusionista
2015-02-10 19:37
@Blaugrana91:
För tillfället så kan jag hålla med dig om att det är så. Han är urform och det beror inte på någon skada som de vill få det att låta som, men är Real M. bättre utan Ronaldo för tillfället? Svar: Ja, det är de faktiskt.
Barcelona Neymar11
2015-02-10 19:24
Så otroligt löjligt att real redan börjar med sin propaganda inför balon d'or " Ronaldo är skadad därför dominerar Messi" Patetisk denna klubb och verkar absolut inte ha några gränser.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-02-10 19:21
att ronaldo är skadad är bara skitsnack... han har bara ställt om från penaldo till grinaldo mode...nu ska han leka missnöjd tjura för klubben ej försvarat honom o hans fest samma dag dom blev piskade av storebror...perez suger av honom o allt är som det ska igen o han skyller på sin skada (anledningen vrf han e borta) gör 3 mål hemma mot eibar elr nåt 3 straffar o klassiska målgesten där han pekar på sig själv haha... jag säger såhär o sanna mina ord i sommar. det här är ronaldos sista år i real. han kommer att gå till PSG,... han jobbar fram en övergång..han känner att han ej hänger med i tempot i la liga. jag menar när såg vi han dribbla av en gubbe sist?... haha tänk er grinaldo lira i Ligue ÖÖÖ! haha ekwall:P
Barcelona 1974
2015-02-10 19:02
Ber om ursäkt för alla liknande inlägg, mitt konto här på forumet har varit avstängt så jag ville testa om de gick att skicka iväg ett inlägg och råkade trycka flera gånger vilket ledde till dessa inlägg, ursäkta igen!
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2015-02-10 18:57
Vore perfekt om Xavi avslutar (barca)Karriären 2016 och denis återvänder.

Barcelona Barca4life98
2015-02-10 18:49
Criff Tror nog att det är bäst att han stannar där en säsong till. Kan utvecklas ännu mer och kommer säkert att få starta ännu mer nästa säsong? Med tanke på att Rafinha börjat ta för sig, så är det säkert bäst att han stannar.
Barcelona Criff
2015-02-10 18:46
Verkar som vi kan glömma Denis Suarez till sommaren...
Barcelona koeman92
2015-02-10 18:28
Ny dopingcontroll gjord hos spelarna av UEFA.. Detta börjar bli patetiskt, ska de verkligen hålla på så här varenda gång vi spelar på våran högsta nivå?
Barcelona Blaugrana91
2015-02-10 18:03
[QUOTE=Neymar N11]Paco Aguillar, Mundo Deportivo Journalist, is confident that Reus has a Barcelona clause and he’ll come to the club in January 2016. Är det något man ska tro på eller? [/QUOTE] Inte omöjligt.
Barcelona Lionel Messi n10
2015-02-10 18:00
Danilo är en perfekt ytterback för Barcelona påminner ibland om en viss Dani Alves i sina bästa dagar fast i längre version. Han följer väldigt mycket med offensivt där han också är snabbt tillbaks och täcker defensivt. Han kommer bli ordinarie framöver i landslaget också då Dunga inte är så förtjust i Dani pga hans defensiva arbete. Sett ett flertal Porto matcher förra säsongen och jag hoppas att han spelar i Barca inom snar framtid.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2015-02-10 17:59

Villareal:

----------------------TerStegen-------------------
--Alves---Piqué---------Mascherano---Alba
------------------------Sergio--------------------------------
------------Rakitic-------------Iniesta----------------
-----Messi---------Suarez----------Neymar----

Mot Levante:

------------------------Bravo-------------------
----Adriano---Bartra---Mascherano--Alba
-------------------------Sergio------------------------------
---------------Rafinha--------Iniesta-----------------
---------Messi-------Suarez--------Neymar----

Byten runt min 60 i båda matcherna där Neymar går ut i ena matchen och Suarez i andra. (Pedro in), Även xavi och Mathieu gör inhopp om matcherna tillåter.
Barcelona Neymar N11
2015-02-10 17:58
Paco Aguillar, Mundo Deportivo Journalist, is confident that Reus has a Barcelona clause and he’ll come to the club in January 2016. Är det något man ska tro på eller?
Barcelona Capitán - El tiburón
2015-02-10 17:57
@1974:
Någonting mera?
Barcelona Neymar N11
2015-02-10 17:52
FC Barcelona 2009 is officially the best club team in the history of football. Congratulations, guys!
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2015-02-10 17:48
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Den här Danilo från Porto som ryktas till oss var inte dålig ser man.. Vilken inlägg han har. Påminner mig oom Alves från 2006-2012.. Målfarlig som fan med. Minns inte riktig vad jag läste det. Har för mig att han är nära vän med Neymar med.. Har det kommit ut än varför de Zubi och hans vapendragare värvade Douglas?? Vad finns det för skumheter i den affaren? Den enda jag tycker synd om är Douglas i den här katalanska Soap Operan. [/QUOTE] han ser riktigt lovande ut. Bra inlägg, bra skott och detta med båda fötterna. Sen så offrar han sig själv i defensiven. 22m € Tello och en utlåning av Munir. Vilket gynnar Munirs utveckling. Vill se Adama i a-laget nästa säsong.
Barcelona Erik Satie
2015-02-10 17:44
Nu blir Real odödliga. Helvete.
Barcelona FCB_Messi
2015-02-10 17:42
När Ronaldo är ur form så är han "skadad".. När han öser in mål så är allt frid och fröjd. Så brukar det låta för Zlatan med . Säg mig , har ni hört Messi klaga,gnälla över nååååånting när han är "ur" form ?
Barcelona Blaugrana91
2015-02-10 17:33
[QUOTE=Illusionista]Sägs att Ronaldo har knäproblem och kan vara borta uppemot 6 veckor. Tråkigt så klart att en spelare ska behöva vara skadad men det känns som att man alltid skyller på skador när Ronaldo är ur form.. [/QUOTE] Inte bra, Real är bättre utan honom på plan.
Barcelona Illusionista
2015-02-10 16:42
Sägs att Ronaldo har knäproblem och kan vara borta uppemot 6 veckor. Tråkigt så klart att en spelare ska behöva vara skadad men det känns som att man alltid skyller på skador när Ronaldo är ur form..
Barcelona FC Tiki-Taka
2015-02-10 16:40
@1974:

OKEJ!!
Barcelona 1974
2015-02-10 16:31
Barca behöver nya mittfältare
Barcelona 1974
2015-02-10 16:31
Barca behöver nya mittfältare