/spanien/barcelona/forum/3197.aspx/spanien/barcelona/forum/3197.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nemesis 10
2015-02-13 14:17
@Katalano:

Håller verkligen med, otroligt tråkigt att bara läsa massa inlägg från puertan. Man kan liksom gå in där på egen hand om man vill läsa skiten som skrivs där. Man får ingen lust att skriva här när forumet är såhär...
Barcelona Katalano
2015-02-13 14:09
Förtydligande. Jag vet att mitt inlägg kan missförstås som att Real är bäst i världen idag.. så är givetvis inte fallet vilket borde säga sig självt.
Barcelona Katalano
2015-02-13 14:05
MOD

Kan ni snälla styra upp så att vi här i vårt forum slipper läsa om inlägg efter inlägg som skrivits i Puertan? Så här såg Puertan ut när vi Barcelona var bästa laget världen.. Nu visar ni i vårt forum samma sidor.

Vill passa på att tacka de av er här inne som ständing diskuterar relevanta frågor som faktiskt rör vår klubb och inte bara rivaliteten till real. Ni vet vilka ni är och det är ni som trots allt får mig att komma tillbaka hit hela tiden.
Barcelona Zyzz
2015-02-13 14:01
Haha en det är en kille på puertan som försöker inbilla sig själv och de andra realfansen att alla spelare i världen helst av allt vill spela för dem. Till exempel skriver han att Suarez egentligen ville till Real...... Hahaha XD Läser man Suarez citat i länktipset så ser man följande: 1. "Att spela för Barça har varit en dröm jag har haft i flera år." 2. "Att spela för Barcelona är något jag alltid velat sen jag var liten, men det var något jag aldrig trodde skulle hända." Dessutom sade Zubizarreta att spelaren haft betydligt mer ekonomiskt attraktiva erbjudanden än Barcelonas, vilket visar att Suarez inte kom till oss pga pengarna! - Det fanns erbjudanden från andra klubbar men när möjligheten att komma hit kom fanns det ingen tvekan, det är en barndomsdröm som går i uppfyllelse, detta är min drömklubb, säger Suárez. Med andra ord...bitch plssssssssssssss. Han ville till Barca och inte till Real!
Barcelona Blaugrana83
2015-02-13 13:46
FCB_Messi

har för mig att bale bara tog bollen och då börja ronaldo gråta
Barcelona Canaletes
2015-02-13 13:23
Ser att det inte brukar länkas ofta.
Här är videoklipp från matchen mot Bilbao från bänken. Finns på Messi och Suárez också.

Det är den officiella El Día Después-kanalen på Youtube. Alla borde subscribe'a!
Barcelona Canaletes
2015-02-13 13:20
ta bort nu
Barcelona MUNIR-ADAMA
2015-02-13 13:19
Enligt "optimisten" kan real madrid plocka in vilken spelare som helst vare sig denna heter Messi eller Martin Mutumba ( mina exemplar) och enligt han valde Neymar Barca för att hans farsa fick mycket pengar i fickan. wow säger jag skulle fan vilje röka den har rökar alla dagar i veckan för att intala mig att det är samhällets fel att jag inte får nåt jobb hehe
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2015-02-13 13:16
Vinyals: “Halilovic is injured. He has discomfort in his knee. He will be fined for announcing it without permission from the club.” Tuffa bud.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-13 13:07
Messi har knappast missat så många straffar. Allt handlar om dagsform. Penaldo har även han missat en del straffar. Gör en research...
Barcelona FCB_Messi
2015-02-13 12:56
Och gav inte Ronaldo bort sin straff till bale i hans debut ?
Mr. Cruijff
2015-02-13 12:51
@enkos:

Jag håller med det att det var stort av Messi. Men varför håna Cristiano? Räcker det inte med att bara hylla Messi? Cristiano är inte självisk för att han vill göra mål eller inte släpper ifrån sig straffar. Portugisen är nämligen Real Madrids föste straffskytt och det är ALLA med på, han är den största stjärnan och den som förväntas avgöra matcherna oavsett om det är på straff eller på andra sätt. Sen att ge över en straff till en annan spelare kan även innebära att ta bort pressen från sig själv och lämna över pressen till någon annan. Så det har flera betydelser av en sådan gärning, inte alltid det är fint, även fast jag tror/anser att det Messi gjorde var det.

Att du ens nämner ordet Penaldo... Han sätter åtminsonde sina straffar medan Messi har missat ett par under säsongen och Neymar missade sin straff mot Villareal. Så det är inte så enkelt. Mål på straffar är en bedrift det med! Lägg ner med att håna och uppskatta straffmål!
Barcelona Cule4life
2015-02-13 10:26
Synd att belgaren är skadedrabbad, ja tror att han (varmael) hade vart skadefritt säg 2 år så hade han vart en topp mittback och passat barca
Barcelona Messsias
2015-02-13 10:17
Rätt så säker vem optimisten är i verkligheten, och han var ett Barca fans från början men han föll för grupp tryck och följde real
Barcelona Katalano
2015-02-13 08:53
Wow, vad gnäll det är om vad som skrivs i Reals forum här inne. Helt seriöst, vi har lika "speciella" personer härinne som irriterar mig lika mycket som "Optimisten" irriterar er. Jag försöker verkligen att inte läsa vissa personers inlägg här, men ibland kan det inte hjälpas. Hatet mot Real är verkligen större än vissas kärlek till Barcelona här inne. Detsamma i deras forum givetvis, men kom igen... Lägg energi på rätt saker.

Barcelona Deulofeu
2015-02-13 08:22
Även om infon inte kommer från nya sportchefen gillar jag spelarna vi förknippas med istället för spelare som

Vermaelen,Douglas och inte minst Mathieu.

Den sistnämnda är bra men vi är Barcelona vi ska inte behöva värva spelare som är 32 år gamla... Hade vi lagt allt krut på rätt spelare hade vi haft Laporte och en mittback som är i klass med Varane.

Att vi kopplas samman med spelare som Verratti,Danilo samt Dybala känns bara kul om vi sedan behöver spelarna är en annan sak.
Barcelona LeoMessi
2015-02-13 04:05
Cristiano Ronaldo: "I'm jealous of Messi because he has a bigger penis than me and that's why he's been scoring more goals Than me this year" Kommer en hel del sjuka uttalanden från madridspelare
Barcelona zick9
2015-02-13 03:47
Cristiano Ronaldo: "Messi scoring more goals than me? No problem, I will kick him and score a penalty in the next El Clasico."
Barcelona grande jw
2015-02-13 03:36
Varför posta massa citat utan att ha en enda källa? Ganska onödigt eller? Kan lika väl vara min mormor som sitter o sprider rykten. Just sayin ;)
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-02-13 01:18
Benzema with a subtle post-party jab at CR7? "I'm not an actor, I don't play for the cameras or to look good, there are others that do it." Benzema går hårt åt CR.
Barcelona >The Reporter<
2015-02-13 01:17
Barcelomistas Alltså det han säger om att Real för månader sedan var bäst i historien, tror jag är en peak mot media. Han menar att media skrev om att Real va bäst genom Tiderna och att det svänger fort
Barcelona KiNg-PuYi
2015-02-13 01:04
La Croqueta min vän det var säsongen 07/08 säsongen etoo hade korsband skada...det var på camp nou barca får straff tror det var mot villarreal, nästan säker.. vi får straff,, messi tar sats ronaldinho hade precis hoppat in messi tittar på roni o säger ska du ta den men roni klappade o sa nej ta den du o messi missade haha.=) se video spola fram till 2:05, straffmiss 3 för messi allstå
Barcelona Kröjf
2015-02-13 01:00
L.A.M Nr 10

Funderar som bäst över varför jag själv ska lägga ut texten, när jag lika gärna kan ägna den tiden åt att läsa dina inlägg istället. Ytterst tråkigt att kunna konstatera att kommentarer om exempelvis Bales "styling", synes uppskattas av fler på Barcas forum för fans,än dina tankar och funderingar. Som tar upp allt från FC Barcelonas fotboll i sig, klubbens spelare inklusive målvakter, samt den träning som ligger bakom lagets bedrifter på såväl kort som lång sikt.

Min högra tumme är opererad efter en olycka, men jag kan så smått röra den nu i "skalet". Delvis p g a lite övningar jag fått med mig från ortopeden. Men dina inlägg hjälper mig också på traven att böja den uppåt, när övningarna börjar kännas lite väl enahanda och tråkiga. Så: Keep up the good work!!

Barcelona Barcelonistas
2015-02-13 00:58
Pique kan la ändå inte vara seriös med det uttalandet?
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-02-13 00:57
Pique: "Messi is very important to my career. Thanks to him I've won everything I have and as a person he's a 10."
Barcelona Barcelonistas
2015-02-13 00:51
" 2 months ago they where the best in history" Det är som att säga att Americas regering är helgons. Next joke please.
Barcelona >The Reporter<
2015-02-13 00:41
@DianaKristinne: Pique: "Real Madrid has a great team. They're going through a bad time, but 2 months ago they were the best in history."
Barcelona Barcelonistas
2015-02-13 00:34
L.A.M - Real borde åkt mot Dortmund den matchen borde slutat 4-0,5-0 till Dortmund. Real hör hemma i samma kategori som Chelsea 2012. En one hit wonder säsong.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-13 00:34
L.A.M - Real borde åkt mot Dortmund den matchen borde slutat 4-0,5-0 till Dortmund. Real hör hemma i samma kategori som Chelsea 2012. En one hit wonder säsong.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-02-13 00:31
Ja fast Real vann ju knappast tack vare målvaktsrotationen. Snarare höll det på att ställa till det i och med Casillas tabbe i finalen. Sen kräver jag ändå en del tålamod av våra spelare. Nu vet jag inte vad för typ av relation Lucho har med Ter stegen men en skicklig tränare och mentor hade utan problem kunnat förklara omständigheterna. Att det förmodligen blir mestadels bänkplats i år medan han anpassar sig till laget och den nya omgivningen. Herregud, Ter Stegen är väl 22 bast, det är verkligen ingenting för en målvakt. Han kommer vara ordinarie för oss i minst tio år om han bara har tålamod och accepterar att den första tiden kommer att vara den svåraste.
Annons: